Konec

Konec

Proč zrovna já? Proč já mám nést ten strašný úděl, který na mě vrhli mí předkové? Já už nechci! Mám toho hnusného života tady už dost. Jenže jak to mám skončit? Skončit už možná ani nepůjde. Abych žil takhle do konce života, tak to radši zemřu, aby ten konec byl opravdu brzo. Nezvládnu prostě byť už jen jediný den žít v tomto hnusném, smrdutém obydlí. Jenže jak se mám začlenit do normálního života který žijí lidé tam nahoře.. Ani nevím jak to nahoře vypadá. Krásný svět, vzduch provoněný růžemi, pěkné domy, hezcí lidé v krásných oblecích a chutné jídlo, které voní z restaurací, v nichž se ho mohu najíst dosyta, kdykoliv se člověku zamane. Útulný příbytek s pěknou postelí, manželka s kterou večeřím při svíčkách, děti smějící se na mě už zdálky chtějící si hrát se svým otcem, posezení s přáteli u doušku dobrého vína ... tak to vše jsem nikdy nepoznal. Už je ale opravdu pozdě snít o takových věcech .... umírám. Nejspíš ani nikdo nikdy nezjistí,že jsem vůbec žil. Jsem pouze lidská troska, která žila mimo svět lidí. Ale s jedním jsem skoncoval. Už žádná nová generace mojí krve, nebude žít tady dole. Žádná generace už nebude........je totiž konec. Jsem mrtev a doufám že se již nenarodím. Aspoň již ne tady...
Autor Wooh, 08.12.2004
Přečteno 927x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí