Za zrcadlem

Za zrcadlem

Anotace: Marilyn Manson: Suicide is painless (the MASH theme) // ...bude v očích mít úžas jak Alenka v říši divů...

Už tu někdo kdysi byl - v tom světě-za-zrcadlem... Taková malá holčička s dlouhými vlasy a růžovou pentlí v nich. A možná se jí tu líbilo, možná ne. A možná o tom jenom snila. Jenže...

Jenže to byl úplně jiný svět-za-zrcadlem, víte? Protože... protože to bylo úplně jiné zrcadlo.

V tom mém bylo více stříbra.

* * *

Všechno je obráceně. Ráno jsem vstal z postele a místo pravé nohy jsem na zem jako první položil tu druhou - tu levou. Chtěl jsem, ještě se zalepenýma očima, otevřít dveře, ale hmátl jsem do prázdna - klika je ne druhé straně než vždycky bývala. Ale nejhorší ze všeho je, že bolest hlavy se nepřesunula... pořád mě bolí úplně celá.

* * *

Všechno je obráceně. Lidi, co by tu měli být, tu nejsou, a ten zbytek je tu se mnou a v tom davu si vzájemně šlapem na deštníky, na nohy a na hlavy.

* * *

Už tu někdo kdysi byl... byl? V mém zrcadle?
Autor Bůchví..., 03.11.2008
Přečteno 341x
Tipy 10
Poslední tipující: boruvka175, Ishtar, Alasea, Noc17, dablik007, malá čarodejnice wiggová netopýrková
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

já se bojím...já jediné zrcadlo, které jsem kdy měla rozbila....tak aspoň víme jak se to se mnou má...

03.11.2008 22:24:00 | malá čarodejnice wiggová netopýrková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí