Vzhůru ke hvězdám

Vzhůru ke hvězdám

Anotace: Dopis příteli o společně plánované akci a křivdě, kterou na Karlovi a Pepovi spáchalo Nasa.

Ahoj Karle!
Konečně mám volnou chvilku a můžu ti napsat.
Ten lunární modul už mám skoro hotovej, jak jsi chtěl. Teď už stačí jen ušít skafandry. Ale nemáme zatim dost pevnej materiál abysme v tom kosmu nenastydli. Neil říkal, že prý je tam pěkná kosa.
Stejně to bylo nespravedlivý, že na Měsíc poslali zrovna jeho! Armstrong může a Novák s Dvořákem nemohli! I ta potvora psí si mohla vyvětrat kožich. Asi namítneš, že Laika měla spíš smůlu, než štěstí, ale ani něvíš, jak rád bych si to sní vyměnil.
Nicméně, my už se tam taky brzo podíváme. Mařena mi sice furt nadává, že se zamykám v garáži a že jí ty divný zvuky děsej, ale ona to nechápe. Taky řikala, že jesli někam poletím, tak sebere děti a odstěhuje se k mamince.
Ale co! Žádnej génius svý doby nenašel u nikoho pochopení! Tím spíš u příbuznejch. Ale jen ať počkaj za 100 let! V učebnicích se o nás bude psát Karle! V učebnicích! Vždyť víš, že můj jedinej sen a životní cíl je stát na Měsíci a řvát, že je to malej krok pro mě, ale velkej skok pro lidstvo!
Hele víš ty co? V pátek se sejdem na rohu v hospodě a proberem to u pifka.
Tak zatím
a vzůhu ke hvězdám!
Tvůj Pepa Novák
Autor C.alwen, 24.01.2008
Přečteno 436x
Tipy 2
Poslední tipující: Demedalex
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tak tomu říkám pivní světoplavectví :)

24.01.2008 21:25:00 | Demedalex

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí