Vražda před očima...

Vražda před očima...

Anotace: Krvavý to fakt není xD Asi mi jen přišlo vtipný to do toho zařadit, když víte, o čem to je:) Psala jsem to, když mi bylo 6 let, chyby jsem nechala, ale vzhledově jsem to upravila, aby se to dalo aspoň trochu číst...:)

V cukrárně:
"Bum.,,


Prosím vás pane můžete mi vysvětlit co to má znamenat, já zavolám policiji vy jste předemnou zabil mou zákaznici. No můžete mi to vysvětlit?


Ano, můžu ta ženská mě prostě rozčilovala tak jsem ji zabil. Né teť si budete myslet že jsem cvok, ale to já už nějak řeknu u soudu protože jsem PREZIDENT TOMÁŠ FRANKO a vy osobo si ke mně nemáte co dovolovat!


Co já si k vám nemám co dovolovat? No to je neslýchané. On si tady někoho zabije a já si ho mám jednoduše nevšímat?


Víte co? Já vám řeknu jedno tajemství říká prezident já mám v takové malé jeskini papíry otom co ta žena provedla. Pojďte se tam podívat.


tak dobře.
(šla)


Už je to jen kousek, podívejte už jsme tu tak pojďte do mé jeskyně mám tam úřednici a ta tam má všechny záznami i o vás. (tady vidim jako něco, co vypadá jako pokus o velký psací P xDxD) Tak jdeme řeknu vám co je pravda a co není.

Šéfe dobře že jste tady všechno se vymazalo.

To jsi mě teda naštvala bum, bum, a je po ní.

No to je drzozt a zase předemnou ne takhle to nejde už si začínám zvykat volám do blázince a policije by také neuškodila.

bum, bum bum

kdyby nikam nevolala měla by novou práci!
Autor Jesus, 11.11.2007
Přečteno 531x
Tipy 8
Poslední tipující: Caelos, Mallow, Sick901, Dawee, Eylonwai
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)

22.02.2011 17:33:00 | Caelos

Tak to je sladký, navíc, když jsi to nechala i s chybama =D Vážně mě to pobavilo =D

12.02.2010 13:02:00 | Double_U_is_usually_W

nejlepší xD

18.11.2007 11:24:00 | Sick901

Velmi oroginální a neobvyklé. Něco takového bych asi nikdy já neuveřejnil. Je to fakt dobrý a rozhodně mě to pobavilo. Dokonce aji rozesmálo, tahle povídka je fakt kvalitní dílo. Jen tak dál.

13.11.2007 16:44:00 | Dawee

xD docela mě to pobavilo... připomíná mi to trochu mě když si čtu svoje výtvory z osmi let... já ovšem psala o sedmi kamarádkách, který mezi sebou vedly válku... tohle je opravdu dost dobré xDD

11.11.2007 19:39:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí