Přítomnost 100%

Přítomnost 100%

Anotace: Dokážete cestovat časem? Je to cesta z nejvlivnějších.

Mravenečci zmateně organizovaným davem zaplavili sál, interiér kulturního pařízku, černá tělíčka se řinula jako jeden s průměrným apetitem neslučitelný červ. Zasedli ve vyhlodaných lavicích, našponovali kukadla a v moment profesorova vstupu počali, zdánlivě na jeho počest, si třít krunýř bříška. Profesor, potěšen tak velkým ohlasem na jeho nástup, usednul do křesla vytesaného ze sotva pár dní starého ohryzku jakéhosi plodu.

"Milí dělníci, dnes dobře poslouchejte. Povím vám něco velmi jednoduchého. Tato znalost může vytvořit velkou část vašeho vzdělání!

Svět je přítomnost. Čas, je podřazen přítomnosti. Nebude zítra, jen teď si umíme představit zítřek. Včera, si umíme představit jen teď. Nikdy jindy nebude, ani zítra, než teď. Vše je teď. Čas, je jen orientace v procesech přítomnosti. Přítomnost je nekonečná a všeho schopná.

Představíme-li si cokoliv, třeba včelu vtahovanou hrdinnými mravenci do mraveniště, uhlodávaná křídla a rozpouštěné obří oči, je to v přítomnosti. Představujeme si to teď, je to teď.

Představíme-li si jak jsme si to představovali, představujeme si minulost v přítomnosti. Ta představa je teď, ta minulost je teď. Buňky obsahující tu minulost, mozek představující si tu minulost, i paměť, existují a provádí to teď.

Představíme-li si jak si to budeme představovat, představujeme si to v přítomnosti, ta budoucnost je teď. Představujeme-li si jak se budeme mít, co budeme cítit, cítíme to teď, ovlivňuje nás to teď. Vsugerováváme a vybavujeme si ty pocity. Probíhají teď.

Časem lze cestovat. Stačí si představit, že bude to, co už bylo. Nebo naopak. Stačí navodit si pocity tomu odpovídající.

Proč si navozujete pocity nepochopení, pocity nesouhlasné? Říkám vám, musíte to cítit. Cítit, věřit, né předpokládat jiný pocit. Vymaňte se z řádu času a zaveďte řád jiný. Čas je jen ve vaší hlavě. Ukažte mi jiné místo kde něco je, než ve vaší hlavě!

Dokážete cestovat časem? Je to cesta z nejvlivnějších."
Autor IX325, 14.01.2008
Přečteno 316x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí