Srnky

Srnky

Anotace: Skoro podle skutečnosti! Docela mazec už to znáte.

Hele tak co budem dělat docela nuda, tak jeď sejmem nějakou srnku.
Srnku a debile co auto, šak tam máš ten předek z trubek se tomu autu nic nestane.
Dobře tak jedem to je fakt to musí něco vydržet aspoň uvidím co to dokáže.
Kde asi budou kolik je vlastně hodin? Už je půl dvanáctý hm a srnka žádná.
Nechte srnky a jedem domu.
Počkej hele tady to půjde.
Jeď tady přes to pole, třeba nějakou potkáme, jo jasně támhle kolem toho hnoje bo co toje.
Jasně val, kuwa tady sou sračky ty fole to nevyjedeme.
Co nevyjede fšak to je 4x4 fole tak to tam loupni a val.
No nejede to co teď!
No skus to ještě, do hajzlu jsme zapadlý ve sračkách to není možný šak tu nic nebylo.!
Kašli na to valíme někam pro pomoc! No debile ve dvanáct hodin v noci seš asi padlej ne!
A co budem jako dělat, já nic já se ani nehnu. Dobře tak tu zůstaň my jdeme pro pomoc.
No nevím do hajzlu jak z toho auta vylezeme? Ájo přelez přes kapotu a pak skoč na to suchý místo. Tak fakt nejdeš, no nejdu posedím a muzik dobrej kouř uvidíme kde co chcete sehnat.

Do hajzlu kde sou a ta tma venku, už sou snad hodinu pryč.
Ještě že tak dobře hrajou.
Hej kámo tak co jak se ti tam sedí, rána do kapoty.
Co? Kdo je tam? Ticho, Rudo už ste tady? Ticho vypnu hudbu čumim ven ale nic nevidím, skla sou zablácený, zase rána hej kámo tak co jak se máš, kurwa zamačkám zámky ani nedutám, jen čumím a ležím na sedačce, jen na předním okně je flek kterým je ven trochu vidět, do hajzlu to je to je srnka? Rána a zase rána tak pod ven at si to vyříkáme!
Koukám pořádně a fakt srnka na předku a čumí dovnitř, oči ty oči dohjzlu sou rudý asi vzteky? Tlačim se do sedačky a venku to jen hučí smích pak řev a rány na kapotu pod ven ty hrdino ted seš v pasti tak koho deš lovit, srnky bušej do auta jak divý, ty oči a zuby oni mě snad sežerou, tak kde ho máme zazní v povzdálí, je tu v tom autě šefe leží a nedutá.
Hromovým hlasem zazní tak co človíčku pudeš ven nebo si tě máme podat a rány do auta se zrychlujou, kouknu se pořádně a to divočák do hjzlu normálně divočák sem asi jasnej ten mě sežere to je můj konec, co chcete, dupot kolem, rachot řev a smích, to je konec říkám si, co chcete co chcete sem nic neudělal. Jak to že ne se páskuješ na lovce a sám seš posranej jak zajíc, ne to ne to byla sranda. Jo tak si takový keci nech nebo pudeš ty v první linii ale za vyučenou dostaneš to si piš. Bože nééé,,, otevři kurwa ty dveře néé nechte toho vážně už dost neotevřu, kurwa fole Rendy otevři seš tam co tam děláš ty fole on se zbláznil hej magore, co, kdo je tam, rozbijte sklo ten magor je snad mrtvej hej otevřeš, rána a řinkot skla mě vrátí zpátky do reality.
Co si tam dělal, a proč seš tak zpocenej fole šak je kosa jak svina, co ne nic kde sou, kdo no srnky byly tu a kolik.
Ale hovno tady nikdo není vole už nehul seš jedlej. Ne fakt tu byly.
Raději se zklidním protože pohledy ostatních hovoří za vše asi sem fakt blázen.
Nasedáme do auta a Rudoslav jen suše utrousí to okno si zaplatíš debile.
Jo, procedim mezi zubem, jak nás chlápek s traktorem vytáhl přejeli jsme pole a v pozadí u lesa jak prolétlo světlo sem uviděl srnky, až mě zamrazilo auto zpomalilo a já jen zahlédl ten divnej výraz jako úsměv a v očích ty oči záblesk červené, hele srnky jedem na ně! Néé zařvu jedem domu co když to auto fakt rozbiješ. Odvrátím pohled a jen dodám raději je necháme.
Jen smích doprovodil můj výjev……..
Autor RendyMCAir, 07.07.2005
Přečteno 1022x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí