Zase ufoun a není sám...

Zase ufoun a není sám...

Anotace: Odměna bude víc než sladká.............

Kukoň navigátor téhle mezigalaktické vesmírné výpravy seděl v otáčecím křesle a upřeně pozoroval holografický záznam z posledních několika fuňáckých dní. Byl jedním členem mohutné smíšené posádky řítící se temnotou. Na něm závisel osud všech a on to dokázal. Vystopoval jeho dráhu až sem, tady končila a jak hlásil biosenzor je stále naživu. Je stopař a to nejlepší ze všech, proto ho najali. Však odměna bude víc než sladká........... ,,Tak co jak to vypadá?" ozvalo se do tichého sršení a hukotu hologramu. Kukoň otočil svoje jediné oko veliké jako meloun na Slizouně za řídícím pultem. Ten rozteklej v křesle sledoval obrazovku na které byla krásná modrá planeta s několika světadíly částečně zahaleny obrovskými mraky, její jas ho ozařoval a jeho očička a že jich bylo spousta byla přivřená, jedním chapadýlkem se šťoural v rosolovitém nose a blaženě u toho vrněl. ,,No dobrý, zatím.......nevšimli si nás ani ti maníci co tady opravovali ten svůj raketoplán a tam dole zase začínají zbrojit tak na vesmír nemají čas". ,,To bude žrádlo" zároveň s těmito slovy vstoupil Chrochtal, vedoucí celé výpravy, sklerotickej ale fajn ,,mňam už se těším, tam jak si říkal že se to jmenuje?". Otočil se na Kukala. ,,Čechy, Chrochtale, Čechy" připomenul Kukoň ,,Joo máš pravdu Čechy, tam vyzvedneme bráchu, chudák tam spadnul v šedesátým roce místního času a pak to tady rozjedem chrrrrňnaááký chrrrrrrňňň". Zachrochtal a zadíval se do hologramu. Na něm zrovna běželo zasedání poslanecké sněmovny ČR. ,,Koukej Slizoni jsou růžovoučký a jak si to pěkně chrněj a jak jsou vypasení chrrrrňňěááákýýý". Úsměv mu roztáhl rypák do šířky. ,,To bude žrádla, mňam!" Mezi tím se ve svých kójích probouzeli z dlouhého spánku vyhládlí další chrochtalové kukalové, slizouni a spřátelení fuňáci.....vykrmovací turistický zájezd na planetu zemi...........

Chramst cha chááá...
Autor mobo, 21.08.2007
Přečteno 377x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí