Scientist:A journey to forgiveness

Scientist:A journey to forgiveness

Anotace: Jako malý kluk jsem se zabýval o vědu a techniku, která se nakonec stala i mojí součástí těla. Stalo se to při pokusu vytvořit, hmotu, která by dokázala regenerovat buňky v těle a znovu tak přimět člověka k životu. Látka však záhadně explodovala. Zůstalo

Úvod:
Mé jméno je Arachi. Svoje rodiče jsem opustil ve svých dvanácti letech za svým strýcem Irashim, do města Galderak. Je to město plné vědy, alchymie, fyziky a moderní technologie. Měl jsem o tyhle obory veliký zájem a tak jsem tam jel studovat. Ve svých patnácti jsem vymyslel umělé končetiny, které se dokážou napojit na nerv v těle a tak poskytnout postiženému plnohodnotnou náhradu za původní část těla. Po té jsem začal pracovat na muta-genu buněk, za nichž jsem chtěl dosáhnout regenerace buněk a tím tak učinit lidstvo nesmrtelné. A však to co jsem vynalezl, z ničeho nic explodovalo. Látka potřísnila mé tělo v oblastech očí, nejvíce toho pravého a pak i páteř páč jsem ležel zády přímo na ní. Od té doby, mám na pravé straně mechanické oko a druhým dokážu vidět i ve tmě. Místo páteře mám ocelový pás s napíchnutými jehlami na každičký nerv v mém těle. Už jsem si na to zvykl, víc mě trápí škody na životech a to, že má sestra v ten samý den zmizela, když s ní byli rodiče na procházce v lese. Rozhodl jsem se jí najít a pak napravit to co jsem napáchal. Jsem však teď ve výhodě. Muta-gem mi dal schopnosti: vidět na levé oko ve tmě, za pomocí mechanického oka střílet a vytvářet objekty, a za doteku rukou opravit jakoukoliv věc. Mám teď ohromnou sílu a tím pádem věřím, že Karin najdu a všechny své hříchy si odpykám.
Autor Darlock, 10.05.2010
Přečteno 404x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí