Obraz války

Obraz války

Anotace: Já myslím, že název mluví sám za sebe.

Prostě to přišlo. Jen tak z ničeho nic, bez varování a jakéhokoliv náznaku nebo důvodu. Bylo to, jako kdyby jste se lusknutím prstů ocitli ve své nejhorší noční můře.

Jednoho letního dne jsem se s rodiči vracela z města, byli jsme na obědě v naší oblíbené restauraci. Chtěli jsme tak oslavit mé dvacáté narozeniny. Bylo dusno a obloha se zatáhla černými mraky. Zahřmělo. Zvedla jsem tvář k nebi a čekala na dešťové kapky, které by mi schladily tvář. Ale to co spadlo z nebe nebyl déšť, byla to smrt. Z mraků se s ohlušujícím řevem vynořily desítky, ne stovky letadel, která ze svých útrob vyvrhla svůj náklad. Ten zvuk padajících bomb mi stále zní v uších. Odporný kvílivý zvuk, jako nějaká píseň smrti.
Pak vypuklo peklo. Země vybuchla a všude byl oheň. Ten žár byl nesnesitelný. Cítila jsem jak se mi škvaří vlasy a na kůži se mi objevily malé puchýřky. Kusy hlíny, zdí, stromů a lidí létaly vzduchem. Něco mě udeřilo do nohy. Nebyla to velká rána, spíš takové jemné plácnutí. Podívala jsem se na zem. U nohou mi ležela mužská hlava, dívala jsem se mu přímo do očí a on… bože přísahám, že je to pravda, ta hlava mrkla. Začala jsem křičet. Stála jsem tam nad tou hlavou a hystericky řvala. Nemohla jsem se hnout.
Další výbuch mě srazil k zemi. Plazila jsem se pryč. Bylo mi jedno kde je má matka, nezajímalo mě jestli můj otec žije. V mysli mi jen stále dokola znělo slůvko pryč, pryč, pryč… Všude byl štiplavý kouř, který mě dusil a vzduch byl naplněn pachem spáleného lidského masa. Okolo se potácely hořící postavy. Jedna z nich ke mně vztáhla ruce. Držela v nich dítě. Bylo mrtvé. Místo nohou mělo dva ohořelé pahýly a tam kde býval obličej, byla teď krvavá směsice ohořelého masa a kostí. Zvedl se mi žaludek a začala jsem zvracet. Postava s děckem se stále blížila. Vyhrabala jsem se na nohy a rozběhla se pryč. Musím se schovat, byla má poslední myšlenka před tím než mé tělo zasáhla vlna nepředstavitelné bolesti. Pak se mé vědomí propadlo kamsi do milosrdné temnoty.
Autor Auril, 02.03.2008
Přečteno 547x
Tipy 6
Poslední tipující: greapy, Zbyněk.2, CarolC, Aurelius
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jen když čtu knihy od Svena Hassela.

21.06.2008 18:28:00 | Auril

Dost děsivé... Takové představy míváš často?

20.06.2008 20:15:00 | Zbyněk.2

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí