Přicházení - Syn člověka.

Přicházení - Syn člověka.

Anotace: Za oponou se dějí věci, pokud budete mít náladu. Vezmu vás tam...

Asi možná znáte ten pocit, kdy jste v pokoji sami a z ničeho nic máte dojem, že v pokoji vlastně sami nejste. Chlupy se vám zježí na těle. Husí kůže vám přejede po zátylku. Zamrazí vás do morku kostí a zmocní se vás strach. Blízkost úzkosti, co přichází, a především odkud. V tu chvíli se otevírá brána vaší mysli, kterou vchází to, co nemůžete ovlivnit. Jste jako paralyzovaní, nadopovaní prášky, které dovolí, abyste byli povolní, přístupní a nebránili se...

A ono to přijde, čas od času to přijde. Ten pocit skličující, mrazivý děs, který mně v tu chvíli obestře, je nekonečný. Ten pocit přítomného ohrožení. Díkybohu už jsem si na tento pocit, který se mění ve skutečnost, už zvykl. Byly však doby, kdy jsem byl ještě malý, už si nepamatuji, kdy se to přihodilo poprvé, snažil jsem se ty děsy vytěsnit ze své hlavy. Pamatuji si, že když jsem byl ještě dítě, pomáhali mi v tomto živé bytosti, které jsem měl u sebe. Dokážou odvést pozornost. Zabránit příchodu bytostí zpoza opony. Co je však za tou oponou. Je to jen naše mysl, která nám nedovolí nahlížet dál než po okraj naší reality a pak nám zabrání toulat se na nekončených pláních našeho neomezeného nevědomí. Vědomí, které je propojeno navzájem se vším, se vším živým, i neživým. Kolektivní vědomí, které nás všechny prostupuje a které je nám z dosud neobjasněných důvodu skryto. Ale vraťme se k děsivé přítomnosti. Vždy to trvá jen několik vteřin, buďto se kontakt naváže, nebo po pár vteřinách vyšumí jako dosti neohrabaný vtip. Pak mrazení doznívá ještě několik minut. Mám pocit, jako by někdo položil ruku na kliku a v poslední chvíli před stisknutím kliky si to rozmyslel. Mám už nesčetně takových zážitků s těmi, kteří kliku stiskli a dveře otevřeli. Vždy, když se přicházení zdaří je to jedinečná příležitost poznat pravdu. Ovšem když se přicházení nezdaří, mám křečovitý, skličující pocit. Kdo měl tu snahu z toho jiného pro nás tajemstvím obestřeného světa, propojit se do našeho. A co ho k tomu vedlo. Jaký měl důvod přijít a chtít se podělit o svůj příběh a bol a přijde ještě vůbec někdy..?
Určitě důvod měl, když prokázal takovou snahu a odvahu navázat styk. Co ho k tomu vedlo, co ho k tomu nutilo, aby vynaložil takové úsilí.

Takovou snahu…

Brzy vás navštíví první bytost, buďte obezřetní a mějte se na pozoru, přijít může odkudkoli...
Autor pledge.cz, 22.05.2011
Přečteno 314x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Povídka? Syn Člověka? Ale prosím... ani jedno, ani druhé... nic...

22.05.2011 21:07:00 | Trystan ap Tallwch

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí