358745

358745

Anotace: Pokus o návrat,za zdi KOTELNY

Tma, to blbé temno,co mne den co den obklopuje a nepustí.Jsem tu zavřenej jak krysa už tři dlouhá léta.Doktor stejně do mě pouští jen elektřinu a myslí si, že sežral moudrost světa.
Aleno,Alenečko,tak moc mi chybíš.
Už dávno vím, že jsem za těma hnusnejma dveřma a mé pokusy o útěk byly vždy marné.
TICHO!!!
Vizita. Zase bude peklo.
„Tak to je pacient 358745.Opatrně mí studenti! Je to psychopatický vrah se sklony k pedofilii. Odchytli jsme ho teprve před třemi lety,když zamaskován v klobouku utíkal od své poslední oběti.Bylo ji teprve sedm let.“
Ty jeho řeči se opakovaly vždy ve stejném rytmu hlasu.Ze začátku bylo těžké poslouchat ty výmysly, ale dnes,již odhodlán uniknout,se tomu jen tajně směji.
A ta dívka.Ta, co utekla…
Věřím, že žije.
Budu čekat na noc a pak se vrátím k Alence.
Před spaním jsem dostal další dávku „uklidňovadel“, které jsem si schoval pro případ, že by se někdy hodily.Byl tu noční režim. Nejhorší režim, co jsem poznal.
Doktoři chodili po pokojích a odebírali si pacienty na své zvrhlé pokusy.
Pamatuji si, jak se můj kamarád z pokoje vrátil a neuměl se sám ani vyčůrat.Za týden umřel.
Už myslím jen na ty dveře.
Za tři roky,co jsem tady,jsem nezjistil,kde to vlastně jsem.Už dál nemůžu bláznit v tomhle zvráceném světě.
Dveře od mého pokoje se otvíraly.Dělal jsem, že spím. Věděl jsem co příjde, protože jsem byl na pokoji sám.
„358745?“ Neodpověděl jsem. „358745,odvezte ho na sál doktoru Blekovi“
Cítil jsem, jak mne nabírají na nosítka a pak jsme jeli temnou ústavní chodbou.
Slyšel jsem cestou pláč a naříkání ostatních pacientů,projeli jsme kolem mrtvých těl, pohozených na okraji nemocničních chodeb,křik doktorů,kteří si hrály s ubohými blázny…
Jsem v pekle a věděl jsem to od první chvíle,kdy jsem nechtěně opustil hranici kotelny.
Musím se tam vrátit.
„Doktore Bleku, pacient 358745 je připraven.“ řekl muž,který mne vezl přes to útrpné prostředí.
Blek,muž asi 60 let, se na mně nenávistně koukal a řekl:“Lobotomii mám v papírech, ale pokusíme se odebrat vzorek mozkové tkáně a oživit objekt. Tím prozkoumáme důsledky onoho činu, kterého se objekt 358745 dopustil.SKALPEL PROSÍM!!!
Autor hitaschi, 21.04.2009
Přečteno 380x
Tipy 6
Poslední tipující: baruska001, Nergal, lalaa, micátko, Stan1
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zajimavy styl a napady, zato tip :)

08.05.2009 13:44:00 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí