Fragment II.

Fragment II.

Anotace: Další z úryvků.... 1:52

... Našlapovala tichem. Krůček po krůčku se blížila k těm dveřím. Chodila krytá dvanácti vrstvami hedvábí se bezhlučně nořila do koberce, všechny její smysly byly napjaté jako struna, stačí jediný nevhodný pohyb a už nespatří denní světlo. Jemně došlápla. Ozvalo se tiché cvaknutí kovu. "Sakra" pomyslela si. Přikrčila se k zemi a její cvičený zrak kmital chodbou. Ze skrytých kapes vytáhla několik nástrojů. Vzala dlouhou tenkou jehlici a opatrně s ní zajela mezi vlákna koberce. Ozvalo se tiché cinknutí. Rozhlédla se po zdech a po stropu, odkud by mohl úder pasti přijít. Nikde nic, ani náznak žádné zamaskované zdířky odkud by vylétla šipka, dokonce si nevšimla ani žádného jiného jevu, který by nasvědčoval, že jí hrozí nebezpečí, ale stále cítila spoušť pasti pod chodidlem. Šeptala modlitbu k TaRie, královně stínů. Opakovala ta slova s zoufalostí, se zavřenýma očima šeptala ta slůvka stále dokola a pot máčel celé její tělo. Přestala a chodbu zalilo děsivé ticho. Usmála se a otevřela oči. Pohlédla ke dvěřím. Byli jen pár metrů od ní. Na předloktí si připevnila železné spáry a z torny vyndala do cárů látek zabalené kované nárameníky, nasadila si je a sundala si kuklu z hlavy, tím volnila dlouhé kaštanové vlasy a tak si s nimi vítr pohrával a Tami se rozběhla ke dveřím. Udělala krok, druhý a se skokem vyrazila dveře. Ve spršce třísek dopadla do kruhové místnosti, dopadla do kotrmělce. Zkušeným okem přelítla po místnosti. Dva překvapení strážní. Vrhla se na prvního. Spáry mu potrhala krk a dopadla na jeho hruď. Druhý se ohnal halapartnou. Marně - minul. Stačila mu uskočit, mistrovské salto. Pustil tedy původní zbraň a tasil dýku. Kroužili okolo sebe. Neznačila úrok a v její ruce se odkudsi objevila dýka. Avšak v její ruce dlouho nepobyla. Protnula vzduch místnosti a zabořila se mezi žebra strážného. Ten s chorpotem padl k zemi. Rozběhla se k oknu a vyskočila. Ve vzduhu opsala několik vrutů a otočila se ke stěně čelem. Spáry zabořila do zdi, podél které padala. Dosti podstatně tím zmírnila svůj pád. Se silným nárazem se ponořila do vody. Po chvíli se objevila u vzdálenějšího břehu a mizela směrem k lesu...
Autor deSolAxe, 20.08.2005
Přečteno 365x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí