Prolog Upíří romance

Prolog Upíří romance

Anotace: Prolog k fantasy kapitolovce

Sbírka: 2 kapitola

Vždycky jsem byla jiná. Nikdy jsem nikam nezapadala. Všichni se ke mě od narození chovali jako k nějaké věci. Mí rodiče, mí spolužáci, mí sourozenci. Byla jsem něco jako odpad. Nejhorší to bylo vždy o víkendu. Celá rodina jela k příbuzným a mě nechali zavřenou v mém pokoji. No, pokoji, spíš chlívku, jestli by se to tak mělo vůbec nazývat.

Byla jsem adoptovaná a rodiče, hlavně tedy sourozenci, mi to dávali dost najevo. Všichni v mé rodině byli zrzci s hnědýma očima, jenže já jsem měla černo-hnědé vlasy s modrýma očima.

Vše jsem na sobě nenáviděla, už včetně svého jména. Viktoria. Děsné jméno. Byla jsem ve škole jediná, kdo se tak divně jmenoval. Spolužáci mi to dávali tvrdě najevo. Na lavici jsem měla vyryto: ,,Viktorie, která se nemyje."

Ve škole jsem měla samé jedničky. Ne proto, že bych byla šprt, ale proto, abych se zavděčila. Nejen svým rodičům, ale abych dokázala všem, že jsem něco víc.

Jednoho dne, když jsem dostala jedničku ze čtrtletky z matiky a kráčela si to přes park domů, jsem uviděla krásné kotě, nebo spíš to kotě uvidělo mě. Přišlo za mnou a začalo se mi otírat o nohu. Vzala bych si ho sebou domů, ale rodiče by mi to nedovolili, tak jsem ho taktně odehnala. Když jsem vytahovala klíče od domu, zahlédla jse ho znovu. Bylo mi ho líto, tak jsem si ho vzala k sobě do pokojíčku.

Toho dne jsem získala svého prvního přítele. Začala jsem mu říkat Lucius. Byly jsme nerozluční. Jediné, co nás rozdělilo, byla škola, ale vždy když skončila, Lucius na mě čekal v parku a potom jsme se procházeli.

To byl můj poklidný život v osamění, ale na mé šestnáctiny se všechno zvrtlo...
Autor Marion de Lynne, 27.03.2009
Přečteno 372x
Tipy 8
Poslední tipující: E.deN, Sýkorka07, Bloodmoon, Darwin, E., Saia
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..:Sirnis:..:
Ano, je to vyvětlené v jedné z dalších kapitol. Viktorii si vzali pro peníze. Její rodina za ní každý měsíc platila několik tisíc...

26.10.2009 22:45:00 | Marion de Lynne

No nevim, jak to podat. Co se stylu týče, tak proti němu nemám žádné námitky, ale jde mi o jednu podstatnou věc. Možná to vysvětlíš nebo upřesníš v dalších kapitolách (ale jelikož já na upíry moc nejsem, tak to asi pak vědět nebudu), ale věc, která mi utkvěla v hlavě je ta, proč si rodiče adoptují dítě, které potom nenávidí? (Kdyby neměli vlastní dítě, mohlo by se to ještě nějak vysvětlit, ale pokud mají vlastní...)
Prostě mi to nějak nehraje.

Teda když nad tím přemýšlím, tak jediné východisko z toho mě napadá toto:
Dlouho se pokoušeli o vlastní robě, ale stále nic. Nakonec se rozhodli pro adopci, ale rok nebo nějak tak nakonec přeci jen měli štěstí a udělali si vlastní...
A z toho pak by to i nějak šlo.

No snad tohle, co jsem napsal nebudeš brát jako nějakou kritiku, jen prostě, když jsem si přečetl ten úvod, tak se mi tato otázka nebo věc objevila v hlavě a řekl jsem si, že ti ten můj poznatek - názor chceš-li - může k něčemu být...

25.10.2009 22:30:00 | Sirnis

Janinas: Ihned jak jsem přečetla ten prolog taky jsem si vzpoměla na Stmívání :)

Jinak povídka začíná dobře :) Hlavní hrdinka mi vzhledově připomíná mně :D. Budu vyčkávat na první díl ..

27.03.2009 19:48:00 | A.de.L

Jeninas: Ihned jak jsem přečetla ten prolog taky jsem si vzpoměla na Stmívání :)

Jinak povídka začíná dobře :) Hlavní hrdinka mi vzhledově připomíná mně :D. Budu vyčkávat na první díl ..

27.03.2009 19:48:00 | A.de.L

Viktoria ze Stmívání???

27.03.2009 19:36:00 | Jeninas

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí