Mravenci

Mravenci

Anotace: Skoro zadna krev tam neni ale asi se to tu hodi nejvic !!

Miluju mravenište! Když jsem byl mali měl jsem mraveniště v obrovské sklenici! Choval jsem je! Miloval jsem to jak jim mužu poroučet stačilo pouze zasunout desku tam a tam a jednu tamhle a ti mali ne zrovna inteligentni tvorove chodili podle mich představ! Ale jim se to evidentne nelibylo! Postupem casu jsem se zacal obavat ! Stacilo by aby se spojilo par milionu mravencu a mohli by me zabit miliony malich tvorečku chodicich po vsech častech meho těla tou zvlaštni housenči chuzi by byl jen začatek nesnesitelnych muk ,po te by se jejich jemna klepytka dotkla me pokozky. . . . . Citit ten palčivi,horouci pocit by byl nesnesitelny jen do te chvile než by jsi jejich malinka a uzka hbyta tělička našla cestu do mich ust a pote do dychacich cest kde by me jejich jemne chloupky na nohach dusili velmi,velmi pomalu a smrt by se tak stavala dlohou a nesnesitelnou!! Po rozkladu by to co zmeho těla zbylo posloužilo jako stavebni material pro jejich dumyslné stavby !! Ano miloval jsem mravence !!
Autor DaweS, 25.12.2009
Přečteno 288x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí