Němí svědek

Němí svědek

Anotace: Název se ktomu moc nehodí ale to nic.

Neznámí svědek



Tak jsem ho přeci potkal. Ano je to on. Starý dobrý Max Tailor. Divím se, že jde sám obvykle chodí se svým vlčákem. Ahoj Maxi už jsem tě dlouho nevyděl. Něco bych od tebe potřeboval. Nazdar! O co jde? No tak nebuď už na mě naštvaný přeci je to už dávno snad bys nato mohl konečně zapomenout ne? Proč jdeš bez svého vlčáka? Někdo ho zastřelil odpovídá smutně Max. Teď nedávno když byl semnou na procházce po něm někdo vystřelil a utekl ale kdo to byl nevím ani tvář jsem nezahlédl byl už večer a tma. Tak si teď bez svého ochránce zasmál se Fredy. Jo no je mi po něm smutno byl to dobrý pes a hlavně věrný. Najednou uslyšely výstřel a rána zasáhla Maxe. Fredy slyší jen vzdalující se kroky. Vtom se probudíš.
Autor Hojta, 10.12.2009
Přečteno 395x
Tipy 2
Poslední tipující: al-pacino
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tedy, jsem v šoku. Jak z pravopisu a gramatiky samotného textu (slovo "uvozovky" ti asi moc neříká..), tak i z komentářů a především tvé reakce.. Myslím, že tohle se sem opravdu nehodí. Je to přece jen literární server, byť amatérský, a literatura se většinou řídí nějakými pravidly.. zvláště těmi pravopisně-gramatickými.

18.02.2010 16:47:00 | Lea Jodie Parker

jinak ta povídka je krátká, ale jo, jde to :)

27.12.2009 13:58:00 | Zasněný básník

ten pravopis...Tylere, tohle je seriózní web :) Blbostinky si dávej na blog.

27.12.2009 13:56:00 | Zasněný básník

tak se podívej na ostatní lidi a pak něco piš

16.12.2009 16:17:00 | tyler

ty to nemáš odost dobrý,nechci tě,jako urazit ,ale hleť si svího.

16.12.2009 16:15:00 | tyler

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí