Kreacionistický proces Athaphalainské civilizace

Kreacionistický proces Athaphalainské civilizace

Anotace: aneb nejsme snad jen ,,roboty" vyvinutější civilizace? aneb co když námi vyrobení roboti za pár těch let už také nebudou mít žádné potuchy o nás, o jejich tvůrcích, tak jako my nemáme potuchy o Athaphalainech, tvůrcích nás...

,,Tady vás mám, kolego, konečně...nemohl jsem vás celé dopoledne zastihnouti."
,,Je mi tuzo líto, Vaše excelence, vámi mrhaného času, ale nezlobiti se na mě, celé dopoledne jsem strávil ve Vašich královských laboratořích pokusy s tou novou červenou substancí."
,,Což o to, kolego, nezlobím se já...můj čas mrhán nebyl přeci, pokud jste tuze se snažil sestrojiti ono nové poddanstvo."
,,Velice vážím si já Vaší přízně a důvěry, Excelence."
,,A tedy...když už vás tu mám, kolego... zvěstujte mi, co pového jest na poli organické vědy? Cožpak jest ta nová červená substance? Nebyla snad již ona prskajícně zářivá hmota vyhovující, kolego?"
,,Vaše excelence , abych ukojil vaše biologické touhy, dovolte mi zasvětiti vás mírně do oné problematiky kreacionistických pokusů. Korpus nového prototypu poddaných je již plně funkční a zautomatizovaný, chybí již jen...řekněme...pohonná jednotka pro pohyb a...život...samozřejmě silně omezený život."
,,Ano, kolego, to zvěstoval jste mi již minulá. Já ptám se však, což jiskrná praskající hmota nevyhovující jest?"
,,Vaše excelence, hluboce se omlouvám za své vágní zasvěcování do problematiky, já jen snad, aby nedošlo k nějakému nedorozumění. Jak Vaše excelence již správně zvěstovala, na obzoru úspěchu vynořil se nám nově vytvořený objev...elektřina. Tato nevšední elektřina dokázala uvécti korpus do pohybu i umožňovala mu výkonu funkcí, na které uzpůsoben jest, ale jednu nevýhodu toto má. Ona elektřina se jakoby vypařuje, a tak nutné jest dolévati jí, což nepraktické je."
,,Tak proto tedy pokusy s novými substancemi, kolego?"
,,Ano, Vaše excelence, přesně takto. Komise vědců dnes právě slavnostně zvěstovala, že na poli kreacionistické vědy bylo dosáhnuto posledního kroku."
,,To ta červená substance, kolego?"
,,Přesněji řečeno, Vaše excelence, té červené substanci říkáme...krev."
,,Nuž tedy, kolego, doufám, že tento objev bude mít pro Athaphalainskou civilizace nedozírné důsledky!"

...
Autor Jean-Michel, 24.06.2011
Přečteno 534x
Tipy 2
Poslední tipující: Infish
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí