Když sníme o ránu...

Když sníme o ránu...

Anotace: Úvod pro krátkou povídku předem nespecifikovaného žánru...

Přál bych si, aby to byla pravda. Že bylo ráno, po kterém sní každý pracant. Americký sen s domem a nechutně zeleným trávníkem, poslušným psem, který nosí noviny a nemočí kam se mu jen zachce, s krásnou ženou a dvěma dětmi a nablýskaném bouráku zakrývajícího rodinný sedan. Jen si to představte.
Sluníčko svítí, nebe je bez mráčku a zpěvní ptáčci drží klapačku, dokud se neprobudíš dle libosti. Otevřeš oči a do hlavy ti vstoupí ten pitomý euforický pocit, jako když prožiješ něco, co stojí za zapamatování. Obnažená černovláska tě neochotně pustí ze svého stehenního sevření a její ďábelsky andělský úsměv ti napoví, že svou úlohu muže jsi splnil s vyznamenáním. Ladně se vyhneš uklouznutí na několika lahvích nechutně drahých lihovin a zamíříš do sprchy. Účes je perfektní, holení počká. Trocha narcisismu nikoho nezabije. Vycházíš ze sprchy zabalený v županu, když se z kuchyně připlíží vůně cejlonského čaje a zvuk praskající slaniny. Ta krásná bytost, která ještě nedávno zaujímala část tvého lože je čile na nohách, usadí tě a servíruje snídani. Neobtěžuje se ani obléct. Každým krokem se zavlní jemné boky a v momentě kdy dorazí ke gauči se začne oblékat. Jak krásní musí být bohové a bohyně, když toto je jejich výtvor…
Každý pohyb je svůdcovství samo. Nedokážu z ní spustit oči. Ví, že se dívám. Natočí se bokem, prohrábne havraní vlasy a nožku položí na křeslo. Že je to klišé mi nikdy nedojde.
Když mistrovské divadlo skončí, věnuje mi polibek a bez řečí zmizí… Zbyla po ní jen vzpomínka a intenzivní vůně, při které bych se mohl rozkrájet, abych ji ucítil alespoň ještě jednou. To je to poslední, než…
Ostrý zvuk budíku se zaryje do hlavy jako střep...
Autor Ertai, 16.05.2007
Přečteno 264x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pekne sny...

15.09.2007 18:29:00 | carodejka

Taky mám barvité sny o pohodě. Pak ráno však realita

06.09.2007 11:46:00 | umělec2

Je to fakt asi.. sen co? Takovéhle ráno by chtělo mít určitě spousta lidí. Proč taky ne že? Jinak - je to dobře napsané, líbí se mi to :)

16.05.2007 20:54:00 | -Jojo-

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí