Špatná volba-část 1.

Špatná volba-část 1.

Anotace: Tohle je další akční román,rád to píšu dlouhý, je to jako kdyby scénář pro akční film, teda aspoň pokus, snad dobrý.Jsem naprosto normalni clovek,takze se nelekněte nasili, kdybyste me znali vedeli byste ze to pisu jen ze zabavy.

ŠPATNÁ VOLBA

Colin Brickman jel ve svém tmavěmodrém Mercedesu domů. Dnes bylo hodně deštivo. A navíc byla noc, teda spíš 5 hodin ráno, pač Colin jel z daleka.Colin jel po dálnici touhle bouřlivou nocí a vnímal jen tichý zvuk motoru, který byl silnější a výkonnější než většina motorů jiných aut. Jel asi jenom 120 km/h a snažil se myslet pozitivně, ale nešlo mu to. Chladné a extrémně deštivé okolí kolem na něj působilo depresivně. Jel nyní z jedné služební cesty, která proběhla dobře a šéf mu slíbil vyšší plat, ale nějak na něj dolehla špatná nálada, asi protože jel už celou noc a nespal. Byl agent FBI. Zapnul rádio, ale ani hudba nepomáhala. Tohle se mu už dlouho nestalo. Navíc nevěděl, z čeho zkaženou náladu má, to ho nejvíce štvalo. Colin byl vyrovnaný člověk, docela společenský, poměrně chytrý, silný a fyzicky ohromně zdatný, protože často běhal a trénoval si svaly v posilovně.Bylo mu nyní 25, ale žil sám ve svém docela pohledném domě, který mu darovali rodiče. Občas mám fakt mozek na hovno, pomyslel si. Zničehonic nálada pod psa, to je směšné.Zvláštní pocit. Pomyslel si, že se bude soustředit na okolí a přemýšet pozitivně. Deštěm to být nemohlo, protože vodu měl rád a na americké dálnice byl zvyklý. Zastavil u pumpy, aby natankoval. Udělal to a šel zaplatit, k tomu si koupil Snickers. Snědl ji v autě a zjistil, že mu pár kousků čokolády spadlo na košili. "No to je úžasný, to se může stát jen americkýmu agentovi." Chtěl si zařvat, protože ta košile byla nová, ale ovládl se. Spolknul hněv a vyrazil zase na dálnici.Pořád se díval do zrdcátka a a viděl pořád to stejné zelené auto v přesně stejné vzdálenosti za sebou. To bylo ono! Bingo! To byla ta věc, co ho tak znervozňovala. To debilní zelené auto-Ford Mustang GT. Celou dobu to pěkné auto sledoval, až po tento okamžik to ignoroval, ale přesto to byla ta depresivní věc. Někdo ho asi sleduje. Vjel do dobře známé odbočky a jel směrem z města. Nacházel se v části New Yorku, kde byly domy spíše mezi lesy a opuštěné.Po pár minutách vyjel z města a jel po své příjezdové cestě a zastavil před garáží svého docela pěkného domu. Vystoupil z Mercedesu a viděl, jak kolem rychle prosvištěl ten tmavě zelený Mustang. Jel dál někam po cestě, asi k dalšímu domu. Colinovi se ulevilo a vešel do svého bytu. Převlékl se z mokré košile do sportovního- tepláky a černé triko s krátkým rukávem. Snědl rohlík se salámem, sedl si k televizi a přemýšlel, jestli nezavolá přítelkyni. Zapnul televizi-byla tu komedie: "Chceš mě urazit, Charlie?", "No samozřejmě, jakou lepší laskavost bych ti mohl udělat?", " Třeba kdybys měl blbý keci k svýmu bratrovi a ne ke mě."," Však můj bratr je na řadě po tobě, bejku."Colinovi se zlepšila nálada. Vypnul televizi a začal číst časopis. Bylo tam pár dobrých žvástů, ale odhodil časopis a zíral na stěnu.Nějak se nemohl zbavit divné nálady, protože nevěděl, co má dělat. Trochu směšné, ale tohle se občas stává. Slyšel bubnování kapek venku do oken a po pár minutách přemýšlení usnul na pohovce.V tom snu kolem něj na ulici procházelo několik nádherných žen. Začaly ho osahávat a špulit rty. Málem se neudržel. Jeho mužství se zvedlo a jedna z těch žen mu stáhla kalhoty. Některé z nich měly dychtivý výraz, jiné se začaly smát. Ozvala se jakási nečekaná rána, jakoby se roztříštilo sklo. Colin sebou vylekaně trhl ze snu a postavil se.Mírně ho ovál ranní studený vzduch. Co to sakra bylo? Ta rána přišla od okna za rohem, takže nebylo vidět nic a Colin stál zmatěně na místě.Zpoza toho rohu se po zemi se až k němu dokutálel jakýsi černý předmět.Colin s hrozným zděšením zjistil, že je to granát! Odkopnul to ke krbu u stěny a skočil za pohovku. Ozval se obrovský výbuch, který otřásl celým domem. Ozvalo se další kutálení a další výbuch. Colin byl k smrti vyděšený za pohovkou a měl pocit, že přijde o rozum. Byl v hrůze a zjistil jeden fakt. Něhdo ho chce zabít.

Kdo mě chce odstranit? A proč? Někdo ho bezdúvodně přepadl. Colin se odvalil ke stěně a ozval se další mocný výbuch někde v bytě. Všude tu byl ve vzduchu prach ze stěn.Colin se poprvé rozhlédl a zjistil,že jeho majetek je v plamenech. Někdo mu ničil dům.Prach trochu zmizel a najednou začala rychlá střelba ze semopalu.Šla odněkud zblízka a Colin se znovu vystrašeně schoulil.Kryl se a odplazil za roh právě včas.Ta palba zřejmě nebyla mířená na něj osobně, náboje měly zřejmě stejný úkol jako granáty.Nevěděl, kolik těch útočníků je. Ještě neviděl ani jednoho, ale byli to asi teroristi.Byli to ti pronásledovatelé v tom Fordu? Kdo byl tak zlý a zabíjel nevinné občany? Teroristé, nikdo jiný to být nemohl.V jeho revíru.Pořád byla slyšet ta palba samopalu, odrážení nábojů od stěn,cinkání nábojů na podlahu a přebíjení. Kulky narážely do všech předmětů v jeho bytě:Do oken, do kuchyně, do obýváku, do židlí, do stěn, do televize, křesel....jen ne do Colina. Asi jen proto, že ho ještě nespatřili.Najednou toho teroristu viděl. Byl to úplně normálně a slušně vypadající chlápek. Byl bílý, měl krátké černé vlasy, které byly nagelované a velice moderně rozcuchané do všech stran. Měl tmavě modré triko s dlouhým rukávem, černé kalhoty z měkké látky a černé boty. Byl stejně starý jak Colin, asi 25.Byl štíhlý, sportovně vypadající a trochu menší než Colin, ikdyž colin byl poměrně vysoký. Až na to, že měl na boku připevněný poslední granát a 2 zásobníky do samopalu, který držel, vypadal jako poctivý občan, který má rád diskotéky. Ale byl to nejspíš bláznivý terorista, kterému dělalo radost ničit cizí věci a ohrožovat slušné lidi. Vyměnil zásobníky a začal znovu rozdávat sadu do obýváku.Zařval:"Tak už vylez, ty hajzlíku. Posranej červe, ukaž se."Zasmál se a začal samopalem hýbat do všech směrů, aby jeho byt rozbil co nejvíce.Neviděl Colina, protože ten se schoval za další roh, ale prošel předsíní a hodil granát do druhého patra nahoře.Ozvala se ohlušující rána a napůl se prolomila část stropu, načež vznikl opět prach z omítky.Colin si řekl, že by tomu teroristovi určitě vymlátil mozek z lebky, protože se uměl prát velmi rychle a silně, ale řekl si, že bude lepší, když unikne, protože přece jen měl nepřítel nebezpečné zbraně.Počkal, až chlápek přešel do druhé části bytu, a tiše se rozběhl ke dveřím.Mezitím slyšel další škodolibý smích a sadu nábojů ničící všechno kolem."Neboj se, já ti neublížím!"Zasmál se a pokračoval v eliminaci domu.Colin žduchl do dveří, ale neotevřel je. Ten chlap to zajistil venku předtím.Schoval se a tiše přeběhnul za stěnou, protože ten chlápek ho začal při ničení hledat."Ale snad ses nám nevypařil, kanče!?"Už neměl příležitost zdrhnout zadními dveřmi, protože ten chlápek zpozorněl a začal víc hlídat.Oknem?Taky ne, jen by ho odstřelil zevnitř.Musel zkusit protiútok, nic lepšího mu nezbývalo.Byl na tom fyzicky výborně, ale nyní měl nižší sebevědomí."Tak už se mi postav, ty posero,ať ti můžu ustřelit kebuli!Bude to rychlý, musím to vyřídit a pak si zdřímnout."Colin byl za rohem a odhadoval,že ten chlap stojí nyní v předsíni.Chlápek zase začal střílet do prázdna a pak to cvaklo a vyměnil poslední,5. zásobník.Udělal pár kroků vpřed a najednou ucítil v zádech strašlivou bolest,trhlo to s ním a z úst se mu vydral překvapený a bolestný výkřik.

Chlápek se ještě se zkřivenou tváří hbitě otočil a zjistil,že mu předtím do zad velni prudce narazil baseballový míč. Viděl, jak k němu ten cíl, který měl zničit, neuvěřitelně rychle sprintuje. Bylo to pár setin vteřiny, takže neměl šanci zareagovat a vystřelit. Colin toho chlapa strhl ve svém vrcholném sprintu a oba letěly metr a půl dozadu k zemi. Chlap znovu bolestně hekl, jakmile brutálně narazil z letu zády na podlahu.Ještě půl metru klouzali a Colin mu dal pěstí rovně do obličeje velmi svižně a silně, takže chlap narazil podruhé zády na podlahu.Ležel na tom protivníkovi a pevně mu svíral a tlačil do rukou, aby hlaveň samopalu nemířila do jeho očí. Chlápek v bolestech začal střílet ke stropu, aby trefil Colina, ale on byl moc silný a tlačil mu obě zápěstí tak, aby nemohl být prostřílen skrz naskrz.Chlap se začal zmítat a přestal střílet.Nemohl dát Colinovi hlavičku, protože ho prostě moc dobře zalehl a měl obličej daleko.Nohama ho taky svíral.Chlap dostal nápad a vystřílel posledních deset kulek do stěny přímo vedle nich. Naneštěstí se poslední kulka odrazila od stěny tak,že trefila Colina do obličeje a bolestně ho škrábla do tváře. Neznámý využil momentu a dal mu dvakrát za sebou pravou pěstí rovně, extrémně rychle do obličeje, protože měl volnou ruku. Nebolelo to přehnaně, ikdyž ty dvě rány byly neuvěřitelně rychlé, na krátkou dálku a střední síly.Pak dal Colinovi prudký a rychlý kop do břicha, což ho v bolesti odvalilo na podlahu. Oba se velmi svižně postavili ve stejný okamžik.Ten terorista pomalu zaujal bojový postoj. Pokrčil obě nohy do 110 stupňů a rozkročil je od sebe, takže měl nízké a stabilní držení. Stál bočně a přední ruku měl svisle 90 stupňů loket a předloktí a otevřenou dlaň před sebou jako sekeru a druhou rukou se chytil na předloktí první ruky. Takový postoj Colin ještě nikdy neviděl, ale vypadalo to, že se musí poprvé vážně prát.Sevřel pěsti a dal několik rychlých ran na obličej.Čekal,že protivníka sejme k zemi,ale to se nestalo. Ten protivník asi 8 rychlým ranám pokaždé pouze uhnul hlavou velmi rychle.Colin se naštval a začal rozdávat rychlou sadu pěstmi.Protivník vždy uhnul hlavou a vykryl to těma spojenýma rukama před tělem, což ho zjevně nebolelo. Colin udělal malou pauzu a pak začal útočit pěstmi ze všech sil, a chlápek to už nestíhal vykrývat těma rukama. Ustupoval před tou bouří útoků. Chlápek si přestal držet předloktí a dal obě ruce svisle k sobě a před obličej, takže všechny údery, které byli až nadlidsky rychlé a nemožné k vykrytí, narážely do jeho obou předloktí, což chlápka pozuruhodně nebolelo. Colin takhle útočil asi 15 vteřin a pak přestal, protože nebyl ve stavu tomu nepříteli ublížit a bolely ho klouby od toho, že pouze mlátil do nepřítelových rukou.Začal dávat rány trochu méně frekventovaněji a nepřítel to opět pouze vykrýval dlaní a druhou rukou si opět přidržoval předloktí, aby to byla silnější a efektivnější obrana. Colin to začal střídat s ránami na žebra a břicho, ale to zase odblokoval spodním předloktím, kterým přidržoval nepřítel svou horní ruku.Colin ho chtěl kopnout do přední nohy, protože ten chlap stál pořád bokem k němu,ale ten opět pokaždé velmi rychle ucukl nohou dozadu nebo do strany.Colin mu neublížil vůbec,ale nahnal mu strach svou fyzickou rychlostí, výdrží a silou.Ten chlápek vůbec neútočil, to bylo to divné. Colin to zkusil znovu-kopat rovně a bočně a dávat háky kloubama nebo rovné pěsti, ale zase byl několikrát odblokován dlaní nebo předloktím. Colin celou dobu dával velice tvrdé, silné a rychlé údery a začal se fakt potit, ale měl nadlidskou výdrž, protože často běhal.Zkusil několik silných kopů, ale ani jednou toho chlápka netrefil nebo když ano, tak ho trefil do jeho rukou.Colin byl neúnavný, což bylo také dobré.Znovu dal několik pěstí, ale chlápek desetkrát uhnul hlavou nebo odblokoval pěsti ze všech směrů.Zkusil také jenom rány na břicho,ale vykryté všechno. Colin se na něj rozběhl silou tanku, ale ten chlápek se zapřel rychle jednou nohou za sebe na stěnu a druhou strčil mezi běžící nohy a ještě zároveň do něj strčil rukama vedle sebe, takže Colin sletěl vedle něj bolestivě na zem.Zdálo se, že žádný typ útoku na něj nepůsobí. Každý má nějakou slabinu. Musel se akorát nějak dostat přes skořápku a pak už je to hračka. Jenže tahle skořápka byla extrémně tvrdá. Postavil se a spatřil svou tenisovou raketu za rohem u stěny, kdyby se mu nějak podařilo se k ní dostat. Oheň se v tomto bytě moc rozšiřovat nemohl, přesto tu bylo velké horko. Odešel za roh pro svou raketu. Ten chlápek zůstal v předsíni.Colin rozepl svůj obal a vytáhl svou raketu, protože to bylo to jediné, co ještě v tomto bytě nebylo zničené. Chlápkovi bylo očividně úplně jedno, co na něj Colin zkoušel. Vrátil se do předsíně a on tam nebyl. Colin udělal chybu, neměl ho spouštět z očí.Vlastně měl utéct,ale nebyl srab. Procházel velice opatrně chodbou a najednou se propadla část hořícího stropu zeshora. Colin se lekl a pak dostal ránu baseballovým míčkem do hrudníku. Ta rána přišla od toho chlapa, který vyskočil zpoza rohu a nyní se vrhl k Colinovi. Colin se rozmáchl raketou, ale ten chlápek samozřejmě uhnul a pak dal Colinovi neuvěřitelně rychlou sadu. Začal mu dávat horní pěstí do obličeje a dolní pěstí do žeber zároveň. Takhle to udělal kulometnou rychlostí asi 3 vteřiny v kuse, takže Colina naprosto dodělal svou rychlostí a pak mu dal kopanec do břicha a Colin sletěl na zem, neschopný se hnout. Pak se v děsivé bolesti postavil a zjistil, že jeho raketa leží na zemi.Zkusil se na chlapa vrhnout a dát mu pěstí vší silou, ale ten zase uhnul a začal útočit jednou pěstí na obličej frekventovaně, takže to začal Colin vykrývat dlaněmi, ale opět dostal do žeber tou druhou dolní pěstí dvakrát. Trochu odklopýtal dusící se, ale sebral se a připravil si ruce ke krytí.Chlápek začal útočit zase horní rukou na obličej a dolní rukou na žebra. Strašně rychle dával údery oběma rukama, oběma směry. Colin se snažil ze všech sil a vykrýval to dlaní před obličejem a žebra si pouze kryl předloktím. Vycházelo mu to, ale chlápek to ještě trochu zrychlil, a to už Colin přestal stíhat a opět dostal dvojitou frekventovanou sadu, před kterou nebylo možné se chránit. Dostal 3 rány do hlavy, 4 do žeber a hrudníku druhou rukou zároveň a poslední mocnou ránu pěstí do nosu, načež odletěl a narazil zády do hlavních dveří domu, jež byly 2 metry za ním.Už na tom byl špatně. S obtížemi se postavil na nohy a pokusil se znovu dát několik rychlých ran, ale nemělo to smysl.Všemu ten chlap buď uhnul nebo vykryl rukama.Ten chlap ho zabije, a Colin v podstatě nemohl dělat vůbec nic.Ten chlap by zmlátil každýho, jedině nějakýho dost šikovnýho Číňana ne. Vypadalo to, že Colin prožíval poslední vteřiny svého života.Ten chlap začal dávat zase tím stejným stylem sadu Colinovi.Colin pár vykryl, poté dostal 3 rány do obličeje a 3 do žeber opět zároveň, poté 3 rychlé do břicha a poté pěstí do brady.Už se složil na zem a měl dost."Hm, nečekal jsem, že budeš na takové úrovni, hajzle, ale překvapils mě vším.Myslel jsem, že jseš normální občan, asi jsem se mýlyl, jseš dost vytrénovanej.Stejně chcípneš, takže je to jedno. Já jsem totiž nejlepší ze všech.Mě nikdo netrumfne!Dokážu zabít každýho na tom to světě!"Poté dal Colinovi kop do ramene, a Colin se ze všech sil postavil. Nesmím to vzdát. Jako v komatu zase začal útočit pěstmi, ale chlápek to vykryl horní dlaní, dalších pár vykryl spodním předloktím.Poté začal útočit zase on, Colin pár vykryl, další už ne, protože ten chlap pokračoval dávat horní i dolní pěstí do obličeje i těla,jako předtím, a strašně rychle posílal obě ruce, prostě nebylo možné to vykrýt. Ten chlap byl profesionál ve svém oboru.Pořád útočil stejně. Jednou rukou na obličej a druhou do spodní části těla. Dal colinovi pátou sadu:6 pěsti do žeber, 5 do obličeje, ne moc velké, ale závěrečnou mu dal pěstí opět silný hák pěstí do tváře a kopl ho rovně do žeber. Neuměl kopat bočně, jen rovně. Colin se už poněkolikáté složil na zem. Cítil se hrozně, už to v podstatě psychicky vzdal. Opět se zvednul a stál na místě, polomrtvý. Ten chlap zůstal ve své jakési karate pozici a čekal, až se na něj cíl znovu vrhne.Oběma mužům byl v očích vidět bojovný oheň, jenže u Colina už to byl pouze odraz jeho zničeného a v plamenech položeném bytu. Colin dostal poslední nápad, jak se dostat ke své raketě na zemi. Byla to jeho poslední možnost. Odbočil rychle, spíše vyčerpaně za roh a prošel obývákem, který byl v troskách, jako on. Pak se opatrně vrátil z druhé strany do předsíně. Nikdo tam nebyl.Vzal svýho tenisovýho maztlíčka a vrátil se zpět ke kraji stěny. Pak se podíval do druhé části bytu.Kde je ten parchant?Otočil se a dostal obloukový boční kop do břicha a málem spadl.Mávl vší silou raketou, ale chlápek uhnul a dal Colinovi jednou pěstí do rtu a druhou ve stejný okamžik do hrudníku. Colin odklopýtal a narazil do stěny. Chlápek se k němu blížil. Najednou se ozval jakýsi rachot a propadla se další část stropu, kvůli těm granátům předtím. Ten chlápek se vylekal a Colin využil momentu překvapení.Napřáhl se a dal úder raketou. Trefil nepřítele do ramene a ten zaskučel bolestí. Poté s raketou začal mlátit chlápka znovu.Ten chlap se kryl předloktími,takže dostal ránu raketou do předloktí, které měl velmi odolné, ale raketa byla moc tvrdá. Dostal další do předloktí, a řval bolestí. Další ránu už se radši nesnažil vykrýt, pouze se vyhnul,pak se vyhnul trupem další taktak a dal Colinovi dvě rány do obličeje pěstí. Colin odcouval v bolesti a chlap se na něj vztekle rozběhl. Colin švihnul raketou a Chlap se velmi efektivně vyhnul skrčením se, pak znovu a znovu.Pořád se vyhýbal tělem dozadu nebo skrčením.Ale Colin už také začalk být slabý, takže ty rány nebyly tak rychlé. Poté kopl Colina do zápěstí, vypadla mu raketa a dal mu pěstí dvakrát do břicha a nakonec mu dal pěstí mezi oči. Colin spadl na zem vedle své rakety.Chlápek ho začal kopat,ale trefoval ho jen do Colinových kryjících nohou. Dostával na zemi kopy do stehen a do kolen, i do holení a Colin skučel v bolesti. Najednou se mu znovu poštěstilo a propadla se další část stropu.Celá konstrukce zřejmě padala, a celé patro se začalo částečně sypat. Zezhora se sesunul nějaký nábytek. Není divu, byly tam předtím vrženy dva granáty a ve spodním patře též, takže se část konstrukce domu oslabila. Zezhora spadla mocnou ranou skříň hned vedle chlápka a Colina. Colin popadl svou raketu a začal s ní mlátit nepřítele do nohy. Ten zaječel bolestí po dvou ranách a trochu se skrčil, dal ruce před obličej a dostal raketou do předloktí. Colin se rychle postavil a začal toho chlápka strašně rychle a zuřivě švihat raketou. Chlap dostal velice tvrdých 5 ran do předloktí, načaž v bolestném řevu zkolaboval u stěny a Colin mu dal raketou dvakrát do čela vší silou.Chlápek byl omráčený u stěny a Colin mu dal v afektu ještě další dvě rány raketou do hlavy.Neuvědomoval si, co dělá.Byl příliš vzteklý. Pak mu chtěl dát další a zarazil se. Ten chlap měl zkrvavenou hlavu a nehýbal se. Cos to proboha udělal?Tohle bylo to jediné, na co Colin myslel, pustil trochu poničenou raketu na zem a spadl na kolena. Nebyl schopen vnímat.

Nevěděl, jak dlouho už zíral do prázdna. Ale probral se a odešel zadním vchodem na noční vzduch. Už jen poprchávalo.Obešel dům v silném depresivním a vystrašeném stavu a zastavil se ještrě taktak včas u rohu. Před hlavním vchodem do domu stál ten stejný moderní Ford Mustang GT,který ho předtím pronásledoval.Byl doslova nalepený na dveřích, proto nemohl Colin otevřít.Najednou to zelené auto popojelo kousek od dveří a vystoupil z něj nějaký další muž.Došel k hlavním dveřím domu a zavolal:"No tak Kevine,co tak trvá? Prostě ho odkrouhni nebo mu dej pár ran,prostě ho už sejmi a nezdržuj. Šéf to chce mít z krku!"Nadával netrpělivě a vešel do dveří. Colin se rozhodl, že skočí do kufru toho Fordu, byla to jediná možnost jak zjistit, která organizace ho napadla.Rozběhl se k autu a mezitím z domu uslyšel:"Do hajzlu, jak se to mohlo....? Kurva!"Naskočil bleskově do kufru a přivřel dveře, dal do skuliny hlaveň nějaké pistole, co tam ležela, takže se kufr úplně nezabouchl.Teď mohl jen doufat, že se chlápek nepodívá do kufru. Naštěstí jen proběhl po trávě co nejrychleji a naskočil do auta.Auto se rozjelo a Colin čekal trpělivě.Začal uvažovat, že měl vlastně obrovské štěstí, že se ubránil a přežil. Očividně to byl extrémně dobře trénovaný zabiják, co ho napadl.V podstatě si s Colinem jen pohrával a přesto ho slušně zlikvidoval, zatímco Colin se naopak snažil co nejvíce mu ublížit a v porovnání s tím vrahem byl jak chátravá panenka, co se týče reflexu, ale jinak byl fyzicky a hbitostí minimálně stejně dobrý.Což je velice dojemné, protože Colin byl na občana velmi dobře fyzicky trénovaný.Kdyby mu ten dům nezničili granáty a nepřekvapily tak následovně útočníka, byl by Colin nyní už dávno rozmlácený na kaši.Ten vrah si za svou smrt vlastně mohl sám,neměl si brát výbušniny.Ale Colinův dům byl taky velmi tenký a ne moc odolný očividně, pač stěny a strop byly opravdu tenké, takže je gránát mohl rozbít.Colin ale pořád nechápal, proč ho někdo chce odstranit.Nikdy nic ošklivého nikomu neudělal.Cítil se hrozně, protože měl na obličeji zasychající krev z nosu a rtů.Docela špatně se mu dýchalo, měl modřiny a pohmožděniny skoro po celém těle.Po dlouhých a temných dvaceti minutách auto zastavilo a chlápek asi přijel ke svému dom u a trvalo další půl hodiny, než znovu nastartoval auto. Jeli znovu a pak po chvíli vystoupil a šel někam pryč. Colin vylezl z kufru a rozhlédl se.Byl ve velkém podzemním parkovišti. Bylo nyní asi 6 hodin ráno.Bylo tu až na vzdalující se kroky strašidelné ticho a tma. Chlápek zmizel za rohem a Colin si zasunul tu pistoli co byla v kufru do kalhot pro případ nouze, ikdyž nevěděl, jak se s tím zachází, což je trochu trapné pro někoho kdo dělá pro FBI.Rozběhl s tiše za chlápkem. Zatavil se u rohu a opatrně se podíval.Muž zmizel na schodech, vedoucích do dolního patra, ještě hlouběji pod zemí.Colin se velice tiše rozběhl a zastavil se u začátku schodiště.Seběhl pár schodů a pak dole v v parkovištní hale uslyšel hlasy:"Tak, Ryane,očekávám pozitivní zprávy,jako u každé předešlé akce samozřejmě,však mě znáš.Mě nemůžeš stejně ničím překvapit,ty jeden zlobivče!"Zazněl smích, u kterého měl i Colin co dělat aby se nerozesmál."No tak, co tak čekáš, Ryane?Tak už se vymáčkni, ty lumpe!Co?No?"Nastala chvíle ticha, u které se ten hlas tiše pochechtával.Potom se ozval jiný hlas:"Mise neúspěšná.Situace se neočekávaně změnila.Kevin je mrtvý."Nastala dlouhá a nepříjemná chvíle ticha,byla až depresivně strašidelná."Hele,chytrolíne, já nemám náladu na šaškárny,,jasný?Kde je Kevin a co se stalo s tou cílovou osobou?Vždyť pro Kevina je všecko hračička, růžový sad!Vtípky si kurva nech na později!"Ten druhý hlas zazněl znovu nesebevědomě a zahanbeně:"Však říkám, něco se zvrtlo a následek situace je naopak.Cíl zjevně odstranil Kevina ve rvačce a utekl.Není mi jasný, jak to mohl dokázat.Kevin byl určitě nejlepší vrah, jakého jsme kdy najali!Neumím si vysvětlit, jak se cíli podařilo ho přemoci."Další ticho. Pak začal ten první hlas zuřivě:"Co to kurva meleš, ty zmetku?Chceš mi vážně naznačit,že vrah Kevinova kalibru selhal?" Colin popošel dolů a schoval se za jedno auto do tmy.Ti dva muži stáli proti sobě."Bohužel,musíme toho zkurvysyna najít,"řekl ten zahanbený muž.Ten zjevný vůdce řekl:"Kurva Ryane,probuď se!A to jsi nemohl Kevinovi pomoct toho bastarda oddělat, když jsi viděl, že má problémy?Což mě překvapilo, Kevin nikdy neměl s ničím problém. Byl to náš nejlepší muž.","Myslel jsem,že je v pohodě a jen si s ním hraje,ale zjevně ne.Jak jsem to měl tušit?" Ten vůdce neodpověděl ihned."Něměl jsi spát a raději kontrolovat situaci.Probuď se, Ryane!"Ten vůdce se otočil a odcházel, ale pak se zase otočil k Ryanovi."A víš co?Zůstaň radši spát."Potom zaznělo tiché škytnutí pistole a ten chlap sletěl k zemi.Dostal zjevně kulku do srdce.Vůdce na něj namířil pistoli k zemi podruhé a řekl:"Já netoleruju chyby.Měl jsi mu pomoct poprvé,,já nikdy nedávám druhou šanci, to je moje zásada." A vystřelil ještě další dvě kulky do toho těla.Colin byl mezitím tak chytrý,že dělal fotky na svém mobilu.Udělal jednu dobrou fotku, u které zrovna ten vůdce vystřelil na ležící tělo. Měl delší dozadu sčesané šedé vlasy a drahý kabát.Použije to jako důkaz. Musel na policii, ukázat to svému týmu.Ale nejdřív samozřejmě musel zjistit, kam ten šéf téhle zločinecké organizace pojede.Ten chlápek nastoupil do nějakého už nastartovaného auta trochu dál a Colin se rozběhl směrem ven z parkoviště.Utíkal, jak nejrychleji mohl,aby ho nespatřili, pač to by byl konec.Běžel velmi rychle a vytrvale směrem k ulici a přeskočil jedním skokem kapotu auta.Dopelášil nezadýchaně k silnici a začal mávat na taxíky.Jedno mu zastavilo.Naskočil a řekl:"Pronásledujte černé AudiA8."Taxikář se na něj tázavě a překvapeně podíval."Zaplatím Vám dvojnásobek." Z parkoviště vyjelo Audi a jelo pryč.Taxík ho zazadu dohnal."Co to má znamenat? Já nejsem někdo, kdo ostatní poníženě poslouchá," řekl taxikář podrážděně." Já nejsem nějákej zkurvenej sluha, jasný? Laskavě mi doprdele prozraďte, co se tu děje, než s Váma zatočím jak s volantem! Vyjádřil jsem se kurva dost jasně? Já nejsem nějakej FBI agent abych pronásledoval pitomce po městě!" Colin mu ukázal svůj FBI odznak a prohlásil:" Zato já jo. Držte se ho jako klíště nebo se neznám!" Ten taxikář hned nasadil omluvný a ponížený výraz a držel se v jisté vzdálenosti od Audi."Ano, pane," pípl dodatečně. Jeli po ulicích New Yorku a trvalo to zatraceně dlouho." Sakra proč mám pořád ten pocit že jezdíme dokola? Nejsou to pořád ty stejné ulice? To nedává smysl nebo snad jo?" Colin s ním souhlasil. Něco tu nehrálo." Mám dojem že to začíná nějak podivně smrdět, fakt. Myslíte že už si všimli že je pronásledujem?" Taxikář jen řekl:" Mimochodem to jejich auto je dost luxusní miláček, co?" Colin si ho měřil varujícím pohledem. Najednou limuzína před nimi vystřelila dopředu. Bylo to neuvěřitelné zrychlení a vzdalovala se jako liška na útěku. "Zatraceně, za ním!" Pronásledovali limuzínu, teda spíš se snažili pronásledovat, pač Audi A8 byla zatraceně rychlá.Audina zůstala schválně 20 metrů před nimi a boční zadní okno Audiny se otevřelo a napůl z něj vylezl bodyguard a začal to kosit směrem k taxíku."Skrč se!"Taxík několik ran schytal do skla a do plechu a taxikáře jedna kulka poranila do ramene protože byl trochu výš a musel se dívat na cestu. Zaklel bolestí ale měl jenom krvavý škrábanec na rameni." Doprava!" Zaječel Colin a taxíkář zabočil a zařadil se za limuzínu, takže byli z dosahu střelného pole. Bodyguard se schoval zpět a nyní Audi opět extrémně zrychlyla. Vzdálila se během několika sekund postupně zhruba na sto metrů od nich a nyní začala pořádná doprava, takže obě auta začali kličkovat mezi dopravou. Audi mezitím trochu zpomalilo, ale bylo fakt o kejhák vyhýbat se lidem, autům a semtam nějakému autobusu." Kristepane, pomoc, já se poseru!" zaklel taxikář při té námaze.Byl vystrašený, což byl Colin také. Taxík to vytáhl na velmi vysokou rychlost, ale bylo to o hodně pomalejší auto než těch gangsterů.Podle Colina v autě byli tři lidé:dva z jeho tří strážců a šéf sám. Vyhýbali se nadále dopravě takže nemohli jet zas tak frychle.Brali také několik odboček doprava i doleva a prostě to brali ulicemi New Yorku. Byla to zběsile svižná jízda. Při jedné odbočce doprava jel taxík až moc rychle a nevybral stoprocentně zatáčku, takže sejmul odpadkový koš a narazil jemně do stěny mrakodrapu. Poté se vrátil svižně od chodníku a projel natěsno mezi dvěma autama, odřel si obě strany plechu a ulomili se zrdcátka."Ježiši, podívejte se na moje auto," bědoval zuřivě taxíkář." Máte štěstí že jste polda.Občanovi bych za tohle rozkopal zadek!"Pravda byla že taxík měl už poničenou karoserii a sklo, ale pořád měl v pohodě motor. Jeli po rovince a měli jěště taktak dohled na Audinu. Projeli bleskově několik křižovatek a v dálce Audina razantně zpomalila kvůli dopravě, takže ji začali maximálně dohánět. Audina projela pomalu jednou křižovatkou a taxík se k ní blížil."Projeďte to naplno! Naplno skrz křižovatku, serte na dopravu!","Zbláznil jste se?" Ale poslechl a taxík s řevem obou mužů projel skrz hustou křižovatku. Jako zázrakem nikoho nesejmuli a nikdo nesejmul je. Štěstí. Audi za křižovatkou začala zase zrychlovat, ale Colin a taxikář jeli pořád naplno, takže se zezadu svižně přiblížili a zničehonic následoval brutální náraz.

Šéf Theodor Zeliwski, muž ve věku 54 let, seděl ve výkonném německém bouráku, když to s ním a jeho dvěma bodyguardama pořádně cuklo po tlumené ráně a všem se zarazily bezpečnostní pásy do těl."Ti zkurvenci! Tak tohle teda posrali. Kdo je v tom zkurveným taxíku? Val pryč, pořád k přístavním budovám! Tam je odděláme, ať jsou kdokoliv a poté pojedem za ostatními k naší budově. Mám jeden obchod." Vzdalovali se od taxíku opět a jeli dál po ulicích.

V taxíku mezitím už Colinovi docházela trpělivost. Nevěděl, jak je zastavit.Nechtěl na tohle volat posily, vždy pracoval jako indoviduál. Z Audiny opět vykoukl bodyguard, když trochu schválně zpomalila a začal střílet dozadu. Schovali se opět za Audinu, takže Audina odbočila v jízdě až k chodníku a začali opět střílet.Chlápek se schoval do limuzíny.Boss Zeliwski řekl řidiči:"Nezdrhej moc, v přístavu se schováme a...BACHA!" Zařval šéf, ale řidič měl hlavu otočenou dozadu, takže nesledoval silnici na vteřinu. Audi narazila v 85 km/h do u chodníku stojícího prázdného auta.To auto se doslova odrazilo, otočilo na střechu a odsunulo se po silnici ve velmi zničeném stavu a Audině se trochu promáčknul pancéř.Audi bylo velmi odolné, takže gangsteři měli jen modřiny a vyrazil se jim dech, ale zachránili je pásy a začali pomalu zrychlovat.Neměli airbagy.Taxík vedle nich ostře zabrzdil a žduchl do nich z boku ve snaze je zablokovat ke kraji, ale ne je zabít. V otevřeném zadním okně Audi byl u okna ten bodyguard a vedle něj šéf. Ten bodyguard namířil samopal na Colina, takže Colin instinktivně vyšvihl ruku s pistolí a okamžitě vystřelil v jednom rychlém pohybu, dřív než ten chlápek.Musel to udělat na ochranu. Trefil ho do čela a Audina vystřelila dopředu. Colin se pokusil ještě několikrát vystřelit, ale všechny kulky se pouze neúčinně odrazili od pancéřu. Audi opět zdrhala a on zabil dnes už druhého člověka. Jeho policejní šéf ho seřve až se to dozví. Chtělo se mu zvracet.Nechtěl ty lidi zabít, musel se bránit v obou případech. A ještě pořád nevěděl, proč ho vlastně chcou tito lidé oddělat a používají nejlepší prostředky.Nyní už ten šéf ví, že je pronásleduje ten cíl, co má být odstraněn. Blížili se New Yorkskému přístavnímu místu. Colin cítil že tam chcou uprchlíci jet, ale nevěděl proč tam chtějí jet. Honička pokračovala."Je to on, ten hajzlík, co ho chceme oddělat už tak dlouho.Nyní zabil Henryho, předtím Kevina, zatraceně.Taková škoda, měli sme na ně dávat bacha. Kurva tos nemohl dávat pozor? Poškodils mi přední narazník a vzadu to mám taky poškrábaný- trochu. Tak jo, jeď pomalu, tak aby byli s tou pomalou šunkou za náma a až vjedeš do přístavu, vyřídíš to s nima po našem, jinak ti snížím plat."

Audina uháněla poloviční rychlostí a přesto byla jako vystřelená raketa do vesmíru. Když projížděli kolem přístavu, Audi prudce zabočila doleva, prorazila se svým pancéřovým štítem plocenou branku a zajela do velmi rozlehlého přístavního pracoviště.Taxík za nimi kupodivu nejel. To bylo velmi divné. "Zastav tam u jedné z těch budov. Počkáme na ně a já mezitím hodím Henryho do jedné z těch budov, později mu uděláme pohřeb. Ty si vezmi jeho samopal a schovej se za ty krabice. Našij do nich klidně sto zásobníků. Hlavně sejmi ten už dlouho určený cíl. Ten bastard už mě vytočil dost." Zastavili mezitím u budovy a vystoupili z auta. Ten bodyguard se připravil u rohu budovy za krabicemi. Zeliwsky vzal zastřeleného komplice a táhl ho s úsilím k jedné budově."Teď už máme ještě větší důvod se mu pomstít." Schoval tělo do jedné komory v jednom 'hangáru' a schoval se též za krabice. Mezitím v dálce byl najednou vidět žlutý obrys taxíku. Pronásledovatelé se blížili." Do čeho se hrne, měl by radši zdrhat, kretén. Takhle je to snažší," řekl Theodor ve smíchu. Vzal si z auta taky samopal a čekali, oba namířené zbraně. Taxík udělal jakýsi okruh kolem těch železných kontejnerů a budov v dálce a byl na chvíli z dohledu."Oni se budou krčit šéfe, takže střílet na motor," řekl bodyguard."Hlavně ty se tref," odvětil Zeliwsky. Taxík se po chvilce objevil nyní blíž a jel podivně pomalu, směrem k nim v podstatě od jedné budovy."Do nííííííích!" zaječel Zeliwsky a on i bodyguard zaráz zmáčkli spoušť.

Samopal sám o sobě má hodně rychlou frekvenci kulek a má ničivou sílu. Když se tato palba zdojnásobí na stejný cíl, je to zhruba 1000 výstřelů za minutu? Nevím, každopádně tohle se nyní stalo. Spojila se palba dvou samopalů na jeden ubohý taxík asi 40 metrů daleko. Taxík dostal takový nával kulek že během 3 vteřin vybouchl. Zlí to dokázali. Zeliwsky si oddechl a poplácal kámoše po zádech. " Dobrá práce, ten už je v pekle, máme to za sebou. A teď domů." Vraceli se k Audině ranním vzduchem, když v tom slyšeli jakýsi zvuk silného motoru nedaleko. To nic. Nastoupli do auta a ještě chvílu tu stáli s pocitem zadostiučinění. Najednou se zpoza jedné budovy zničehonic objevil jakýsi celkem veliký náklaďák a jel největší rychlostí, asi stovkou, což je extrémně podivné.Šéf se mezítím připoutal. To veliké auto se během 4 vteřin přiblížilo jako meteroit a Zeliwsky jenom zašeptal:" Kurva." Ten náklaďák srazil limuzínu opravdu ve své totálně naplno přístavem rozjeté maximální rychlosti asi 100 km/h, což je 30 metrů za sekundu. Byl to ten nejsilnější náraz, jaký si dokážete představit.Dvoutunová limuzína odletěla pár metrů. Ten stokilometrový náraz intenzivně promáčkl celou pravou stranu auta asi o 35 cm dovnitř a vysypal velmi odolné sklo, tam kde seděl připoutaný šéf a zřejmě ho ten první náraz skončil. Ten nákladní vůz v podstatě narazil do šéfa přes pancéř v rychlosti která se používá na dálnici. Audina udělala pár kotrmelců než se zastavila a náklaďák se znovu rozjel a pomalu odtlačil Audinu ke stěně budovy a uzamkl ji mezi sebou a stěnou. Náklaďák byl taky v poměrně zlém stavu vepředu. Vždyť měl právě nehodu s pancéřovanou krabicí, které se téměř vysypalo všechno sklo a taky už by se hodila do šrotu, co se týče pravé strany, ta levá měla nějaký ten škrábanec. Nic nehořelo.Ten veliký vůz trochu odcouval a z náklaďáku vystoupil Colin s namířenou pistolí. Otevřel dveře řidiče a vytáhl bodyguarda. Měl krev v obličeji a sotva se hýbal. " Ani hnout." Mířil na něj a bodyguard se na něj díval s ohněm v očích, i přes tu bolest. " Kdo jste a proč mě chcete zabít?", " Naser si." Colin měl co dělat aby mu jednu neubalil a nastoupil s ním do náklaďáku. Zavolal své kolegy a čekali na ně, mezitím i taxikář přišel z dáli a řekl:" Tohle bylo teda hodně drastický, a za ten taxík mi zaplatíte.", "Dostaneš nový," řekl Colin a počkali na své kolegy.

Pokračování brzy uvidíte, budu na tom pracovat. na těchto povídkách pracuji málokdy, ale intenzivně když už.
Autor Tohlesipřečtěte, 22.11.2008
Přečteno 335x
Tipy 1
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

stylově docela dobrý
tak jen drobnosti: chybí mi tam častější odstavce, pak vzhledem k tomu, že nejsem moravák tak "chcou" a "chvílu" mi tam moc nesedí

20.07.2009 16:57:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí