Dračí mág, díl první: Městské ulice

Dračí mág, díl první: Městské ulice

Anotace: Prastarý talent umožňuje svým majitelům proměnu v draka a zpět jak se jim zlíbí. Daní za to bývá velmi neklidný život...

Běžel dál, neohlížel se. Cítil jejich kroky. Vysoké bytosti v černých pláštích. Nevěděl, co po něm chtějí, ale pistole v jejich rukou mnohé naznačovaly, stejně jako jejich výkřiky. Uměl několik jazyků, ale tohle se nepodobalo ničemu, co znal. Stříleli po něm, ale zatím jej žádný výstřel nezasáhl. Nikdy by jej nenapadlo, že se mu tohle stane. Teď ale byl tady a utíkal před kdovíčím. Nebyl zrovna dobrý běžec, takže jej překvapilo, že vydržel běžet tak dlouho. Teď už dál nemohl, vběhl do slepé ulice. Chtěl aspoň doběhnout na její konec, ale náhle jej zezadu srazila nějaká neviditelná vlna. Jak ležel, všiml si, že jeden z nich mířil rukou dopředu. Že by to byl on? Napadlo ho jediné: Co jsou zač a co po mě chtějí? Přitom si přál zmizet.
Najednou ho začalo nesnesitelně bolet celé tělo. Přes ostrou a silnou bolest si všiml pouze, že ty bytosti odhodily zbraně a trochu ustupovaly. V tom začalo jeho tělo svítit a měnit tvar.
Přečteno 402x
Tipy 2
Poslední tipující: Sarazin Faestred, Lili Holiday
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Uplny suhlas s Corsika

24.02.2011 05:05:00 | Sarazin Faestred

Zatím poutavé, ale můj názor:
Takovéhle krátké dílo, to je jako prvních 10 minut filmu před reklamou. Ale jako samostatná část mi to přijde zbytečný. Sloučil bych to s dalším dílem. Ano můžu si sice vzápětí přečíst dalších 9 dílů ale tohle nemá smysl jako saostatná část.

Nemůžu to hodnotit, co se obsahu týče, protože jaksi...
Nic se tm pořádně nestalo. Rozuzlení bude nejspíš v dalších dílech, ale jako samostatná jednotka...
Ale dyk už se opakuju =)

03.10.2010 15:36:00 | Corsica

Hmm... Trošku krátké, ale líbí se mi to.

09.06.2010 21:30:00 | Lili Holiday

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí