CO SE HNED TAK NEZAPOMÍNÁ

CO SE HNED TAK NEZAPOMÍNÁ

Anotace: A neb odvrácená tvář slunce na Eva-plážích. Varování, než začne sezóna. Jen pro objektivní a dospělé čtenáře.

JE TO SKUTEČNÝ PŘÍBĚH, JEHOŽ Z ČÁSTI JSEM I OČITÝM SVĚDKEM, BEZ MOŽNOSTI ZÁSAHU DO DĚJE.
Porušuji tradici a výjimečně popisuji příběh, který sice lze zařadit mezi „nejsilnější erotické zážitky“, ale vyloženě v záporném smyslu. Nemůže být zařazen ani do rubriky „sextrapasy“, protože je víc než jen trapas. Nakonec výjimka potvrzuje pravidlo a tak příspěvky čtenářů nemusí být vždy jen zábavné, někdy až vzrušující. Ale často jsou i poučené a tentokrát i pro výstrahu a k zamyšlení. Na naší oddělené Eva-pláži u oprámu Barbora je asi 10 vlastnoručně vyhotovených dřevěných lehátek. Většinou pro dvě až tři osoby. Naše je naproti manželů důchodců, kteří na svém lehátku pobývají i se svou dospělou dcerou. Pro popisovanou událost je nutné co nejpodrobněji ji popsat. Velmi pohledná dívka, vlastně už žena, jakých je v Čechách, bohudík, nespočitatelně. Tělo plnoštíhlé, tvarově velmi vyvážené, s dobře vypracovanými stehny a zvláště s krásně kulatým zadečkem. Prsa přiměřená postavě, pevná a tak mimořádného tvaru, že upoutávají pohledy jak mužů tak i žen. Celoročně kakaově hnědá a většinou potem i krémem lesklá, čímž připomíná bronzovou sochu. A teď trochu protikladu. Přestože je po matce přírodní blondýna, vlasy i ochlupení si pravidelně obarvuje až na havraní čerň.
Trochu odbočím a připíši, že už jsem se potkal i s ještě větším paradoxem, kdy kudrnatá černovláska se nejen odbarvovala na blond a ještě navíc kudrlinky si denně pracně narovnávala tupírováním. V době módy všeobecného vyholování právě na ní je nejnápadnější, ale také nezajímavější a pozornost mužů mimořádně poutající, její černý a hustý trojúhelník klínu. A to dokonce tak, že celkově u většiny mužů okamžitě vzbuzuje milostné touhy. A právě tato přitažlivost jí přivodila nepříjemný zážitek, na který hned tak nezapomene.
Po obědě, nasyceni, v dobré pohodě a hlavně v lázni vlastního potu a slunečních paprsků, jako většina přítomných i ona ležela naznak, na hlavě s kloboučkem nasazeným až přes oči a podřimovala. Avšak z tohoto bohorovného poklidu ji v podvědomí náhle cosi vyrušilo.Cítila, že ji někdo upřeně pozoruje. Bleskurychle se otočila na břicho, klobouček posunula nad oči a ihned strnula i oněměla. Asi metr před ní, na cestičce vedoucí těsně kolem jejich lehátka, ale nedostatečně chráněným jen nízkým křovím, stál mladík tmavé pleti, nebývale postavou přímo hromotluk, na krku ozdobený těžkým zlatým řetězem, cenově jistě dražším než jsou symboly primátorů. Ale on jen nečinně nestál. Měl dokonce stažené trenýrky až tak, že přirození bylo nejen obnažené, ale již i ztopořené, které jako o závod masíroval, zatím co kalným zrakem přímo hltal její tělo.
Musel jejich lehátko nějaký čas pozorovat, když právě teď, vystihl nepřítomnost rodičů a správně předpokládal, že děvče ani nepípne. Tvrdila, že jeho přítomností a zvláště jeho činností byla přímo hypnoti-zována a bezmocná asi tak, jako žába před tlamou užovky. Nakonec měla i tak trochu štěstí. A to, když zakrátko při výstřiku, chuchvalce semene letěly těsně nad její hlavou a dopadly až někde za ní a zbytek se zachytil na symbolickém plotu z křoví. A jak aktér nenápadně a tiše přišel, tak beze slova, třeba omluvy „promiňte!“, spěšně odkráčel. Ona však zůstala nadále jako opařená a jen nad tou drzostí nevěcně kroutila hlavou. Stalo se to skutečně nebo se jí to jen zdálo? A co s podobným jevem můžeme udělat? Je to sexuální obtěžování, narušení mravnosti, nebo občanského soužití, případně výtržnictví? Ale to nejproblematičtější. Jak dopadnout a usvědčit pachatele? Jsme bezmocní!
Něco jiného je, když čas od času do našeho rajonu zavítá nějaký cizí pár, uvelebí se někde v koutečku a někdy vzrušením pak zapomene, že je vlastně na veřejnosti a sou...... Ale nikoho tím nebotěžují a to je to nepodstatnější.
Ale i na tom traumatizujícím zážitku bylo přece i něco k pousmání. Prý jak tak velký a silný chlap může mít jen tak malé, až titěrné přirození?
Autor RU 82, 08.03.2012
Přečteno 716x
Tipy 3
Poslední tipující: ewon
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a to vám to vyprávěla? nebo jak to víte? :-)

08.03.2012 15:45:20 | ewon

ježišmarjáá, to byl horor:-).. dobře napsáno, zejména popis dobrý:-). Jinak se musím přiznat, že nepatřím k těm, ve kterých bůjný klín vyvolává erotické představy:-) a u toho tupírování se mi zježily všechny psí chlupy, které mám:-)) ST-nebudu specifikovat za co všechno:-)

08.03.2012 14:58:34 | kočkopes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí