Za plotem číhá smrt

Za plotem číhá smrt

Jamesovi už šlo na nervy to věčné bzučení klimatizace a ohrané Vánoční písničky. James Redwood jel ve svém starším autě domů z práce. James pracoval jako zaměstnanec technických služeb v Praze. Anglické jméno má po svém otci Angličanovi který už není mezi živými když minulý rok zemřel v koutě svého plotu na své zahradě velmi záhadnou smrtí. Sekal tam trávu a při kontaktu jeho těla s plotem zemřel. Jediné co si tehdy dvaadvacetiletý James všiml bylo, že když otec umíral viděl červený záblesk světla. Tenkrát vyšetřovatelé nic o smrti Jamese Redwooda staršího nezjistili nic. Mladší James otom teď velmi málo mluvil hlavně když mu stejnou smrtí před dvěma dny zemřela jeho matka Jana Redwoodová. Jamese to totálně dostalo a teď byl z veselého upovídaného mladíka, znuděný a nudný zamlklík.
Když projížděl na Andělovi zahlédl svého nejlepšího kamaráda Martina Druhého. ,,Nechseš svézt" zeptal se James. ,,Kdybys byl tak hodnej tak mě kdyžtak dovez na Karlák. ,,A co smrt tvé matky" zeptal se Martin.
,,Hovno" vykřikl James a dal Martinovi pěstí, který když James zastavil na červené. Druhý den když James přišel do práce si ho nikdo nevšímal. ,,Nazdar ty hajzle" řekl Martin a dal Jamesovi pěstí. ,,To je vodplata za ten včerejšek" řekl Martin a odešel. ,,Hele Martine..." pokusil se James Martinovi jaksi omluvit. ,,Táhni do prdele, už tě nechci ani vidět" zařvel Martin a celá chodba zmlkla. James po celý den s nikým nepromluvil a když šel usínat před očima se mu odehrál celý den i to jak ho Martin poslal do prdele.

O víkendu navštívila Jamese jeho přítelkyně Klára Solanová a společně si spolu udělali společný romantický den. Po noci plné rozkoše a sexu nastal druhý víkendoví den a James šel s Klárou hrát volejbal. Po Klařiným smeči skončil míč v rohu zahrady. James zapoměl na smrt za plotem, doběhl pro míč, dotkl se plotu a zemřel. Tentokrát vyšetřovatelé zjistili skrytý laser který byl spoušťen dotykem plotu.
Autor dropik, 30.06.2008
Přečteno 372x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je v tom hodně vidět tvůj věk, protože tam máš hodně pravopisných chyb.

02.07.2008 20:25:00 | Sára555

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí