Probuzení mrtvých

Probuzení mrtvých

Anotace: Každý režisér občas něco natočí. Právě Josh Thomas byl velmi známí režisér, jež natočil několik filmů o konci světa. Právě teď natáčí svůj další film, taktéž o konci světa. Tentokrát naší Zemi budou ohrožovat zombie, mrtvoly jež obvživli...

Bylo to teprve nedávno, co se začal natáčet nový hororvý film, který se jmenoval Probuzení Mrtvých. Je to pouhý výmysl, velice významného, režiséra Joshe Thomase, který natočil již mnoho hororů, při kterých by Vám běhal mráz po zádech. Lidé, ho uctívali, získal si fanoušky po celém světě.
Tentokrát, se rozhodl natočit svoje velkolepé dílo Probuzení Mrtvých. Už název napovídá, že se ve filmu, bude šířit infekce Mrtvých, a normální lidé, ještě neinfikovaný, před nimi budou utíkat a zachraňovat si životy. Ano, s tímto dílem si byl vědom, že znovu prorazí, a že znovu vydělá další peníze a znovu se jeho byt bude třpytit oscary. Byl si tím naprosto jistý. Jak krásně voňěla vůně, slávy a bohatsvý.
Právě dnes měli natáčet novou scénu, kde hlavní hrdina Jason Mitchel, utíká před nakaženými a má jen namále, aby před nimi utekl. Už se nemohl dočkat. Todle bude opravdu vrcholná scéna. Navíc herce, který mají hrát nakažený(Mrtvý), vybral opravdu skvěle. S těmi herci, co hrají nakažené, se mu opravdu líbili. Byl s nimi plně spokojen.
Když, už se nakažení herci namaskovali krvý a kamery, zvuk, klapka byla připravená, tak se šlo natáčet. Josh Thomas, si jako obvykle sedl do své režisérské židle, kde pokaždé sledoval natáčení. Slavnostně se posadil a sledoval, jak se herci stavějí na svá místa.
"Akce!" vykřikl Josh Thomas a kamery se dali okamžitě do pohybu. Herec, který hrál Jasona Mitchella, utíkal po vysoké trávě a za ním se hnali desítky nakažených z jež zvraceli krev. Pohybovali se téměř jako zvířata, jak jim Josh řekl, a zakopávali o hrboly, ačkoli neměli plné smysli, aby hrbolům na zemi uhýbali a dávali si na ně pozor.
Úplně všechno probíhalo hladce, až do chvíle kdy se jeden z herců, co hraje nakaženého, úplně vymkl z cesty a shodil na zem, svého kolegu, který také hrál nakaženého.
"Stop!" vykřikl Josh a vstal ze své režisérské židle a kamery se zastavili. "To si snad ze mě děláte, srandu?"
Naštvaně ke dvoum nakaženým nakráčel. Oba dva leželi na zemi. Když k nim došel, tak si všiml, něčeho zvláštního. Jimmy Parkes, který hrál nakaženého, měl temně červené oční víčka a z pusy mu neustále stříkala krev. Ronald Fawkes, kterého shodil na zem při natáčení Jimmy Parkes, ležel na zemi a z ramene mu tekli potoky krve.
"Zavolejte sanitku!" vykřikl Josh. A náhle na něj Jimmy Parkes zavrčel a skočil po něm a zakousl se do jeho krku. Josh, bolestně vykřikl a ucítil, jak umírá.
Najednou Ronald Fawkes, vstal ze země, ale jakoby mu nic nebylo. Jen se zbrkle díval po lidech a pak skočil po prvním, kterého uviděl a zakousl ho do ruky.
Josh, vstal také, ale už to nebyl on. Nebyl to už ten slavný režisér, který natáčel horory, které byli slavné po celém světě, ale už to byl Mrtvý, co toužil po lidské krvy.
Ostatní herci se začali rozutíkat, na všechny možné strany. Začali křičet, s nimiž křičeli a vrčeli skuteční nakažení. Pokaždé, když jeden ze skutečných nakažených někoho kousnul, tak na chvíli ten kousnutý spadl na zem, ale pak asi za dvacet sekund vstal, a sháněl se po zdravých(ještě nenakažených) lidech.
Ano, pouhé filmy, které se natáčeli, kdy Mrtvý začali ovládat Zemi se stali skutečností.
Autor shell, 23.08.2008
Přečteno 378x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...mno, gramatický chyby a pro mne naprosto nečitelný..

28.08.2008 16:12:00 | Medvědovič

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí