Probuzení

Probuzení

Anotace: Taková krátká pseudosurrealistická ranní nevolnost.

Vstala, popošla k zrcadlu, dlouho se do něj dívala, a pak se opláchla. Utřela si ruce. Poodešla do kuchyně, noční košile se jí otírala o stehna, otevřela ledničku, vytáhla jogurt a máslo, z chlebníku si vzala housku, kterou začala rozkrajovat. Jakmile byla houska nakrojená, tak ji rozevřela, vzala si další a postup opakovala, jen s tím rodílem, že tentokrát se na to, jak rozevírá tu housku, dívala. A pak všimla, že nůž je od krve. Nejdřív si říkala, že se řízla, ale když vše zkontrolovala, tak nenašla žádné škrábnutí. Jen další skrvnu od krve, tentokrát na spodním lemu noční košile. To už se trošku podivila a podle stáří skvrny usoudila, že bude také krev i na posteli. Postel celou prohlížela, ale nenašla žádnou další krev. Alespoň ne v posteli.Ale když se podívala zpět ke kuchyni, tak viděla na stěně u dveří krvavý obtisk ruky, která se rozmazaným pohybem přesouvá níž a níž. Teď už mírně vyděšená přistoupila k obtisku a začala ho prozkoumávat. To kam vedou krvavé stopy. Vidí rozmazanou krev po podlaze, která vede k záchodovým dveřím. Otvírá je, hrůzou vyjekne a couvne, na záchodě leží zkroucená pobodaná postava, muž kterého nikdy neznala. Říká si, co má dělat, otočí se směrem do obývacího pokoje a tam vidí další krev. Pomalými kroky našlapuje, nahlíží, nic nevidí jen drobné krvavé stopy. Udělá další krok a zakopne o něco na zemi. Když se na to podívá, zjistí, že to je tělo. A ne jedno. Zkroucené mužské a ženské postavy leží na zemi, nahé, pobodané, se strachem v očích, muži na zemi mají ztopořené penisy. Už otrlejší si začala pokládat otázku, co se tu stalo? A proč si ničeho nevšimla předem? Poodešla do koupelny, postavila se před zrcadlo, které bylo od krve. Omyla trochu zrcadlo, aby uviděla svoji tvář, která nebyla podobná ničemu, co viděla asi pět minut zpátky, a co pokládala za svoji tvář. Tahle měla žlutější kůži, nezdravě zpuchřelou až vrásčitou, vlasy měla umaštěné a řídké a v očích zapadlý jas. A také byla trošku pořezaná. I ruku měla pořezanou. Odvrátila se od zrcadla, celé zmatená a zoufalá. Pořád si nic nedokázala vysvětlit, až ji padl pohled na injekční stříkačku.
Autor lexus, 10.07.2010
Přečteno 320x
Tipy 1
Poslední tipující: margaretm
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí