Vražda

Vražda

Anotace: Holka z nadlickýma schopnosti zabijí na potkan.Ukradne dítě,dítě ji zabije ona obživne a začíná se mstít.Oprava chyb takže teď se to dá přečíst,úplně mě udivilo kolik chyb jsem tam nasekala a takové blbiny

Stalo se to dávno.Ještě ve staré Anglii.Na kopci za městem stojí starý dům.Ten dům tam stojí dodnes.Není to památka!Ten dům byl postaven prvními členy rodokmenu Gothotnů.Stále se tam rodili jen muži.A dívka tam přišla až jako nevěsta.Ale náhle se jim narodila dcera a né syn.A ta dcera jim donesla zkázu.Dítěti dali jméno Marieta.Když bylo Marietě 5 let,začal umírat každý kdo jen zaklepal na dveře.Gothotni se divili že někdo silně klepal.A pak tam nebyl nikdo,jen kus papíru a na něm napsáno:JÁ SE POMSTIM!!!nebo taky JÁ SE VRÁTÍM!!!Rodiče Mariety měli strach o svou dceru.Ale to ještě nevěděli že za vše může pětileté dítě MARIJETA!!!...Až bylo Marietě 10 let tak umřel dědeček za týden babička.Myslíte si že umřeli náhodou?Ale to není pravda!!!Smrt starců byla záhada.Kdyš bylo Marietě 15 let zemřel otec.Marieta se zrovna vracela domů když na nejvyšší věži domu byla černě zahalená pověšená osoba jakmile Marieta otočila kliku osoba spadla a Marieta viděla že je to její otec a ďábelsky se smála že to šlo slyšet široko daleko.
Až Marietě bylo 18 let ukázala se její pravá tvář.Šla do města a na každého koho se podívala tak umřel a tělo zmizlo než si někdo uvědomil že existoval.Marieta opůlnoci navštívila 3 domy a krvelačně zabila všechny ve spánku.Ve třetím domě bylo malé dítě,Marieta se rozhodla že si jí vezme a udělá si potomka smrti byla to holka 5 měsíců stará a jmenovala se Adriana.Marieta dala jet do pití aby zabyla matku né příliš krvelačně.Vystrojila jí krásny
pohřeb.Až bylo Marietě 21 let byla zabyta svou ukradenou dcerou Adrianou.Adriana si myslela že jí její nevlastní matka naučila vše potřebné na zabití lidí.Až bylo Adrianě 20 let našla si přítele a vzala si ho za muže.Zabitá Marieta opůlnoci vstala z mrtvých a nabrala síly.Muži Adriany začaly chodit dopisy a tam bylo napsáno‘‘!!!ZABIJUTĚ!!!‘‘‘‘JÁ SE POMSTÍM!!!‘‘‘‘TVÁ ŽENA SI TO VYPIJE!!!‘‘a podobně.Pak Adrianě přišel dopis‘‘DNES BUT NA NÁMĚSTÍ A ČEKEJ,BUD TAM V 00:00.VÍC SE DOZVÍŠ AŽ TAM PŘIDEŠ NEBO TVÉHO MUŽE ZABIJU PŘET TVÍMA OČIMA!!!PS:NEBOJSE NESEŽERUTĚ!‘‘
Adriana tam jde a vidí že tam je její nevlastní matka.Marieta říká že vstala tři dny po Adrianině svatbě nabrala nové síly a omládla.Marieta se vrhne po Adrianě a vezme jí její moc ale né moc aby mohla ještě zabíjet!!!Marieta udělá si WOODOO na muže Adriany a pomalu ho ničí až za dva měsíce Marieta dílo dokoná.Tak se Adriana naštve a začne boj.Marieta si ukradne další dítě naučí jí vše a de se bojovat.Marieta má málo síly tak musí zabít a vzít.
Bojovaly tři dny a tři noci až nakonec Adriana podlehla a byla zabita.Tělo Mariety se proměnilo v prach.A její duše šla spát do věčného snění.Praví rodiče Adriany se navždy vypařily a Adriana se proměnila v malé dítě.A pak rychle zmizelo.Všichni lidi co byly zabiti obživli a žili dal.Tohle je pověs která se a Anglii vypráví
dodnes.Byla to pravda nebo lež??To se neví těla rodičům Adriany a Mariety nebyly niky nalezeny stejně jako těla obou dívek ale malá holka na výpomoc byla živá ale umřela ve 30 letech.Rodiče malé holky se po její smrti taky umřeli
a těla nebyla nalezena jen tělo malé holky na výpomoc.
!
Autor Gothick L., 20.09.2009
Přečteno 371x
Tipy 2
Poslední tipující: Adrilus
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobře, možná se nedá napsat kvalitní horor se skvělou myšlenkou a dokonylým popisem děje, ale to co tu předvádí slečna je vážně k smíchu :) Mimochodem, většina věcí co mám v dílech jsem taky psala někdy ve 13, možná i dřív (ano, vím, že to není dokonalé a ted bych to napsala jinak)

09.03.2010 12:24:00 | Rajne

Nergale, tak já uznávám, že autorka tohohle ani já, nedokážeme napsat pořádnej horor, ale to neznamená, že se na to nikdo ve třinácti letech nezmůže. Když nějaký dítě popíše něco strašnýho, co se mu zdálo, nebo co zažilo, kolikrát to stojí za to a je to strašidelnější než prvotřídní horory. ;)

28.10.2009 19:47:00 | á

Nedaji.. za tim si stojim :) Ja jsem na horory jako pes a napsat KVALITNI horor s neotrelou myslenkou, kvalitnim popisem a hloubkou a tom veku nejde. Na to musi byt mysleni a trocha znalosti.
A to nemluvim o personifikaci, obratech, slovosledu, prime reci, volbe slov atd. atd.

22.10.2009 19:41:00 | Nergal

Nergal, v trinástich sa dajú napísať úžasné veci, len na to treba talent a byť sčítaný. A autorke... Myšlienka zlá nebola, ale... Bolo to oničom. Výkričníky, veľké písmená a gramatické chyby... Treba to viac rozpísať, pridať priamu reč, reakcie a trocha napätia.

23.09.2009 16:02:00 | betusss

Nesouhlasím s Nergalem, že by se ve 13 letech nedal napsat alespoň trošku hororový horor. Tohle nebyl horor ani trošku. Vyprávění bez špetky napětí, bez jediného popisu… Ani jsem to nedočetla, ale převyprávět 30 nebo kolik let hrůzy a děsu na jediné A4?!
A bože, píše se Dcera ne cera. Jenom to zkus hodit do wordu, v každé větě hrubka. Uznávám, to je trošku hororové.
Pak bych ti doporučovala psát uvozovky. A nedělat odstavce uprostřed věty. A čísla (snad kromě letopočtů) taky nevypadají v povídkách moc dobře.
A co bych ti doporučila? Pokud máš potřebu psát, aby ses cítila svá, klidně piš dál tímhle stylem, radši to nikde nevystavuj... Anebo jo, já se alespoň zasmála :)

23.09.2009 10:07:00 | Rajne

Psat horor v tvym veku je dost tezky, protoze i kdyz by ses pretrhla, bude ve vysledku pusobit detinsky. Par naznaku jsem tam presto objevil, takze se nenech odradit a pis dal, casem se treba neco "vylihne" :)

22.09.2009 16:59:00 | Nergal

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí