Horor o rybách

Horor o rybách

Anotace: Je to povídka podle skutečné události :-(

Horor o rybách Podle mě
Tento příběh se odehrává podle skutečné události,před rokem když měl můj strejda výlov rybníka.Jely jsme s rodinou na výpomoc jako každý rok.Chlapy v holínkách byly v rybníce a my jsme opodál prodávaly párky a pití.Chlapy natáhli sítě a mohlo se začít.Strejda stál opodál a všechno jen kontroloval.Bylo tam tolik chlapů že jsem se v nich nemohla ani vyznat.Samozřejmě jsem všechny neznala,ale koho jsem neznala jsem časem poznala.Po náročném roztažení se čekalo až se ryby chytí do sítě a bude se moc lovit.Byly tam ryby všeho druhu ,velké malé i jiné a tak chlapy lovili co jim síli stačili.zima byla nesmírná,ale jim to nevadilo protože měli na sobě spoustu oblečení a holínky.a na zahřátí jim postačil grog nebo svařák,takový jako umí jen moje maminka.Najednou jsem uvidělq rozzářený úsměv na tváři mého strejdy,jak běží dolů že je všechno v pořádku a že se na to napijem.Za chvíli půjdou ryby do velkých kádí na prodej,mnul si ruce strejda.Viděla jsem jak září jako malé dítě když se mu něco dá.Ještě radči jsem byla když mu všechno vycházelo tak jak mělo.Chlapy za ním chodily a hlásily mu jaký tam má macky kapry a tak a ajkej to bude prodej.Přála jsem mu to moc,ale měla jsem tušení,že to nedopadne dobře,protože všechno šlo tak hladce.za chvíli my už strejda nesl peníze za první prodej.Nebylo jich moc,ale to teprve příjde jeho děti skákaly okolo a radovaly se s ním.Jeho manželka chlapy povzbuzovala k větší rychlosti,abychom tam nebyly do božího večera,protože takový výlov začíná od božího rána o půl šesté.Chlapy se šli občerstvit a pak se vydaly pokračovat,bavily se skvěle a u toho pracovaly.malé prcky už chlapy vylovily ted přišla řada na ty macky.některé ryby byly fakt malé,ale jsou to přece taky ryby.přijely rybáři z moravských budějovic a okolí a kupovaly jako kdyby měl nastat konec světa.Najednou strejda zavelel přivezte ty přepravky ze sila at je tam můžem dát a jet je prodat.Chlapy co tam ještě zůstaly se šli znovu občerstvit a posilnit protože fakt byla kosa.Tak výlov se dělá někdy v listopadu.Pak šli opět pokračovat a ted to přišlo.Proč horor o rybách poslouchejte dál.Chlapy dávaly ryby do kádí a jiní je nosily a nalévaly do přepravek.Strejda je měl dlouho dopředu zamluvené a ani v tom nejčernějším snu by ho nenapadlo,že by přepravky nebyly vymyté a byly napuštěné nějakým jedem.Chlapy nakládaly co jim síly stačily byla to poslední fáze a pak hurá na prodej a domů.Domů ani ve snu,ještě dlouho ne.Ryby byly připravené k odjezdu a najednou strejda povídá ještě se na ně kouknu a usmál se.Najednou se nesmál aa začaly mu stékat slzy po tváři.nikdo v tu chvíli nevěděl co tam vydí.Né to né,zařval a že měl hlas jak hora.chlapy běžely za ním aby se taky podívaly.A najednou to uviděly všechny ryby do jediné a co jich tam bylo plavaly břichem nahoru a jiné postupně umíraly taky.Vedení sila se hájí,že za nic nemůže a že nevydí důvod žaloby.ryby se musely pohřbít a všichni chlapy co tam tvrdě dřely vlastně jak kdyby nic nedělaly.strejda přišel tehdy o statisíce.
Autor PandaBear, 27.02.2012
Přečteno 970x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Neviděla bych to jako horor, spíš jako povídku smutnou. Ale budiž. ;) Jen mě zaráží, kolik pravopisných chyb dokáže člověk nasekat v tak krátkém textu. Pokud někdo chce psát, tak by měl ovládat pravopis. ;) Slečno, neberte to jako urážku, tak to rozhodně není myšleno. Jen by občas neuškodilo nahlédnout do nějaké pravopisné příručky.

27.02.2012 14:48:35 | Mademoiselle Drea

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí