Poslední z rodu Liebhaber - 4 kapitola

Poslední z rodu Liebhaber - 4 kapitola

Anotace: Od někud jinam

"Máš všechno?" zašeptal Sirius a popadl dvě přecpané tašky.

"Jo, všechno, doufám." Odpověděla jeho svěřenkyně a smutně se rozhlédla.

Sirius k ní přistoupil a usmál se. "Teď už bude líp. Tam kam jdeme, to bude pro tebe minimálně dvakrát lepší, uvidíš." Susan kývla, vzala desky s kresbami a kývla na opatrovníka. Byl čas odejít. Trvalo pár dnů, než se vyřídilo všechno papírování. O to se staral její profesor Lupin. Profesor, a jenom pro mě. Nikdy jsem nic neměla jen pro sebe. Ani rodinu. Na nostalgii nebylo moc času. Bylo třeba odejít rychleji, než si někdo rozmyslí, že není dobrý nápad ji pouštět. Nebo si vzpomene. Upravování paměti léčitelů je nebezpečné a nezákonné.

Sirius a Susan odešli z pokoje a rychle zamířili k východu. Bylo zvláštní po sedmi letech opouštět nemocnici, vědět, že pokud se nic vážného nestane, což je nepravděpodobné, tak se sem jinak nevrátí. Sedm let života, vzpomínek a přátel, co nebyli skuteční přátelé, jen náhražka přátel a pocitu pohody. Personál byl na ni vždy hodný, ale nikdy nepatřil k 'jejím lidem'. Nyní šla tam, kde nikdy nebyla, do rodinného sídla rodiny Blacků, kde Sirius žil se svou ženou. Susan přemýšlela, jak ji přijme. Neznala ji, viděla ji všehovšudy jednou a co když si na ni už ani nepamatovala? Slyšela o jejím neštěstí, znala její utrpení víc, než kdokoliv jiný. Ona v jediný okamžik přišla o celou svoji rodinu a byla u toho.

Vstoupili do krbu a bývalá pacientka nemocnice u svatého Munga se naposledy rozhlédla po místě, které jí bylo tak dlouhou domovem.

Sirius řekl adresu a odletaxovali se pryč.

Někde jinde o chvíli déle

"Tak a jsme tady." Usmál se Sirius.

"To je dost, že jste dorazili." Zamražil se Remus. "Mohlo to zle dopadnout, až si vzpomenou, tedy pokud, tak bude zle."

Sirius zamával několika lejstry a usmál se. "Co je psáno, to je dáno."

"Tomu přeci sám nevěříš?"

Jeho přítel a pán domu se usmál a pak roztáhl náruč a přešel ke své ženě. "Rád tě vidím, Kate." Políbil ji na tvář, usmál se a pokynul k Susan. "Tak asi jsem vás ještě oficiálně nepředstavil, takže… Kate, toto je Susan, má svěřenkyně. Susan, dovol mi představit moji milovanou ženu, Kate." Susan došla ke Kate a potřásla jí rukou. "Ráda vás poznávám, ale myslím, jsme se už viděli."

Kate kývla, objala ji a tiše šeptla: "Vítej." Rozbrečela se a utekla pryč.

"Susan, budeš jí muset dát víc času." Řekl Sirius a spěchal za svoji láskou. Susan kývla a rozhlédla se po novém domově.
Autor Inies, 01.01.2008
Přečteno 261x
Tipy 6
Poslední tipující: Lavinie, Issa, *Norlein*
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí