V utajení...

V utajení...

Anotace: bylo je i není...

Narodil jsem se ze zkumavky...
bylo to na planetě KOPS /kousající psi/ v galaxii Mlhy...jediný co o tom vim je,že to bylo na DSB /neboli Den Super Bowle/...to tak rozjařilo ty laboratorníky,že nějak pozapoměli kdo je kdo a proto mám v kolonce rodnýho listu původ:,,Neznámý,,....navíc to zřejmě inspirovalo i doktory při vizitě,takže mý jméno je Nicholas C. None....pro kámoše jednoduše Nick...vlastně když tak přemejšlim žádný pravý kámoše nemám a říkaj mi tak všichni...jo a to céčko uprostřed je záhada sama pro sebe...nechám pracovat vaší fantazii,páč to může bejt kdo ví co...
Mládí jsem strávil po různejch ústavech a vychovatelnách,jelikož k adopci mě nikdo nechtěl...kdo by taky chtěl zarostlý děcko s vykulenejma trnkovýma očima v pichlavým pohledu zdivočelýho ježka...navíc moje fyziognomie připomínala podivný puzzle zdánlivě nesouvislých dílků...kupodivu v dnešní době středního věku do sebe slušně zapadajících...
na druhou stranu to věčný přemisťování a seznamování mě celkem dost dobře zocelilo a nastínilo všechny možný barevný stránky i temný podstránky života...
Teď jsem na volný noze a celkem za vodou...
Důvod je prozaickej...všechno to výše uvedený bylo jak dělaný pro jistý lidi,takže na sebe nenechali dlouho čekat...dělám prostě pro jednu galaktickou vládní agenturu...
Oficiálně jsem naoko zaměstnanej u jedný rozvážkový firmy s názvem NAPŘÍČ / na přání přivezeme cokoli /...no a neoficiálně jsem jsem agent PROART,což znamená že mám specializaci na programování,skartaci,mazání,anulování,gumování či vyžehlení,zprůhlednění tvorbu a vyjasnění vzpomínek,pocitů a snů do novejch životů...nevim jestli si pamatujete 20.století....tenkrát měli lidi občanský průkazy nebo pasy...no tak dneska můžete mít místo toho jiný nový životy...
Asi vám vrtá hlavou proč o tom vlastně píšu...
normálně bych mlčel jako vždycky,ale včera se mi přihodila divná věc,která mě přinutila zauvažovat jestli ještě v týhle práci pokračovat a nebo se konečně zdekovat na nějakou ze svejch řádně zakoupenejch a zdaněnejch planetek OFM /only for me/...tak sem si řikal,že by se o mý práci mohlo dozvědět víc lidí...
Probudil jsem se do fosforovýho rána v jednom ze svejch zachytnejch bodů po rušný noci v jednom nóbl podniku...s hlavou jak kovová deska na který stepuje soubor Alexandrovců,kdy každej dotek i zvuk vyvolával podivuhodný vibrace a rezonance...votevřel jsem si pixlu ledovýho pivka zn.ZAROVAS /zaručeně rozpustíme vaše starosti/ a pustil potichu zpravodajství s Nuklindou /celkem šikovně vytvarovaná protoplazma a navíc docela fajn baba...občas spolu pokecáme pod dekou /...ostatně pár těch zpráv mi uvízlo v originálním znění...třeba vás trochu rozveselí pár střípků z galantních galaxií...jen omluvte sníženou kvalitu řeči...všichni nejsme češi...
takže vratké zprávy...
V zemi Prostorů Unikající Galastrády narazili svatební dělníci při prolínacích pracích na neobvyklý úkaz…objevili zrcadlový prostor zrcadlící obrazové odrazy sám do sebe…na místo byli přivoláni odbourníci z CIA. /Clonící Infraakční Alience/…o dalším průskumu Vás budeme informovat v ranně nočních zprávách…
Na Kulatém Obdélníku v kvadrantu Hran vrcholí přípravy na první právní Sloupové volby…největší šance se připichují přímou oklikou drvc./pozn.red. dříve velký cynik/ Jehlavovi Kosočtverečnému i přesto,že jeho poměrně ortodoxyní názory pobouřily nejednoho obválného Krychlana…
Magici z Matrixe po dlouhém hábádání přišli se svým staronovým nenálezem….podařilo se jim vyšlechtit vosu s krávou s příznačným mnohoznačným názvem VOSSKOT….pro zemědělství budou létající jalovičky velkým přínosem tedy spíše velkým příteletem…
Ze sporttu: Na mezigalaktickém mistrovství bezzuzdných plavidel zvítězil s přispěním benevolentních pravidel Pozemník Bezdušešel An-Aš-An-en-Ašel….
Počasí: Bude jákékoliv,kdykoliv,kdekoliv…..
Pozvánka do spodlečnosti: na Hrábězvící planetě Hltavých Auttomatů se pořádá raut…budou tam známé Celerbrity a pokud se chcete proCHřestit ve filmové Brambolži…musíte své želé kout…..
Na závěr upozrnění: Pro cestující v terminálu na Koleně…vzhledem k magnegetickým bouřím byl přenos rozložených osobnosní odležen….

vím nic moc co...ale kdyby jste viděli Nuklindu naživo,určitě na nějaký podobně ujetý zprávy okamžitě zapomenete....
no pojďme zpátky ke včerejšku...
na odlišený číslo píplo heslo TED /pořád nechápu proč normálně nezavolaj a neřeknou co potřebujou/...musel jsem teda na smluvený místo,kde jsem si vyzvedl podklady a šel se s nima seznámit...na seznamu byli tři lidi...
první byl nějakej nadšenec do politiky /zřejmě jednodušší forma života...něco jako prvoci/ chtěl dělat kariéru a potřeboval se zbavit několika jemu prý sice příjemnejch ale jinejm vhodnejm vzpomínkám ke kompromitaci /musim podotknout,že v případě mazání částí případně celý paměti nejen že zmizí vzpomínky ve vaší myšlenkový základně,ale i vně se vše změní,takže je to jakoby jste se právě narodili...prostě čistý a průhledný jako sklo /...šlo to celkem hladce,ani se necukal ...někdy totiž lidi začnou mít pochyby jak potom budou žít ty další životy...co když?...co pak?...a tak podobně,takže potom využívám svý zkušenosti a přesvědčovací metody...a svou práci odvádim stoprocentně....ještě jsem neměl žádný reklamace...
druhá byla nějaká znuděná bohatá paninka s vizáží přibližující se svýmu gauči a pokojovýmu psíkovi,kterou už přestávalo bavit prolejvat hektolitry burbonu svym plastickým tělem bezesnejma nocema s chrápajícím plešounem....to bylo ještě snažší...podobnej postup...zachovat pěkný vzpomínky a vygumovat šedivou budoucnost z alkovejch výparů...nalajnovat novou cestu a nějakej pěkně nadejchanej sen s ideálem / je zajímavý jak to takový zombie oživí/...
no a třetí byla holka Demerika co chtěla umřít...neradostný dětství,rozpadlý manželství,totální nechuť dál žít....to jsou nejtěžší případy...takový jen tak nenavnadíte na ztrátu paměti nebo cukrový vize....jednak se z nějakýho podivnýho důvodu nechtějí vzdát svejch černejch vzpomínek a zároveň nechtějí koukat na houpací růžový slony v dupačkách...tudíž podle nich zbejvá jediný řešení uvázat si pestrou mašli nebo nahřát žíly...jenže vládní činitelé v sekci ZAZAKA / za záchranu člověka...nebo alespoň části jeho osobnosti/ nemají rádi když se jim kazí průměr populace...a proto jsem tady...
Musim říct,že nejsem žádnej hranáč s metodama kladiva co by daný přihlášený /organizace je totiž víceméně dobrovolná/ či vytipovaný lidi někde přikurtoval do křesla a bez jejich souhlasu do nich napral požadovaný nálady...v dnešní doně už násilí neexistuje...fungujou /a dobře/ jiný formy takzvaný PRESA / přesvědčit se sám/a /...nejsem ani žádnej psychoanalitik...prostě jen naslouchám,občas nadhazuju,občas otevírám,občas nabízím a tak....vtip je totiž v tom,porozumět a poznat hlavně sám sebe...to je odrazovej můstek,jak se poučit ze svejch proher a začít se životem bavit...podotýkám že to nejni žádnej egoismus v pravým slova smyslu...základ je že když budete spokojený vy,pak můžete tu pohodu rozdávat dalším...prostě svý vnitří obrázky přenést do vnějšího světa...no a samozřejmě nejsme dokonalý mašiny,takže ty další možný nezdary a prohry,který zákonitě přijdou je třeba zase brát jako hru...nemůžete pořád vyhrávat,protože to vás postupně přivede k závislosti na výhře,napětí jestli obstojíte a tudíž zase k negativním stavům...
s Demerikou to byla fuška...co myslíte...podařilo se mi to?...moment...

,,Nikůůů miláčkůůů už bude to kafíčkooo?,,...

,,Už se to nese Zlato,,....

Musím jít Demerika už čeká...mějte se lidi Jak Chcete...a kdo ví...třeba se někdy potkáme...
Teda vlastně radši ne že...checheche...

zdraví Nick
Autor enigman, 09.03.2009
Přečteno 844x
Tipy 15
Poslední tipující: Bíša, david66, zvířenka, sophia92, Norma, spare, Dota Slunská, Triffid Kolbe, 6thSun
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Panečku,všichni Mořikroni a Bygoňové spojte se....Sraz v Grelirandriii....Potřebuju ale vygumovat a pak i krapet proskartovat,pomůžeš mi?:-)
Paráda...
robot říká..RUU...že by rotační ultrafixní usměrňovač?:-)

16.03.2009 23:10:00 | zvířenka

Pěkná povídka, přesně můj šálek čaje, mám ráda mírně vyšinutý sci-fi a někdy se i v reálném životě najdou situace, na kterých lze tento žánr s úspěchem stavět :-)
Tahle povídka mi připadá zrovna tak ... založená na reálně úleťáckých momentech ze života. :-)

09.03.2009 20:50:00 | Norma

To je jasnej ST !!!
A měl bys to vydat !
A...proč tady máš jenom 2(!) povídky ?!

09.03.2009 19:40:00 | spare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí