Zirghallská kronika 1 - Poselství Zlatého draka (část 2. : Tmólos Zefyr)

Zirghallská kronika 1 - Poselství Zlatého draka (část 2. : Tmólos Zefyr)

Anotace: Co je to Zirghall, kdo jsou její obyvatelé? Kdo je Tmólos Zefyr?

Sbírka: Zirghallská kronika 1 - Poselství Zlatého draka

„Jsi si jistý, že to byla hraběnka Weillská? Ta ztracená…“ Kdyby někdo byl na tom místě, zřejmě by vyděšením vykřikl, jelikož toto řekl tygr.
„Ani jsem jí nechtěl najít. Popravdě jsme se přeci jen byli podívat na situaci tady. Jak je vidno, je tu vše v pořádku, síla nekromancerů sem ještě nesahá. Ale je pravda, že jsem nečekal, že najdu hraběnku. To mě překvapilo.“ Chlapec se zamračil. Jenže tady se přeci jen jedná o někoho jiného než o chlapce. Tmólos Zefyr byl mág ze světa Zirghallu a jeho věk byl 1341 let, proto vypadal na třináctiletého. Čas v Zirghallu jde několikanásobně rychleji, a proto se tam lidé dožívají i vyššího věku, aby to vše bylo rovno Krátkožijícím, jak nazývali lidi na druhé straně brány.
„Naštěstí ani nekromanceři nenašli hraběnku. Bod pro nás.“ Podotkl tygr, který se mimochodem jmenoval Inall. Nekromanceři jsou mágové, kteří propadli černé magii. V Zirghallu se rozvíjelo několik umění: magie živlů, druidismus, magie Tolsnů a léčitelství. Nejzáhadnější a zároveň nejjednodušší by byla nejspíše magie Tolsnů, jelikož v Atlantském jazyku, který se používá pro kouzlení, znamená Tolsn zvíře.
„Šel jsi sem i kvůli něčemu jinému, nemám pravdu?“ Řekl Inall.
„Co máš na mysli?“ Zeptal se Tmólos.
„Firgii přece.“ Tmólos po té větě vzdychl. Firgia Zefyr byla jeho starší sestra, která vlastně ve všem vynikala více než on. Když byl ale Tmólos ještě hodně mladý, Firgia propadla temné magii a od té doby jí neviděl. Jeho touhou bylo přivést Firgii zpět na tu správnou stranu.
„Možná.“
„A taky sis myslel, že zjistíš něco nového o Pyladesuovi, že?“ Pyladeus Strongerias byl před velkým střetnutím nekromancerů a mágů Třetím Mocným. Mocní byli rada dvanácti, která udržovala Zirghall v pokoji a pohodě. Největší pravomoc mezi nimi má První Mocný. Pyladeus učil Tmólose magii, kterou se v akademii nenaučil. Zemřel ale při bitvě, což všechny, včetně Tmólose, velmi rozmrzelo.
„Pyladeus je mrtvý, to ví každý.“ Odsekl jen nerudně Tmólos a vypadalo to, že se dál s Inallem nehodlá vybavovat. Dlouho bylo ticho, než Inall znovu promluvil.
„Co hodláš dělat, Tmólosi?“ Řekl.
„Samozřejmě hodlám hraběnku dovést do Zirghallu, aby nám pomohla. To je přeci jisté!“ Odsekl Tmólos.
„Ano, ale co když se bude vzpírat? Nejspíš si nic nepamatuje. Byla přeci ze Zirghallu odvedena hned druhý den po tom, co se narodila.“ Namítal Inall.
„Půjde. Už přeci jen její bílé oči značí, že s ní není něco v pořádku. Musela něco tušit!“ Řekl Tmólos.
„Nejspíš ano. Ale ještě se neví, jestli bude tak silná, jak jí předpověděli. Možná se narodila na přelomu měsíce Ohně a měsíce Vody, ale to neznamená, že může ovládat oba tyto živly. Jelikož nebyla trénována už od útlého věku, může z toho vylézt pěkné zklamání.“ Tmólos neodpovídal. Poslední Weillský a byl by k ničemu? Tmólos si nehodlal nic připustit.
Autor Annie-chan, 07.01.2010
Přečteno 310x
Tipy 2
Poslední tipující: samuel44, moira
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vypadá to zajímavě, těším se na další... :)

08.01.2010 15:37:00 | moira

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí