Tajné poznání.

Tajné poznání.

Anotace: Bylo naznačeno mnoho řešení,jak funguje vesmír.Zde je nejnovější.Bude poslední a konečné? Pozdější doplněk.Bylo mi řečeno,že je to tak moc a moc šílené,že to tak určitě bude!Pochopil princip testatiky.Zajímavé!Též jsem ji pochopil.

Život je pes!To jsem si v duchu říkal,když jsem seděl na lavičce malého parku a měl jsem chuť na pivo.Bohužel jsem měl u sebe finance tak na dvě piva a já se rozhodoval,jestli si je dám nebo si koupím něco k zakousnutí.Bylo celkem hezky a mě se nechtělo domů do svého pronajatého kamrlíku.Měl jsem u sebe noviny,tak jsem je vytáhl a začal si je prohlížet.Koutkem oka jsem si všiml jednoho muže,který seděl na betonové zídce v parčíku.V ruce držel dopisní obálku a nepřítomně kamsi hleděl.Toho muže jsem od vidění znal,protože bydlel nedaleko ode mne,ale já se o své sousedy nijak nestaral.Začal jsem číst Blesk a na svého souseda už nemyslel.Nejdříve jsem oceňoval Dívku Dne a pak pokračoval samozřejmě sportem.Po chvíli jsem si všiml,že soused zmizel a na jeho místě na betónku zůstala obálka.Aha zapomnětlivec,pomyslel jsem si a pustil obálku ze zřetele,ale oči mi k ní občas zabloudili.
Hergot,ulevoval jsem si,nejsem přece žádný samaritán a proto jsem obálku chtěl pustit z hlavy.Ale nedalo mi to.Podíval jsem se na hodinky a uvědomil si,že v televizi budou dávat fotbalový zápas.Vstal jsem a mé oči opět zabloudili k obálce.Došel jsem k zídce a obálku zvedl.Nebyla na ní napsaná adresa.Ani jsem nepřemýšlel a zvedl jsem obálku proti slunci.Bylo tam jen nějaké psaní a tak jsem ji strčil do kapsy.Dobrá,tak mu ji odnesu,ale nejdříve se půjdu kouknout na fotbal.Samozřejmě,že potom co jsem si ji dal do kapsy,tak jsem na ni zapomněl.
Druhý den při cestě z práce jsem uviděl nějaký frmol před sousedovým domem.Byla tam sanitka a zrovna přijížděli se svým vozem pohřebáci.Zvědavost mi nedala a přidal jsem se k houfku čumilů,abych se něco dozvěděl.Agilně si tam povídal jeden důchodce s mladou maminou.Prý souseda skolil infarkt.Sanitka odjela a pohřebáci nakládali rakev s nebožtíkem a odjeli také,když v tom přišli dva muži v civilu a začali se bavit s uniformovanými policisty,kteří se k nim chovali až uctivě.Dle mého odhadu to byli zřejmě policisté v civilu.Proboha,proč se o obyčejný infarkt zajímá policie,říkal jsem si.To nemají nic lepšího na práci?Že šlo jen o infarkt věděli lidé od saniťáků.Než jsem se k nim nenápadně přesunul,stačil jsem zaslechnout něco o telefónu a nato se oba muži v civilu s oběma uniformovanými vydali do domu a díky otevřenému oknu by jenom slepý nepoznal,že něco hledají za přihlížení uniformovaných.Později vyšli z domu a odnášeli si sebou nějaké listiny.Měli opodál auto,do kterého nasedli a odjeli.Nic zajímavého už nebylo k vidění a čumilové se rozcházeli.Šel jsem také.
Doma při hledání klíčů jsem objevil obálku.Vytáhl jsem ji a přemýšlel co teď s ní.Nemá adresu a tak se snad nic nestane,když se do ní podívám.Doma jsem si sedl ke stolu a rozdělal ji.V horním pravém růžku byla napsána dvě jména a jinak to byla zpráva vědce nějakým jiným.Začal jsem číst!


Milý přátelé,chtěli jste vědět na čem neustále tajně pracuji a proč chci ukončit spolupráci na projektu!
Přišel jsem už před nějakou dobou na nový způsob nazírání a tím i nový způsob řešení různých témat.Nazval jsem to nekonečný úhel pohledu!Nemusíme se prokousávat cestou poznávání,ale můžeme jít od konečného poznání opačnou cestou.Zdá se to nemožné,ale nekonečný úhel pohledu nám to umožní.Je k tomu potřeba nesmírného soustředění a času.Chtěl jsem jako mnoho jiných se dozvědět jak funguje vesmír a hlavně něco funkčního sestavit.Rozhodl jsem se vyškrtat vše,co je založeno na teorích,stanovit základ a opět sestavovat zpět.Znovu a znovu jsem stanovil a seštíhloval nové základy,kdy když se něco prolínalo,tak jsem stanovil jeden nový společný základ.Bylo to jako když vyléváte sklenici vody a začnete naplňovat novým čerstvějším obsahem,ale týkalo se myšlení v hlavě.Dostal jsem se tak daleko,že jsem musel zrušit existenci náboje(čtete dobře)a dokonce rušit zákony neměnnosti(zákony zachování hmoty,energie a pohybu),protože se také prolínají.Nakonec mi zbyl pouze pohyb jako základ úplně všeho a vypadalo to,že budu v koncích,neboť jsem si říkal,jak může být základem pohybující se nic!Šílené i proto,že v tomto případě nešla používat matematika a já ji použít v každém případě chtěl.Rozbor základní jednotky m/s ukázal,že matematicky používáme čas jako měřítko pohybu pomocí cyklických pohybů(den,měsíc či rok) a dráha je pohyb stanovený časem.Čili je to uzavřený kruh,který je základem.Nevzdal jsem to a zkoumal jsem samotný pohyb!Nakonec jsem stanovil základní zákony pohybu!
Vše je nekonečně malé nekonečně velké!Vše je blízké nule i kdyby to z našeho hlediska bylo sebevětší.
Pohyb může vzniknout opět jen pohybem!Nemá cenu hledat prvního hybatele.
Pohyb může být přenášen opět jen pohybem!Nemá cenu hledat základní pralátku přenášející pohyb(například étér,tak jak si to představují jeho vyznavači).Může ho tedy přenášet jen pohyb v podobě hmotných částic.
Pohyb přímý a cyklický jsou totéž,protože pohyb je základní jednotkou!Každý přímý pohyb je součástí pohybu cyklického a nekonečně malá část cyklického pohybu je pohybem přímým.Zrychlení(zpomalování) je přemísťování pohybu z jednoho cyklického pohybu do jiného cyklického pohybu.
Pohyb cyklický je pohybem stabilním,proto je základem hmoty!
Pohyb zrychlování(zpomalování)je pohybem mezi zředěnými a zhuštěnými cyklickými pohyby!Znamená to,že vytváří hmotu.
Každý pohyb je centrálním bodem!Pro okolí se mění pohyb a pro pohyb se mění okolí.Znamená to například,že vlny prochází hmotou a hmota stojícími vlnami.(Zde je například rozpor s relativitou,neboť pohyb je nekonečný a nemůže být omezen!)

Sestavování částic pak nebylo takovým problémem a něco se dokonce podobalo současné vědecké úrovni.Proto pro pochopení jsem přijal i v současné době používané termíny.
Částice musí obsahovat všechny řečené zákonitosti pohybu!Musí rotovat,pulsovat a dokonce musí mít svůj vlastní pólový pohon,proto aby se odpuzovaly a mohly se vyměňovat při svých vazbách.Všechny částice mají tvar rotujícího disku složených s mnohem menších částic,které mají stejné složení a vlastnosti.Je to vždy řádové dělení.Mluvíme pak o částicové hmotě,s které částice jsou.Nejbližší termín pro částice je černá díra,jenže těch černých děr je mnoho druhů.
Přitažlivost částic je způsobena vibracemi,kterými se odpuzují v nekonečnu,tedy opět jedno znamená druhé.Vibrace jsou způsobeny pulsacemi a umocněné rotací.Lehce pochopíme co je to teplota.Zhuštěné částice svými pulsacemi na sebe působí a zrychlují vibrace,rotace(zvětšují odpuzování)i vzájemný pohyb,přičemž vibrace,kterými se ochlazují obstarávají okrajové částice.Zhuštěné částice se rozpínají a zvětšují svůj povrch,tím se ochlazují a následovně smršťují.Tento jednoduchý princip je základem všudypřítomné gravitace.
Částice i její částicová hmota přijímá vibrace v širším spektru než je vysílá.Tento jednoduchý princip je zdrojem energie(tepla uvnitř planet i energie sluncí).
Čím více se částice a jejich částicová hmota liší spektrálně,tím méně na sebe působí až se stávají navzájem průchodnými.Totéž platí i pro částice,které mají spektrální shodnost,ale mají příliš vysokou vzájemnou rychlost(rychlost světla neni hranicí).Jen malá část částic patří k danému spektru vibrací,kdy se tvoří vazby a shlukují se.Dalo by se říci,že potřebné částice,které se k sobě hodí se vyhledávají.
Co se týče velikosti částic,tak jsou neomezené stejně jako pohyb.Pak mluvíme v řádové posloupnosti o hrubší či jemnější hmotě v nekonečném měřítku.V tomto nekonečném měřítku jsou černé díry přenosovým médiem pohybu.To je skutečný étér vakua.
Drazí přátelé,vím že chcete vědět o částicích o nichž něco víte.Tedy černé díry s vlastnostmi ukazující na elektrony,protony a neutrony.
Černé díry s vlastnostmi protonu navazují vazby gravitační,kdy jsou jejich pólové osy více vodorovné což není nutností,nebo strunové,kdy se na sebe navazují svými opačnými póly svého pólového pohybu,ale pouze jen pravotočivé nebo levotočivé.Struny se vytvářejí z protonů a neutronů ve více řadách posloupnosti jemnosti hmoty.Tyto struny se neustále hroutí a obnovují.Délka strun mimo černou díru může být značná a je určena rotací a poměrem protonů a neutronů hmoty černé díry.V těchto strunách se částice hroutí a mění se v jemnější hmotu jež stává součástí vakua.
Černé díry s vlastnostmi elektronů při stejném spektru a rotaci mají menší množství základní hmoty,proto se u nich silně projevuje odpudivá síla,která způsobuje,že se vůči sobě a ostatním částicím snaží pohybovat rychlostí vibrací,které vysílají.Odpudivá síla narůstá tím více čím méně jsou jejich vzájemné pólové osy vodorovné.Tyto elektrony se napojují na pólové struny protonů a ukončují je.Svojí odpudivou silou pak slouží jako štít.Tam kde se elektrony mohou uvolňovat ze strun,vznikají další hmotné vazby.Elektrony mohou mít různé rychlosti a dokonce se mohou vůči hmotě pohybovat velmi pomalu a mezi sebou si mohou předávat hybnost biliárovým způsobem,proto se jejich chování jeví jako tekutina málo závislá na gravitaci.Elektrony nemají snahu tvořit volně mřížky,ale působí a pohybují spíše chaoticky,protože nemají stejnou rotaci a tím stejnou odpudivou sílu,což nemá vliv na předávání energie.
Neutrony jsou částice jejichž tvorba strun je natolik omezená,že se strunově mohou vázat jen na kratší vzdálenosti.
Velmi dúležitým je magnetismus.Laicky je známý pouze fakt pohybu elektronů okolo magnetů a že opačné póly mají pohyb jednosměrný a plynulý,proto se magnety přitahují a shodné póly se odpuzují,protože elektrony se pohybují proti sobě bez ohledu na povahu pólů.Tento princip magnetismu je jednoduchý.Ale je toho více.
Pokud se protony svými opačnými póly mohou rovnat do řetězce,jsou elektrony urychlovány a osově usměrňovány do plynulého pohybu podél řetězce.Shodné póly proti sobě naopak elektrony zpomalují,roztáčejí a vychylují z vodorovnosti os při pohybu.To se projevuje odpuzováním.Protože elektrony při svém pohybu podél řetězce pohlcují vibrace,tak tím pomáhají k vyrovnávání teplot a ochlazování.Pohonem pro pohyb volných elektronů je pohyb elektronů vazaných na nejdelších protonových strunách s nejrychlejším pohybem uspořádaným přibližně ve směru řetězce.Elekrony se i nahrazují,přičemž se uvolńují ve směru pohybu volných elektronů.Protony nemusí být v řetězci strunově vázané,ale stačí komíhavý pohyb ve směru těchto strun což umožňuje uvolňování elektronů.U nepevných látek řetězce neustále vznikají a zanikají v rychlém sledu.
Magnetismus je vždy obousměrný,ale není skoro nikdy absolutně stejný v obou směrech.Zároveň čím více se elektrony uvolňují a nahrazují,tím větší je gravitační působení hmoty.U nepevných látek tyto jevy vyvolávají lokální gravitační působení(viskozitu či kulové blesky)a u pevných látek jsou druhem hmotných vazeb(umocňují vazby).Snadnost vzájemného nahrazování určuje elektrickou vodivost hmoty.
Elektrony se také uvolňují odstředivou silou rotující hmoty a jsou doplňovány od pólové osy,kde se vytváří prázdnější elektronové prostředí a póĺový pohyb.I tento jev vytváří elektromagnetické pole a lokálně jej využíváme jako zdroj elektřiny.Oba magnetické jevy se doplňují a prolínají.
Třetím magnetickým jevem,který oba předchozí jevy doplňuje je ph efekt.Je to vytváření prázdnějšího elektronového prostředí skladbou hmoty a tvarem elektronového obalového štítu,kdy struny pronikající tímto obalem mají různou schopnost vazeb.Je to základ chemických reakcí.Chemie je tedy jen druh magnetismu.
Všeobecně platí že magnetismus mění teplo v elektrickou energii ve snaze vyrovnat teploty s okolním prostředím.Pokud teplo neodpovídá magnetickému efektu rotující či řetězovité hmoty pak převažujícím zdrojem energie se pro něj se stává vakuum(vibrace a elektrony).Tento jev se v budoucnosti stane hlavním zdrojem energie,kdy se zdrojem stane teplo a vakuum.I při neznalosti věci se může někomu podařit sestrojit aparát,který považuje za perpetum mobile,ale vždy jde jen o přeměny a usměrňování energií a využití potenciálů prázdnějších prostředí mezi které patří i vakuum,které má největší potencionální různorodost a možnosti.Jediné perpetum mobile je v nekonečnosti pohybu!
Všechny druhy vazeb,i když je jako gravitační nenazývám,vycházejí z gravitace neboli odpuzování se všech částic nekonečna.

Drazí přátelé,ani Vám oběma jsem neměl odvahu o existenci nekonečného úhlu pohledu říci.Nechal jsem různá schémata a výpočty v knihovně vedle projekčních materiálů a dokonce i nástin vibračního pohonu na částicovém principu.Ale bez tohoto dopisu z nich nic nepochopíte.Pokud se rozhodnu,nechám dopis na svém stole.Pak i vy pochopíte,že miniaturní černé díry jsou základem hmoty i vakua,i že náš vesmír je součástí pulsující černé díry.Chybí existence náboje i antihmoty.Neexistuje žádný velký třesk a dilatace času relativity.Přitom tyto teorie jsou tak krásné a propracovné.Pravda je drsná a postrádá romantiku.
Princip vesmíru je postaven na setrvačné recyklaci!Protože částicový princip bez energetické náročnosti nám umožní cestovat po galaxiích,dočkáme se dalšího zklamání a místo čárek míjených hvězd se jen bude měnit naše okolí a při zrychlování hvězdy i galaxie budou mizet a místo nich se budou objevovat jiné.Snad jen když se budeme vzdalovat od středu naší galaxie,tak při určitém zrychlování budeme-li se dívat zpětným směrem,bude mizet mléčná dráha a ve středu galaxie se rozsvítí vzdálené jasné neuvěřitelné slunce(sploštělá černá díra).
Kdo se naučí používat nekonečný úhel pohledu může předurčovat vlastnosti různých látek,směsí a slitin i jejich chování v určitých podmínkách a dokonce neznámé sestavovat!Můžeme vynalézat věci pro nás účelem nepředstavitelné.
Při sestavování všeho možného se dozvíte o existenci duchovního světa z miniaturních částic,jež nám proto připadá jen jako jemná vázaná energie,o úrovních jemné hmoty čili světy duchů i o pachtění se reinkarnacemi,kterými procházíme.O očistci,který není žádným místem,ale prožíváním zbavování zlozvyků a špatných myšlenkových pochodů.O existenci instinktu,který není žádným cestováním v čase,ale je to nahlížení do nekonečných vnějších i vnitřních světů,jež se stávají naší budoucí časovou předlohou,pomocí posloupností našich duchovních hmot.O existenci všudypřítomného života,jež je obsažen v každém bodě nekonečných prostorů vnějších i vnitřních i spektrálně a rychlostně vzdálených.O životě spjatého s hmotou a ji samotnou spoluvytvářející.I o tom,že naše civilizace je embryo a teprve vzniká a možná není připravena na poznání.
Je možné,že nekonečný úhel pohledu už někdo objevil a neměl odvahu jej zdílet.Nejde jen o možnost sestavení částicových či dokonce mentálních zbraní(ovlivňování jemnější hmoty),ale je těžké odhadnout co přinese tato znalost do budoucna.
Proto nechávám rozhodnutí na Vás drazí přátelé.Necítím se dobře a nechci si vzít toto tajemství sebou.

Sbohem přátelé.



Když jsem dopis dočetl,tak jsem přemýšlel co s ním.Kdyby tam byla přesná adresa poslal bych ho.Ale co ti policisté u něj doma.Bezděky jsem si vzpomněl na tzv. muže v černém.I když ti policisté v černém nebyli, bůhví jak se oblékají.Vůbec jsem tomu dopisu nerozuměl.
Zatracený dopis!Jsou s ním jen starosti.Ještě abych se zaplétal s policií.Ta pronásleduje zlodějíčky a vrahy,ale větším darebákům neublíží.Hlavně exekutorům a politikům,protože na ty je krátká!Jsem jen obyčejný český človíček a ten vždycky na všechno dojede.Život je pes!Donesl jsem si na stůl popelník a cigarety a jednu cigaretu si zapálil.Vzal jsem dopis znovu do ruky.Pak jsem škrtl zapalovačem a nechal ho hořet.Pomalu ale nezadržitelně se plamínek blížil k dopisu.Pak jsem pozoroval hořící papír v popelníku.Jsem chytrý a mazaný,protože jsem problém vyřešil.A mám po starostech!Šel jsem k šuplíku a vzal jsem z něho dvoustovku.Půjdu se dneska podívat na televizi do hospody.Dávají hokej!
Autor mistr pekař, 18.11.2009
Přečteno 814x
Tipy 6
Poslední tipující: carodejka, PANGÁSIUS, Radek.oslov.Šafárik, Darwin
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobrý odhad,že základem je recyklace pohybu(tímto vesmíru).Myšlenka však není původní,ale pochází z východní filosofie,že vše se mění a znovuzrozuje a vše je jen pohyb.Stačí to vzít doslova a je zde svatý grál,který hledá věda v podobě universální teorie,jež vše vysvětluje.Bohužel to pro vědu znamená vzít v úvahu existenci inkarnací a duchů,což SERIOZNÍ vědec nesmí vzít do úvahy.Tímto by bylo přiznáno,že starodávné vědění bylo na vyšší ůrovni než dnes a zároveň by byla přiznána možnost kontroly nad naší existencí vyspělejší mimozemskou vůlí.Odhadni dopad,který by to mohlo mít!

24.07.2011 17:40:00 | mistr pekař

Hm. Nez jako povidka, mi to pripadalo jako kdyz popisujes nejakou latku zakovi. Jsi asi vedec nebo velkej fanda do fyziky. Priznam se ze co se tyce tehle "space shit" tak znam toho vice, nez vetsina lidi co zmam ale tohle? Od tohodle jsem od pulky nechapak. Ale jestli jsem to spravne pochytil, tak napad, ze vesmir je jenom recyklovany pohyb mi pripada skveli. Stejne, jestli se to nekdy zjisti, my uz tu nebudem.

15.06.2011 20:56:00 | Infish

Posílám Ti ST, ano každý jsme důležitým článkem v tomhle světě, ve kterém do sebe všechno přesně zapadá
a je jen pouze na lidech jak s tímhle bohatstvím přírody i s bohatstvím duševním budou zacházet. Přejme si aby nám ty krásné hodnoty co ještě zbyly zůstaly nejen pro nás ale i pro naše děti, vnuky a pravnuky.

20.02.2010 02:09:00 | carodejka

tak tohle si musím ještě přečíst několikrát:)..ale tip rozhodně...

27.01.2010 15:47:00 | PANGÁSIUS

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí