Povídky aneb ...

Povídky aneb ...

Povídka první
Jak to vlastně začalo

V jedné staré části historického města,se začal odvíjet příběh party kluků.Tito kluci se znali pouze od vidění a žádné přátelství je v tuto chvíli nespojovalo.Bojovali proti sobě v různých chlapeckých válkách a zábavách.Na ulici se občas pozdravili,ale to bylo vše.V té době docházelo k různým bitkám a chlapeckým tahanicím.Na polí a loukách vrcholila tzv.Drnová válka.Ta spočívala v tom,že jedna parta kluků s druhou se domluvila na místě válčení.Všichni sháněli drny a jimi po sobě házeli.Vítězící strana poraženou obrala o knoflíky,tkaničky a šňůrky.Zde začíná náš příběh.
Toho večera se po takové bitvě dobelhal domů Róza,který byl ořezán o vše co měl na sobě a na hlavě bouli.Tu mu způsobil drn,který po něm hodil útočník Miki,vyhlášený bojovník.Róza věděl,že doma bude zle.A bylo.Jeho otec vyučený kovář mu dal na pamětnou.O několik dní později se potkal na ulici s Mikim.Prohodili pár slov a začali vzpomínat na poslední bitku.Čím více si povídali a vzpomínali na předešlé věci,kterých se zůčastňovali,uvědomovali si stále víc a víc,že mají hodně společných zájmů.Začali se častěji navštěvovat,začali prostě spolu kamarádit.Přestali se scházet s ostatníma skupinama kluků.Měli si stále co povídat a o několik dní později k nim přišel Willi.To už ale je jiná povídka.
Autor Vlastikwilli, 16.01.2009
Přečteno 528x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí