Mé zlatíčko Rap

Mé zlatíčko Rap

Anotace: Krátká povídka, která mě napadla, když jsem koukala na spícího bráchu:) Prosím ohodnoťte....

V místnosti je šero. Je to tu trochu cítit zatuchlinou. Ale zase je tu příjemné teplo. Jsem pohodlně usazený v houpacím křesle a s úsměvem hledím na postel přede mnou. Lehce se pohupuji sem a tam a proutěné křesílko příjemně vrže. Znovu vrhnu zálibný pohled na postel. Matrace je roztrhaná a je na ní něco, co podezřele připomíná zaschlé skvrny od krve. A z peřin plných prachu kouká peří, přesto se znovu spokojeně pousměji. Na boku s dlaněmi pod hlavou se choulí pod peřinkou můj Rap. Jsou mu tři a je to to nejnádhernější dítě, jaké znám. Baculatou tvář má zabořenou v měkkém polštáři a zpocené černé vlásky přilepené k vlhké hladké kůži. Husté černé řasy se mu téměř neznatelně chvějí a roztomilou pusinku má lehce pootevřenou. Spokojeně oddychuje a přikrývka se v rytmu jeho dechu zvedá a klesá. Rap je moje zlatíčko!
I když mě zvuk houpajícího se křesla uklidňuje, prudce zastavím a dychtivě na chlapečka pohlédnu. Vykloním se co nejblíž k němu a skoro nedýchám. Ostatně jako Rap. Taky nedýchá! Skoro mi ukápne slina, jak jsem soustředěný a napjatý. A pak, konečně se to stane. Z té dokonalé pootevřené pusinky vyteče rudý temný pramínek krve a já skoro vykřiknu vzrušením. A pak Rap otevře oči, ne pomalinku, ani rozespale, ale prudce, jako by ani nespal. A ty oči..... jsou bílé, křišťálově bílé! Ony září! A jsou roztržité, nedočkavé, zlé, láskyplné, vzrušené... tohle všechno dohromady a mně opravdu vyteče z koutku úst slina. Miluju toho kluka!
Vstane, ne, on přímo vystřelí a začne vyvádět, no prostě řádit! Vybíjí všechnu tu energii, skáče vysoko do vzduchu a péra postele naříkavě vržou. Jeho to ale nezajímá, vřeští, řve, skáče a z úst mu neustále proudí krev a stříká všude kolem, dokonce až na mě. Těma zářícíma očima ke mně čas od času zabloudí.... tahle úchvatná podívaná ale musí jednou skončit...... v těch očích už ale není ani kapka vzrušení a radosti, teď se v nich mísí smutek se strachem, chvílemi dokonce hrůzou. Skáče čím dál tím míň ani křičet už mu nejde. Pomalu se klátí ze strany na stranu a zoufale šeptá: „Tatínku, tatínku!“ Krev už taky neteče a ty jasné bílé oči se pomalu zavírají a zhasínají, až zhasnou docela a zmizí pod záplavou hustých černých řas. A Rap se se sténáním vysílené zhroutí do zakrvácených a roztrhaných peřin. Vykrvácel, jako každou noc. Láskyplně ho přikreji a na jeho nehybnou tvářičku dopadne slaná zoufalá slza...
Autor Dhampir, 01.10.2006
Přečteno 818x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

tyyy jo to má grády jak svin....mno chudák bráška!

17.06.2007 21:03:00 | Mecki

Nápad je to dobrý, ale možná bych to víc rozvinula. Taky se mi to zdá moc otevřený.
Ale abych jen nekritizovala...tvůj styl psaní se mi jinak mocky líbí. Píšeš fakt dobře.

15.05.2007 22:54:00 | Nikytu

je krasna...mas pokracovani?
je to hodne otevreny.ale fat krasny:)

31.10.2006 15:52:00 | ruach

jo stopro je to ono, dobrý knížky, ale ta první je nej, mě se tohle zas tolik nelíbilo, máš hezčí věci.nápad dobrej, trochu jinej ale fajn.

12.10.2006 17:22:00 | Loreen

No...ta přezdívka je z knížky Zloděj životů....dhampir se jmenuje Magiera, pak je tam ještě elfí míšenec a pes......nevim je stli je to co myslela Sokolička?!

06.10.2006 06:31:00 | Dhampir

Taky si myslím, že píšeš lepší věci. Popravdě představa na tříleté děcko, kterému stříká z pusy krev a takto vyvádí mě rozesmála :).

Btw... Ohledně přezdívky... Já bych řekla, že je to z anime filmu: Vampire D-Bloodlust... Oprav mě, jestli se mýlím ;)

05.10.2006 15:08:00 | Anewue

Je to trochu podivné abych pravdu řekla. Máš na víc, určitě. Ale myšlenka je zajímavá.:o)
Mimochodem, Dhampir je pěkná přezdívka! Četla jsi knihu? Vlastně teď už knihy? Nebo jsi to jen tak zaslechla? docela mě to zajímá, tak se někdy ozvi.:o)

02.10.2006 16:15:00 | Sokolička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí