Válka hvězd, díl čtvrtý

Válka hvězd, díl čtvrtý

Anotace: Blízká setkání nechtěného druhu... Dnes poněkud krátce.

O chvíli později se z hangáru vrátili střelci s pilotem. Udiveně se podívali na Scipia sedícího uprostřed místnosti na zemi a Zarju ležící pod zmuchlanou vlajkou a vrátili se k hologramu, sledovat dění okolo lodě.
Byli to poměrně prostí lidé. Dovedli sice skvěle střílet, ale o mnoho víc toho neuměli. Dění na lodi víceméně nechápali. Důvěřovali pro ně tajemné dokonalosti lví lodě a věřili, že dokud mají na palubě Zarju, nic se jim nemůže stát. A když už nemohli ani střílet, prostě se natěsnili k hologramu. Bylo to podobné jako doma – tam také ve volném čase civěli na hologram, byť si tam mohli vybírat z množství různých pořadů.
Loď se najednou prudce otřásla a všichni popadali na podlahu. Na ovládacím panelu u Zarjina křesla začala zběsile blikat spousta červených symbolů. Okolo panelu se objevovaly hologramy, ukazující nějaké informace, kterým ale z nich mohla rozumět jedině Zarja, neboť lvy před odletem nenapadlo přeložit ovládání lodě do nějakého lidem srozumitelného jazyka. Teď na to nebyl čas, protože se jim nedařilo ji probudit.
Loď se znovu otřásla a z její zadní části se ozvalo skřípání kovu. Scipio začal Zarjou silně třást, nicméně ani to nepřinášelo vytoužený efekt. Podle ozývajících se zvuků poznal, že se skelet lodi kroutí. Další otřes přinesl ještě více červených symbolů na všechny ovládací panely na palubě. Rozezněl se poplach a hologram ukázal, že se k silně poškozené zadní části lodě přichytilo jiné plavidlo.
Scipio pustil Zarju, vytáhl pistoli a vplížil se do strojovny. Předtím si všiml, že v ní na zdi visel předmět připomínající pušku. Popadl jej a postupoval dál směrem k hangáru. Slyšel hlasy. Podle toho, že mu nepřipomínaly žádný jemu známý jazyk, usuzoval, že jsou to Targarijci. Snažil se zjistit, jak se ovládá lví zbraň. Nebyl si jistý, jestli věc, kterou sebral ve strojovně, vůbec zbraní je, ale doufal v to. Pokud Targarijci mají rozum, určitě přijdou v něčem, co pozemská pistole neprorazí. Pokud to jsou Targarijci...
Přečteno 625x
Tipy 2
Poslední tipující: Infish, Trystan ap Tallwch
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí