Krásná elfka - padesátá pátá kapitola - Bílá magie

Krásná elfka - padesátá pátá kapitola - Bílá magie

Anotace: ............................

Král se na ni díval uhrančivým pohledem a čekal až udělá první tah.
Treisy stála poklidně,neudělala jediný pohyb.Jen Moritexe zkoušela jakou má trpělivost.Věděla že on takhle dlouho nevydrží,navíc chtěla vidět jakým útokem začne.
Po deseti minutách králi začala docházet trpělivost,nevydržel už déle jen tak stát a dívat se jí do klidných očí.Začal tedy souboj:
V pravé ruce vytvořil tmavě-fialovou kouli a pak vytáhl meč.Do jeho čepele se za chvíli vpila tmavá koule,místo obyjčejné čepele se objevil tmavě-fialový oheň,který čepel nahrazoval.
Král se spokojeně usmál
"Teď ukaž co dokážeš ty!"
Treisy ani nevěděla kde meče skončily když jí kouzlo uzemnilo a posléze na chvíli zabilo.Rozhlédla se po místnosti a pak si došla pro svůj meč.
Usmála se "Pokusim se vyvolat bílou magii,aby to bylo zajímavější..."
Ještě nikdy to nezkoušela.Ani raději nemyslela na následky pokud se jí to nepovede,ale bitva dvou mágů,kteří oba ovládají černou magii jí přišla trochu...no trochu obyčejná.
Když chtěla vyvolat černou magii tak se soustředila spíše na zlo a jeho bohy.Teď se soustředila na dobro a na boha světla Aglëida.
Napřáhla ruce dopředu,dlaněmi k nebi:
"Světlo světa...já tvou rukou budu šířit spravedlnost a budu rozsévat dobro,na oplátku za to mi dej svou čarovnou moc-bílou magii...!"zašeptala,ale nic se nestalo.
Moritex se posměšně ušklíbl.Larax nechápal proč Treisy nemůže vyvolat bílou magii,ta přece nebere životní energii,ale její síla čerpá z nitra svého mága...
Pak mu to ,ale došlo:
"Treisy!Nesmíš používat bílou magii aniž by si byla zavázaná pořád černé...Musíš se černé magie zřeknout!"
Treisy chápavě pokývala hlavou a spustila:
"Světlo světa...já tvou rukou budu šířit spravedlnost a budu rozsévat dobro,zřeknu se černé magie a budu sloužit ve jménu dobra Tobě!A na oplátku za to chci jediné:dej mi svou moc-bílou magii...!"
Její ruce začaly zářit...Aglëid ji nespíš vyslyšel...
Na pravé ruce se jí začalo tvořit jakési bílé tetování-to znamelo víru v dobro.
A i černé proušky,které měla ve svých blonďatých vlasech se zbarvily do světle modré...
Pocítila v sobě velkou změnu.Nevěděla,ale v čem.Možná ve svém nitru,možná ve své povaze.
Vyrovnaně se podívala na krále a usmála se
"Teď se dívej...dobro vždy porazí zlo..."
V ruce vytvořila bílou kouli,okolo která byla světle modrá aura a jako Moritex nechala kouzlo ať se vpije do meče.
Za chvíli se jí místo obyčejné čepele vytvořil světlý oheň,který ji nahrazoval.
"Do střehu,králi!"vyzvala ho a král zaujmul postoj a dodal
"Jestli to bude tak mizerné jako posledně tak nemá cenu abychom tenhle zápas začínali p-"nedořekl protože Treisy mu skočila so řeči
"Králi,ty ale zapomínáš že já mám teď některé vlastnosti jako měl Sillar!"usmála se a králova tvář pobledla,suše polknul a sledoval Treisyin meč.
Treisy se v tomhle moc dlouho nezdržovala vyrazila jako první.
Král tak tak odklonil dlouhý,rychlý a silný výpad.V tom samém okamžiku vyprostil meč a švihnul jím po Treisyině krku.Treisy se však rychle ohla takže král minul.
Raději se o krok vzdálil,aby se mohl připravit na útok.
Potom vyrazil,dlouhé ostří ohně tak tak projelo Treisy mezi pravým bokem a pravou rukou,bok jí jemně popálilo,ale nebyla to žádná hrůza - jen malé zranění.
Treisy využila toho že král má úplně nechráněné břicho a vší silou ho kopla kolenem do břicha.
Král zaskučel a opět se vzdálil,tentokrát na pět kroků.Krčil se a držel si břicho.
Jeho nanávistné oči teď propichovali Treisy zkrz.Vypadalo to že tentokrát má Treisy na vrch.Král byl proti ní slabý a starý.
Sillarovi schopnosti k boji jako je rychlost a síla se jí náramně hodily.Byla o moc silnější než její protivník,takže král začal přemýšlet jakým kouzlem by ji dokázal zneškodnit.
Žádná myšlenka ho,ale nenapadala dokud si nevybavil její útok,kterým ho chtěla zabít.Napadlo ho že by mohl útok vyvolat a ona že ho nejspíše nedokáže vyvrátit....
"oko stínů..."zašeptal a lstivě se usmál...
Autor Anneli, 11.11.2007
Přečteno 414x
Tipy 11
Poslední tipující: *Norlein*, julie20, Lavinie, Issa, Cassandra, Ihsia Elemmírë
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nádhera jsem napjatá jak kšandy tak piš nebo prasknu

12.11.2007 07:59:00 | julie20

krása 100%

12.11.2007 05:25:00 | Issa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí