Místo vraždy,jiná vražda.

Místo vraždy,jiná vražda.

Anotace: Povídka o tom jak se věc může zvrtnout během několika minutek.Prosím,okomentujte............

Mám osudový plán.Musím vytáhnout svého kluka na randíčko,aby si na něj mohl počkat můj milenec,kterej mu dodával drogy a on je neplatil.
Den D:
"Ríšánku??Půjdeš se mnou dneska do kina??",ptám se.
"Jistě,ale napřed si musim šlehnout.Kdy příde ten tvůj známej dealer??",zeptal se a já ztuhla.Tohle nebylo v plánu.Ríša asi něco věděl.Ten debil!!On mu to vykecal.Ale co,já to nějak přežiju.Myslím s.
"Jsi nějaká zahloubaná",říká Richard.Jak se mi teď hnusí!!Debil...Najednou někdo zazvoní a já ztuhnu...Snad né Michael!!
Richard jde otevřít."Ahoj má milenko",osloví mě a Richard se začne hnusně tlemit.Michal vytáhne pistoli a namíří na mě hlaveň.Ještě,že mi nenutí HÉRO!!Jinak bych se poblela,jako minule.Ano,jsou to nejleoší kámošky.Najednou ekne:"Sbohem,Eričko....." a vystřelí.Vidím tmu a ještě slyším:"ta svině tě chtěla zabít....."
Autor Deniska93, 18.03.2007
Přečteno 610x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Myšlenka sama o sobě se mi líbí. Kdyby jsi to trochu víc rozepsala např. pár událostí před vraždou, nějak šikovně tam vypsat důvod proč chceš Richarda zabít atd. Rozhodně by to mohla být povídka nad kterou se člověk hodně zamyslí.

15.05.2007 15:31:00 | Charm-Writer

Myšlenka sama o sobě se mi líbí. Kdyby jsi to trochu víc rozepsala např. pár událostí před vraždou, nějak šikovně tam vypsat důvod proč chceš Richarda zabít atd. Rozhodně by to mohla být povídka nad kterou se člověk hodně zamyslí.

15.05.2007 15:31:00 | Charm-Writer

Hm až na ty chyby (copak je tak těžký to po sobě přečíst a opravit) to docela ušlo, i když si všechny informace naservírovala moc rychle a já to nějak nestihla pobírat. Kdo ví, možná mám pomalejší myšlení, ale spíš buď příště o trošku méně zbrklejší.

03.04.2007 17:10:00 | Mixie

Je to dost drsný dalo by se to dál rozpracovat ale neni to vubec spatny me se to libilo

18.03.2007 14:39:00 | Byzon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí