Johnny TNT

Johnny TNT

Anotace: Berte to jako takovou malou ukázku. Pokud se bude líbit měl bych v záloze delší příběh. Čtěte a komentujte.

Nechával si říkat Johnny TNT. Brázdil americké silnice na svém Chopperu. Byl to typický motorkář. Kožené oblečení, dlouhé mastné vlasy, mohutný knír. Jezdil z místa na místo a dělal svou špinavou práci. Johnny TNT byl lovec lidí
Horkej letní den. Slunce pálí. Farma jako vystřižená z ,, DEVILS REJECTS‘‘.
Špinavé místo. Vzadu za budovou malý lesík. V takovéhle díře by jste se určitě nechtěli octnout, ale pokud se vám podařilo ukrást 12 milionů dolarů je tohle ta nejlepší shovka.
Dvě motorky u silnice. Dvě postavy krčící se mezi stromy. Je to Johnny a jeho parťák Timmy Clevland. Zastavily. Už byly dost blízko.
,, Kolik jich tam je?‘‘, zeptal se Timmy a nabíjel pistole.
,, Asi pět, možná šest.‘‘, prohodil Johnny a shodil si z ramene svou nejvěrnější holku. Tak totiž nazýval dvojku brokovnici, kterou nosil stále u sebe. Ohnul hlaveň a vložil do ní dva náboje.
,, Co takhle počkat na šerifa?‘‘
To byla otázka. Johnny nemohl šerifa ani vystát. Bylo mu totiž jasné, že ten ,,Koblihář‘‘ by shrábl všechno uznání a vlastně za nic. Jeho samotného uznání nezajímalo. Co je mu po tom, že ho kdejaký blbec plácá po ramenou za skvěle odvedenou práci. On chtěl jen prachy a odměna za těch pár sráčů byla dostatečný důvod proč nevolat šerifa. Neodpověděl.
Timmy měl docela strach. Aby ne byla to jeho první akce. Johnny to chápal moc dobře si vzpomínal na tu svojí. To už je dávno.
,, Jak to uděláme?‘‘
,, Vlítneme tam a budem střílet dokavaď ty zkurvysyni nebudou mrtví.‘‘
Jinou odpověď snad Timmy ani nečekal.
Jak vycházeli z lesíka slunce pálilo čím dál víc. Uviděli zadní vchod. ,,Tak je to tady.‘‘, povzdechl si Timmy sám pro sebe. Zhluboka se nadechl. Srdce mu bušilo takovou rychlostí, jako by mělo každou chvíli vybuchnout.
,, Počkej tady! Pudu předem. Hlavně mě nezastřel!‘‘, udělil Johnny poslední pokyny a zmizel za rohem.
Naběhl před dveře. Byl přikrčen pod oknem. Opatrně nahlédl dovnitř. Jeden chlápek seděl u televize a popíjel pivo. Další tři hráli karty. Pátý v klidu pokuřoval na gauči. Víc jich neviděl.
Vykopl dveře. Už to začalo. Muži nestačily ani zareagovat a krev jednoho z nich stékala po obrazovce. Ten s cigaretou sáhl po zbrani. Výstřel. Jeho mozek teď ležel na stole. Timmy byl rychlejší a napálil mu to zezadu do hlavy. Na férovku.
Výstřel stíhal výstřel. Rána za ranou. Omítka létala od zdi, třísky z dřevěných trámů.
Rána z ,, Mary‘‘ odhodila jednoho z kartářů až do kuchyně. Ostatní se skryli. Johnny z Timmym udělali to samé. Hbitě přebily snažíc se krýt za stolem. Timmy párkrát vystřelil naslepo. Netušil kde se skrývají.
Johnny měl nabito. Vykoukl zpoza stolu a zase se schoval. Kolem hlavy mu prolétla kulka. ,, Kurva to bylo o fous, co?‘‘
Jeden z chlapů byl v kuchyni přikrčen za linkou a ten druhý někde pod schody.
,, Tak jo chlapi, máte šanci se vzdát.‘‘
,, Nasrat, zmrde!‘‘, okřikl se muž z kuchyně. Holohlavý pako z potetovanýmy rameny.
Hlaveň ,, Mary‘‘ vykoukla. Vypálila dvě rány směrem ke kuchyni. Holohlavec spadl k zemi. Křičel a válel se v kaluži krve. Broky zasáhli cíl. Rameno. Johnny přebil.
,, Krej mě!‘‘, vykřikl a vyběhl. Cestou stačil ještě dvakrát vystřelit. Byl u zdi mezi kuchyní a schody. Půl metru od každého chlapa. Opět nabyl. Klid. Palba prozatím ustala. Ticho narušoval jen křik holohlavce, který pomalu chcípal v ohromných bolestech.
Z druhého patra vyběhl další chlap a začal střílet samopalem. Natropil pěknou škodu než mu Timmy prostřílel obě kolena. Při následném pádu ze schodů si zlomil vaz.. Timmyho nepozornosti využil skrytý chlap a trefil ho do ruky. Padl na zem a křičel.
Z hlavně dvojky brokovnice se ještě kouřilo, když se poslední chlap odebral na svou cestu do pekla. Jeho vstupenkou mu byli dvě díry v hrudníku.
,, To by sme měli!‘‘, ucedil mezi zuby Johnny a oprášil koženou vestu.
,, Hej, Johnny. Chcípá ti tu kámoš!‘‘
Prohlédl Timmyho zranění.
,, To je jen škrábnutí. Dostaneš se z toho.‘‘
,, No, když to říkáš. A sanitku mi zavoláš?‘‘
Johnny zareagoval na hluk z venku: ,, Ta už ti jede.‘‘, usmál se a vyšel na verandu. Měl pravdu šerif Rokatansky ze svoji partou se již blížil. Zapálil si cigaretu.
,, Co se tu, kurva, dělo? Vysvětlíš mi to?‘‘, křičel šerif celý bez sebe zlostí.
,, Nic zajímavého. Jen mi nezapomeňte poslat prachy a postarejte se mi o parťáka.‘‘
Johnny odcházel doprovázen křikem: ,, Ještě sem s tebou neskončil! Vrať se!‘‘
Zahodil cigaretu: ,, Ale já s tebou jo.‘‘ Ještě stačil zahlédnout jak Timmyho nakládají do sanitky.
Nastartoval a z burácením motoru odjel. Prach z cesty se ani neusadil a byl pryč.
Nechával si říkat Johnny TNT a byl to lovec lidí.
Autor Otis, 02.05.2008
Přečteno 342x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí