Nakonec se tam všichni setkáme...

Nakonec se tam všichni setkáme...

Anotace: Ann, Tom, Tonni Marie, Albert, Jennifer, Patrick, Alice, Bill,... všechny je něco spojuje. Nechtěli už dál žít tak, jak je osud nutil a vybrali si. Rozhodli se. Skončili.

Ann zrovna seděla na křesle v pracovně.
Ann byla rozvedená a měla osmiletou dceru, kterou ale soudce svěřil do péče otci. Směla ji vídat pouze o svátcích. Ann se o svou holčičku nikdy moc nezajímala, Ann totiž pracovala. Tvrdě dřela, aby mohla mít velký dům, dvě auta a všechny drahé, nedůležité věci, které obyčejným lidem nahradí radost a smích malé holčičky. Uvědomila si to pozdě. Teď bydlela sama v obrovském domě se třemi ložnicemi. Stejně nepoužívala ani jednu, raději spala na gauči. Ann cítila tu samotu stále častěji. Snažila se ji přebít prací. Ale dnes, dnes ji vyhodili. Ann zůstala úplně sama v domě se třemi ložnicemi, který neměla šanci dál provozovat. Rozhodla se. Vstala z křesla, šla do obývacího pokoje, vzala ze stěny pušku, nabila ji a stiskla spoušť. Těsně před tím, než kulka proletěla spánkem a rozstříkla mozek na zeď -když ji našli vypadal jako míchaná vajíčka- si uvědomila, že to nebyl nejlepší nápad.

Tom byl zrovna na hodině dějepisu.
Seděl v lavici a měl hrozné nutkání zvednout židli a švihnout ji po učitelce. Chtěl zakřičet: "Na co si to, kurva, hrajete?" Tom bydlel v ohavném bytě se svou ohavnou matkou. Nesnášel je. Z toho bytu se mu zvedal žaludek pokaždé, když otevřel dveře a z matky pokaždé, když na něj promluvila a on cítil tu směs vodky a cigaret. Otce skoro neznal. Jedinné, co věděl bylo, že mu platí školné. Tom chodil do nejlepší školy, teda nejlepší ve smyslu nejdražší. Chodili tam jenom bohatí spratci a učitelky byly vždy oděny do kostýmku od Prady. No prostě to tam nesnášel. Rozhodl se. Po hodině dějepisu vstal a odešel. Došel na louku a lehl si do trávy. Vytáhl sirky. Škrtl. Upustil sirku. Zhasla ještě než dopadla na sluncem vysušenou trávu. Zkoušel to znovu. Až čtvrtá sirka zapálila trs trávy. Ta barva ohně ho uspokojovala. Ležel a nechával plameny, aby ho olizovali. Cítil, jak hoří. Přišlo mu to směšné. Před tím, než Tom shořel na popel napadlo ho, že je to ta nejsmysluplnější věc, co kdy udělal.

Tonni Marie zrovna stála v koupelně před zrcadlem.
Nevlastní otec ji bil a znásilňoval. Rozhodla se. Nasypala si do hrsti prášky na spaní. Polkla.

Albert zrovna čekal na autobus.
Rozešla se s ním dlouholetá přítelkyně. Rozhodl se. Doma vzal lano a šel na půdu.

Jennifer zrovna řídila.
Jela na pohřeb své sestry. Byly jednovaječná dvojčata. Určitě jste slyšeli, že když umře jedno z dvojčat v tom druhém něco umře taky. Je to pravda. Rozhodla se. Stočila volant doprava, prorazila zábradlí a pak už jen cítila, jak se jí studená voda při každém nádechu vlévá do plic.

Patrick zrovna nakupoval.
Zjistil, že ho manželka podvádí. Rozhodl se. V posledním regále našel jed na krysy, koupil ho.

Alice zrovna vařila.
Kluk, kterého milovala se s ní vyspal a nezavolal. Když zavolala ona, jenom se smál, řekl: "Ty jseš tak naivní." a zavěsil. Život přestal mít smysl. Rozhodla se. Vzala nůž a rozřízla si krční tepnu.

Bill zrovna seděl na nástupišti.
Opět ho povolali do služby. On se nechtěl vrátit do války za žádnou cenu. Už nikdy nechtěl zažít to peklo. Rozhodl se. Když stanicí projíždělo pendolino, skočil.



Vstoupili velkou bránou. Na zemi byla mlha, připadali si jako kdyby chodili po mraku. Spatřili obrovský rozcestník. Vraždy na západ, nehody na východ, sebevraždy na sever a stáří na jih. Vydali se na sever. Tam se rozhodne.
Autor Lussie, 17.05.2010
Přečteno 314x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ten konec měl být původně jinak, ale pak jsem si s tím nevěděla rady, tak jsem to nechala takle divně otevřené.

17.05.2010 22:27:00 | Lussie

V průběhu čtení to vypadalo zajímavě a těšil jsem se, co se z toho vyklube, ale ten konec mě trochu zklamal.

17.05.2010 20:37:00 | Wasabi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí