EXPERIMENTY S ČASOPROSTOREM V PRAXI

EXPERIMENTY S ČASOPROSTOREM V PRAXI

Anotace: Vzal jsem si na mušku několik konspiračních teorií a totálně je postavil na hlavu. Posuďte sami;)

Tato studie mapuje většinu časoprostorových anomálií zaznamenaných v oficiální historii lidstva ale vychází i z neoficiálních zdrojů které jsou neprávem degradovány do mýtické roviny. Snaží se postavit veškeré mýty i smyšlené konspirační teorie na pravou míru. Vím to, protože jsem to všechno zažil. Jako každý z nás. kdysi v minulých životech. Procházíme všemi údobími časoprostoru již od jakživa aniž o tom co tušíme.
***
Celý příběh a následné narušení časoprostorového kontinua započalo energetickou explozí v Sibiřské oblasti Tunguska v Rusku dne 30. června 1908 v 9:00 ráno. Tu způsobil Philadelpský experiment, jehož vedlejším produktem byla anomálie známá jako Bermundský trojúhelník, který posloužil jako časoprostorová brána. Při pokusu o neviditelnost vojenského plavidla Eldridge ve Philadelphii dne 22.7. 1943 se touto časoprostorovou bránou dostala zbytková energie zpět do roku 1908, která vznikla silným elektromagnetickým polem jež způsobila "neviditelnost". Ve skutečnosti šlo o rozložení lodi i posádky na atomy a jejich částečně nezdařené přenesení v prostoru. Zatím co loď s posádkou se objevila v 610 kilometrů vzdáleném Norfolku zbytková energie se přenesla v prostoru a čase časoprostorovou anomálií mezi Bermudskými ostrovy a východním pobřežím USA v Sargasovém moři na Ruskou Sibiř v oblasti Tunguska zpět do roku 1908. K tomuto pokusu došlo na základě Einsteinových teorií, jejichž hlavní páteřní teorií je teorie relativity.

Nebýt však Teslových elektrotechnických experimentů s magnetizmem, jež předcházely nejpodivnějšímu pokusu v dějinách, zůstal by celý projekt pouze na papíře. Počátkem 20. století ionizoval srbský fyzik a vynálezce Nikolaj Tesla Zemskou atmosféru soustavou obřích antén s cílem přenášet elektrickou energii bez pomoci drátů vysokého napětí. Toto byzardní zařízení bylo umístěno na Aljašce 20. kilometrů od městečka Gekona. Projekt vašel ve známost pod označením HAARP. Tyto pokusy vzhledem k narušení časoprostorového kontinua zvláštním sledem událostí nepřímo způsobily zkázu Atlantidy v Sargasovém moři v oblasti Bermudských ostrovů.

Všechny tyto události měly za následek obdobu pouštní fata morgány pocházející z časoprostorové brány umístěné v soustavě Egyptských pyramid, jež se zjevovaly Nostradamovi jako zbytkový obraz budoucnosti.

Tyto zbytkové obrazy z časoprstorových přesunů vídal tak rozmazaně, že dnes jeho spisy mají důvěryhodnost biblického Janova zjevení. Přesto mohl matně rozpoznat zákopy obou světových válek, zkázu New Yorských mrakodrapů 11. září nebo apokaliptická tsunami koncem roku 2004. Avšak netušil do jaké doby či místa pozorované události zařadit, takže své vize reprezentoval pouze v jakýchsi nejasných jinotajích.

Protipólem Egyptských pyramid je vojenská základna v USA známá jako zóna 51. Údajná pozorování UFO jsou ve skutečnosti energetické trhliny v atmosféře, které zůstaly jako zbytkové obrazy z minulých časoprostorových přesunů v oblasti Egyptských pyramid před více než 2000 lety.

Veškeré "únosy UFO" byly na rozdíl od jeho "pozorování" tajné testy halucinogeních a takzvaně programovatelných psychtropních drog typu LSD. K těmto testům byly v 60. letech zneužíváni političtí odpůrci zejména protiváleční aktivisté, kteří byly po těchto pokusech umísťovány do psychyatrických center.

Typ LSD který se dostal mezi feťáckou komunitu byl slabý odvar proti typům LSD které dosud neopustily tajné laboratoře USA. Typ LSD rozšířený v ulicích USA dokáže navodit pouze stavy které se u každého projeví trochu jinak.

Ale takzvané programovatelné LSD dokáže navodit předem daný stav jako například "únos UFO,cesta tunelem do nebe" nebo jakýkoliv jiný avšak u každého člověka naprosto autentický stav.

Funguje to na principu kolektivního vědomí které v nás zůstává stejně jako nejnižší pudy již od dávnověku.

Avšak chemické složení programovatelných LSD působí jako klíč, který znásobí kolektivní historickou zkušenost lidstva. "Únosy ufo a vidina tunelu při klinické smrti" jsou ve skutečnosti jen zbylé obrazy z kolektivní paměti lidstva, z dob kdy probíhal hromadný exodus našich předků na Zem.

Dá se předpokládat že bylo kolonizováno více planet - civilizací prchající z rozpadajícího se slunečního systému a že i na jiných planetách přišli o technologii mezihvězdných letů.

Těžko soudit zda existují civilizace i jiných druhů než je ten náš. Ale spíše se jeví že jak naše pozemské lidstvo, tak i ostatní nám podobné civilizace mohou pocházet z jednoho konkrétního místa ve vesmíru a že Eden bylo 1. místo které nepočetná skupina přeživších viděla.

Další dějství této hrstky lidí je popisováno s větší či menší přesností na stránkách bible. Po teleportaci na planetu - které dnes říkáme země a na niž zatím jako na jediném místě ve vesmíru žijeme přišli naši předci o veškerou technologii, kterou vyvinuli ve svém domovském systému ještě před jeho zhroucením do sebe. - Za těchto nepříznivých okolností osudu musela tato vyspělá civilizace najít nový domov a začít vše naprosto od začátku.
Autor ZENITZERO666, 28.06.2011
Přečteno 1438x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí