Roger Simps a Jack Rozpalovač - část první

Roger Simps a Jack Rozpalovač - část první

Anotace: Roger Simps opět v akci. A už umí i létat. Vypořádá se s případem obávaného Jacka Rozpalovače? A dokáže uniknout Keenu Reevesovi? To vše se dozvíte v druhé povídce a toto je její první část. Roger se už na vás těší.

Sbírka: Příběhy Rogera Simpse

Jeho rudé, patnáct centimetrů dlouhé, vlasy hořely, jak do nich padl nedopalek doutníku. Uhasil je myšlenkou a naštval se. On by to teda řekl vulgárněji, ale vyprávím to tu já, takže mlčte. "Kapitáne Kenethe, musíte ty doutníky pálit fakt všude? Uvědomujete si, že váš popel padá do tělesných ostatků?" pravil klidně. "Jakých ostatků? Po té děvce zbyl jen popel, dnes si neužiju, sakra." odvětil Keneth. "Vím sice, že jste nekrofil, kapitáne a slíbil jsem, že to zůstane mezi námi, ale připomínat mi to opravdu nemusíte a detaily mne také nezajímají." odvětil znechuceně Roger. "Jistě, já vím. Mne také nezajímá, že vás pronásleduje Keenu Reeves ale vím to. Je to fair trade, já neřeknu nic Keenovi a vy nic mému šéfovi." odvětil Keneth a zapálil si další doutník.

"O tom, že budete znehodnocovat důkazní materiál jsme si ale nic neřekli." pravil detektiv hrdě. "Takže ještě jednou, vy ticho, já ticho, ano?" odvětil Keneth drze. Ale udělal chybu. Roger byl už dopálený na neúnosnou míru. Popadl mladého kapitána za sako a vyletěl s ním v uličce, ve které se ostatky nacházeli, do výšky deseti metrů. "O tom, že budet znehodnocovat důkazní materiál jsme si nic neřekli!" zopakoval, tentokrát ale mnohem výrazněji a děsivěji. "Rozumím." řekl kapitán zděšeně. Pak se oba snesli dolů. "To bych vám radil." dodal ještě Roger a kapitán polkl. Došlo mu, že musí s detektivem jednat velmi opatrně, nechce li zemřít nějakým opravdu bolestivým způsobem.

Detektiv Roger Simps, již o poznání klidnější, poklekl k popelu. "To nebudou tělesné ostatky. Je tu propálený důlek do země. Myslím, že je to vedlejší efekt toho, co ji zlikvidovalo, zvětší části se nejspíše odpařila." pravil moudře. "To si nemohla sakra vybrat lepší způsob smrti?" klel kapitán. "Kdy jste to tu našli?" ptal se detektiv. "Našli jsme ty ostatky před šestnácti hodinami, ale jsme si jisti že před devatenácti hodinami ještě žila." odvětil kapitán. "Jakže?" zeptal se překvapeně Roger Simps. "No, jeden z mých mužů, mladý poručík Grogen s ní měl jistou... pracovní záležitost. Ehm..." řekl Kapitán.

Když Roger Simps dopadl ten večer do postele, měl toho tak akorát dost. Vidět polovinu policejního sboru New Yorku v masových homoušských orgií ho naštvalo asi nejméně. Ten cápek, co tu... veřejnou dívku... zabil ho dopaloval. Když si nyní náš detektiv přisedl k večerním novinám, dozvěděl se, že vrah dostal novou přezdívku... Jack Rozpalovač, jak patetické. A pak ho to zasáhlo. Zachránce světa a velká celebrita Keenu Reeves je v New Yorku - hlásal hlasatel. A npak přišlo zazvonění. Roger došel ke dveřím a bez dechu se podíval ven kukátkem. Byl to on. I tady ho ten bastard našel.

Vyskočil ven oknem a letěl pryč. Díky ninjovskému výcviku Nagiry senseie, němého ninjy mistra, dokázal létat, a tak mu bylo fuk, že bydlí v dvaadvacátém patře. Nicméně netrvalo to ani minutu, a Keenu mu byl v patách. Pak náhle uviděl obrovský záblesk a na vteřinku oslepl. Dopadl do něčího náručí. Nejdřív myslel, že trefil Reevese, ale pak si uvědomil, že Reeves nemá ženské poprsí. "Rychle, musíme pryč!" uslyšel dívčí hlas. Nechal se onou dívkou táhnout pryč.

Zrak se mu zcela vrátil až o půl hodiny později, mezitím ale klidně diskutoval s dívkou. Zjistil, že se jmenuje Viktorie a že pochází z Anglie. Zjistil, že se dostala do finanční krize a pracuje jako ... veřejné děvče. A také zjistil, že ji celý minulý rok pronásledovala Hanka Fontánka, a kdykoli Viktorie usnula, vkradla se k ní a dělala si její fotky, a nakonec ji jednou ve spánku svázala, unesla a znásilňovala clý týden než se Viktorii podařilo utéci. Od té doby se jí již párkrát pokusila znovu unést a tak sebou měla Viktorie pro jistotu vždycky pistoli se světlicí, a dnes, když viděla, jak je na tom Roger, že i on je pronásledován šílenou celebritou, rozhodla se mu pomoci.

Vypili trochu vína, Rogerovi konečně došlo, že se nemůže vrátit domů a řekl o tom Viktorii. Ani si nevzpomínal jak, ale nyní ležel nahý v její posteli, a Viktorie ležela oblečená jen ve své kůži vedle něj. Teprve nyní ho napadlo, že by mohla mít i nějakou pohlavní chorobu. A pak si řekl, že pokud jo, už s tím nic neudělá, a tak ji políbil a oddal se naplno vnitřní vášni. A Hanka Fontánka, která celý výjev pozorovala zpoza okna si pořídila mnoho fotek do svého alba a smála se od ucha k uchu.
Autor Trystan ap Tallwch, 04.10.2011
Přečteno 628x
Tipy 5
Poslední tipující: Findë, la loba, seh, hybridka22
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Bezva, ani jsem nedoufala v pokračování ... samozřejmě naprosto šílené, můj mozek už zase ječí a chce ven;)))

05.10.2011 10:51:00 | hybridka22

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí