Stín

Stín

Anotace: Je možné, aby se lidský stín na noc odpoutal od svého pána a šel zabíjet?

Kapky potu se mísí se špínou. Tvůj dech je zrychlený, sotva ho popadáš. Už nemůžeš dál. Nemůžeš, přesto však stále běžíš. Tak utíkej.
Klopýtneš o větev, zatraceně. Kde sebereš síly na to, abys vstal a běžel dál? Už žádné nemáš.
Porcelánový obličej máčíš v bahně, jehličí tě píchá do tváří a tvrdé větvičky se ti zařezávají do kůže. Když zůstaneš ležet, třeba si tě nevšimne. Třeba.
Nechceš ale tolik riskovat, téměř jsi mu utekl. Se zaskučením se zvedáš, pomalu a těžce. Šustění listí tě znepokojuje, je tu, je blízko. On.
pomalu, až zdráhavě uděláš krok vpřed, následuje další a další. Znovu utíkáš, musíš!
****
Vrána se ti posadí na břicho, klovne - nereaguješ. Klovne silněji, stále nic... Ležíš na zádech, ruce a nohy roztažené, zdá se, že jsou až ledabyle pohozené okolo tvého těla.
Další vrána dosedne, další vrána si do tebe klovne. Neprobudíš se, a i kdyby - nikdy bys už nespatřil světlo...
Nemáš oči. Místo nich ti tam zbývají dvě velké zakrvácené díry. Tvou dříve neposkvrněnou pleť pokrývají krvavé ranky, vrány se slétávají - čeká je hostina.

Mrtvé tělo hníjící,
vrány požitkářsky hodující.

A slunce zapadá,
stíny se odpoutávají,
a mrtvé tělo k zemi padá,
kosti se lámají ...

Ale stín přeci nezabíjí,
stín tě věrně následuje,
-A žije ve stínu tvé osobnosti-
proto se mstí.

Až napadne sníh,
až vysvitne měsíc,
stín zmizí,
sám sebe se děsíc.
Autor BlacckHermione-Emm, 12.07.2008
Přečteno 425x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Taky bych to více rozvedl ale jinak to bylo dobrý.

02.08.2008 11:03:00 | Kovik

Dobrý, ale mám tu výtky:
Je to krátký, hororová povídka má mít souvislý obsah-
To "děsíc" je pro ženský rod.

13.07.2008 09:02:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí