Proud času

Proud času

Anotace: Vynálezce úžasného vynálezu zmizel. Je možné, že jeho zmizením bude něco víc?

Proti proudu času

NOVÝ NEUVĚŘITLNÝ VYNÁLEZ!

Vědec objevil neskutečný nový objev, pomocí něhož vynalezl tzv. Akukuličku, která má neskutečnou kapacitu energie a pomocí které může lidstvo napájet po dobu jednoho lidského roku celý panelový dům(je to asi výkon 1,23GWh,který dokáže napájet 72bytu) Sám vědec potvrdil, že pomocí tohohle vynálezu se naše věda může posunout skrz nové hranice dnešní doby. Navíc také prohlásil, že to není jeho první ani poslední vynález, jehož je tvůrcem a sám nám potvrdil, že Akukuličky jsou pouhý základ pro jeho další práci a bez nich by to nešlo uskutečnit.
Noviny Nové milenium 25.5.2008


Rozhovor s profesorem Natanem Estelem
Našemu deníku se podařilo uskutečnit menší rozhovor s naším novým předním vědcem Profesorem Natanem Estelem:
- Dobrý den. Chtěli bychom se Vás zeptat, co vás vedlo k tomuto vynálezu? Jak Vás tento vynález napadl?
Milí příteli, tento nápad mě napadl zcela náhodou (vědec se směje). Jednou jsem s kolegou v práci bádal nad jedním záhadným objevem. Vše jsme měli digitalizované v mém osobním počítači a neustále jsme doplňovali důležité data, které jsme získali z naších testu a pokusu. Už jsme byli velice blízko našeho cíle. Ano, mohl to být velice dobrý prospěšný objev, ale co se nestalo?! Na naši univerzitě máme špičkové přístroje a vybavení, které nám urychluje naši práci. Bohužel architekta, který tuto stavbu dřív navrhoval, nenapadlo, že zde tyto přístroje budou mít mnohonásobně větší odběr energie, než je zde dimenzovaná sít. Samozřejmě, že jsme to my věděli a díky výpočtům které jsme provedli, mohli zde být udělat úpravy, které nám zde umožnili zapojit naše přístroje. Ale taky jsme věděli, že se zde již nesmí zapojit jiný přístroj, protože i přesto by to elektrická sít nemusela vydržet. Pracovali jsme zde obezřetně a nanejvýš opatrně. Data, které jsme měli, tak jsme průběžně ukládali i na hlavní počítač naši sítě. Takže data byla zálohovaná. A přesto později jsme zjistili, že toto opatření bylo bohužel nedostatečné. Co se vlastně stalo? Byla to banální chyba, s kterou nikdo nemohl počítat. Jednoho večera, při naší práci nám u pomocného světla u přístroje praskla žárovka. Nikde jsme neměli náhradní žárovku a bez pořádného světla se nedalo pracovat. Každopádně jsme věděli, že ve vedlejší místnosti má jeden kolega stejnou žárovku, kterou jsme my zrovna potřebovali.
Bohužel, co jsme nevěděli, že ji používal na nějaké své pokusy. Vzali jsme si ji, zapojili do přístroje a stiskly vypínač. V tu chvíli se ozvala rána a všechno zhaslo. Byla tma. Po chvíli se znovu rozsvítilo. Avšak naše práce na počítači byla pryč- počítače shořeli. Když jsme si chtěli později znovu nahrát informace z hlavního počítače, tak nám bylo řečeno, že hlavní počítač kompletně shořel, díky přepětí na síti, které se tu záhadně objevilo. O pár dnů později jsme se dozvěděli, že ona vyměněná žárovka byla speciální ve své struktuře. Uměla díky speciální látce a speciálnímu připojeni svítit na minimum spotřebované energie.Aby jste rozuměli, stačilo ji pouhých 0,004Wh, což je asi tak 1000x menší spotřeba energie,než u klasické žárovky. Bohužel my ji připojily do normální přípojky a žárovka způsobila velký zkrat, který měl za následek vyhořeni několik desítek metru vedení kabeláže a veškerých zapnutých počítačů. Když jsem se dozvěděl příčinu, tak jsem se natolik rozčílil, že jsem řekl a to si pamatuji do dnes „ Kdyby zdejší energie na fakultě byla natolik dostatečná, nemuseli bychom se obávat, že naše sít nevydrží nějaký ten pokus a.“ V tom jsem se zarazil a mlčel jsem. V tu chvíli mě napadla Akukulička? Čistě jasna mě prostě napadla. Omluvil jsem se a šel jsem do své laboratoře. Zde jsem badal nějaký ten měsíc a výsledek brzo byl na světě.


- Takže ve skutečnosti Vás k tomuto vynálezu vedla nehoda na fakultě? Rozuměl jsem tomu zcela správně?

Ano. Přesně jak říkáte. Za tuto myšlenku mohla již zmíněná nehoda. V tu chvíli byla moje představa jasná. Nový druh nějakého zdroje, který by vůbec nebyl vázáný na elektrickou síť, ale aby byl by závislí jen na nějakém zdroji, který můžu kdykoli obnovit nebo jednoduše vyměnit
- Úžasné! A měl jste nějakou představu, jak by měl takový zdroj vůbec vypadat?
Po pravdě, ze začátku vůbec neměl. Pak mě ale napadlo, že by to mohlo být něco, co by se třeba dalo vzít do rukou bez obav, že by to mohlo nějak ublížit a aby to nebyl nějaký šílený vědecký monstrózní tvar, který by nebyl k praktickému užití kvůli své velikosti, a lépe se s ním manipulovalo. Přece jenom, bude to k užitku všech lidí, a čím je to jednodušší, tím je to pro obě strany lepší, ať už po technické, tak i po praktické stránce.
- Od čeho a jak jste se dopracoval až k nynější podobě a velikosti akukuličky?
Úplně původně měla kulička velikost fotbalového míče. Bylo to ale dost nepraktické, tak jsem přemýšlel jak ji co nejvíce zmenšit, ale přitom aby měla stejnou účinnost. V konečné fázi jsem se tak ale dostal až k nynější velikosti a podobě akukuličky, která neztratila žádnou účinnost oproti prvotní verzi, ba naopak. Výhodou je, že tuto kuličku může vzít do ruky i malé dítě a nic se mu nestane. Akukulička bude fungovat jen ve speciální redukci, která je připojena na síť, kterou má zrovna napájet.
- V šak toto muselo byt velice vyčerpávající. Kde jste bral sílu k vaší další práci?
No to samozřejmě bylo! Nejvíce ze svých postupů. Každá sebemenší chyba mě vždy vyprovokovala k větší vytrvalosti a k dalším pokusům, a každý sebemenší úspěch mi proto dodal ještě větší sílu pokračovat. A jednoduše řečeno, energii mi dával cíl mé práce, ale také z velké části moje zvědavost a dychtivost. Věděl jsem, že když se mě tento vynález podaří
vynaleznout, tak to bude pro mě základní klíč k další mým pokusům a možná i k dalším skvělým vynálezům, které bez tohoto nelze vynaleznout. No uvidíme, co se povede. Nápadu mám plno. Ale po předchozí zkušenosti jsem se rozhodl, že své výzkumy a vynálezy budu zapisovat hlavně na papír. Přecejenom, riziko požáru je o pár desetin procenta menší.
A promiňte,moc se omlouvám,ale musím už jít. Lidé si mě žádají. Přesto jsem moc rád, že jsem s vámi mohl pohovořit.
- My také moc děkujeme. A to je závěr našeho rozhovoru s Profesorem Estelem.


Z Práva 26.5.2008

Začátek nové epochy!
„Tento den je začátek nové epochy!“ konstatoval nově jmenovaný ředitel nově vzniklé firmy APE A.S.( Akukuličky Profesora Estela), která bude mít na starosti po celém světě vyrábět ve svých fabrikách akukuličky. Ředitelem této firmy se stal Ing. Petr Voženílek, který byl dlouhodobý spolupracovník Profesora Estela a dostal plně od něj důvěru ve výrobním procesu. Profesor Estel je 51% vlastníkem této firmy a tak má zde stále rozhodovací právo. Díky vzrůstající poptávce o akukuličky již teď hodnota jedné akcie je skoro jeden milion. Na otázku kolik může za jeden den výrobní hala vyrobit Akukuliček nám bylo odpovězeno, že na začátku pouhých 3000 kusu za den, ale postupem času by se mělo to zvýšit až na skoro 100000 kusu denně. Později by chtěla firma založit sesterské pobočky i v zahraničí, kde by také začala vyrábět akukuličky. V nynější době jedna Akukulička vyjde asi něco přes 2,5 milionu Kč, ale přesto se bude firma snažit nasytit trh co nejrychleji. Odhadují, že by později mohla hodnota akukuličky spadnout až 1000x dolů. My jsme novému panu řediteli popřáli mnoho štěstí ve výrobě Akukuliček a sami doufáme, že již brzo budeme mezi prvníma uživatelka, co budou napájení pomocí této technologie.
Nové Milenium 1.8.2008


UNOS VELKÉHO VĚDCE!

- Vědátor zmizel, jako by se po něm zem slehla! Že by únos?! Kdo by po Profesoru Estelovi něco chtěl a co ho k tomu vedlo? Vždyť vymyslel tak úžasný vynález! Zeptali jsme se mluvčí české policie, která potvrdila, že Profesor Estel náhle zmizel během noci ze svého domu, do kterého ale po celou noc nikdo nevešel ani z něho nikdo neodešel. Klíče byly po celou dobu zevnitř v zámku, okna byla zavřená petlicemi a byly zatažené závěsy. Avšak i policie se domnívá, že by to nemusel být únos, ale jen jeden z jeho nepodařených vědeckých pokusů. Po násilném vniknutí do bytu vědce se totiž našly stoly obtěžkané mnoha papíry s poznámkami všech možných čísel a známých i neznámých znaků a všude po místnosti se nacházely nějaké neznámé blikající přístroje. Nikdo se ale nevzdává naděje jeho nalezení a policie doufá v to, že se únosce brzy ozve. I my budeme nadále pátrat a budeme vám přinášet nové získané zprávy.
Nové Milenium 27.8.2008

PŘÍPAD PO NEZDARU UZAVŘEN
Policie uzavřela případ zmizení našeho předního vědce a profesora Natana Estela, ve kterém ho prohlásila za nezvěstného. Všechny věci z bytu byly převezeny na technickou univerzitu v Brně, kde budou přístroje vystaveny dalšímu bližšímu zkoumání a poté archivovány v archívu.
Nové Milenium 5.5.2009

VELKÁ ZÁHADA!

Český profesor Richard Kalián a děkan katedry historie při zkoumání svých nálezů našel záhadnou rytinu muže z 15.století, který je velice podobný našemu zmizelému přednímu profesorovi Natanu Estelovi! Řada našich vědců se dohaduje, jak to, že je možné, že se z minulosti dochovala naprosto dokonalá podobizna muže, která je totožná podobě našeho vědce a po mnoha dlouhých debatách se utvořil názor, že by mohlo jít třeba i o cestování časem?! Avšak je otázka, že je to opravdu možné, aby se člověk mohl přesunout časem do jiné doby!? Už dlouho se o tomto mluví, ale doposud se o to nikdo nepokusil nebo se to doposud nikomu nepovedlo. Také existuje mnoho kritických názorů, že by mohlo jít o falsifikát, pomocí kterého se někdo pokusil získat přízeň a slávu.
Nové Milenium 5.5.2009

VELKÁ KRÁDEŽ!
Z archívu Technické Vysoké školy v Brně zmizely veškeré přístroje a poznámky profesora Estela! Policie pátrá, ale neví si rady, jak se to mohlo stát! Jde totiž o skoro stejný případ, jako ve věci zmizení vědce, jemuž tyto věci v minulosti patřily. Podle videonahrávky v místnosti nebyl nikdo a ani nebyl zaznamenán žádny vstup přes čipovou kartu. Mluvčí policie nám řekla že na tento případ je uvalené informační embargo, ale přesto díky našemu informátorovi jsme zjistili: „Případ se stále vyšetřuje. Podle předběžných zjištěných informací víme, že do místnosti nikdo nevstoupil a že se nikdo ani v archivu nepohyboval. Na záznamu je vidět jen to, že dané věci tam jsou do ranního času 3.45 a v 3.46 sami zmizeli. Záznam půjde dále na expertizu, kde bude podroben speciální expertize, která by měla zjistit, zda někdo s tímto záznamem nemanipuloval a záznam neupravil.“ Pokud zjistíme nové informace, tak vás o nich informujeme.
Nové milenium 21.5.2009

POLICIE JE OPĚT PŘEKVAPENÁ A BEZRADNÁ!
Skoro všechny zmizelé přístroje profesora Estela se znenadání vrátily zpět do univerzitního archívu v nepoškozeném stavu! Je opět zajímavé, že nebyl zaznamenán žádný vnik do budovy a všechny dveře byly po celou dobu bezpečně uzamčené! Vědecká kancelář nám však po prozkoumání všech navrácených věcí potvrdila, že se nenavrátil pouze jeden jediný plánek jim neznámého přístroje, o kterém nevěděli, čím by mohl sloužit a ani nevěděli, jak a z čeho by se dal postavit. Profesor Estel totiž nezanechal žádné podrobnější instrukce.
Však je již jasné, že se jedná o další novou záhadu. Jak je možné, že věci sami od sebe zmizí a opět se přesně za den vrátí na stejné místo? Ptali jsme se několika vědců na paranormální věci a ty nám odpověděli: „Je zřejmé, že je to velká záhada, tak jako samotné zmizeni profesora Estela. Není stále jasné jak je to možné. Zkoumáme všechny možnosti, které dosud existuji a snažíme se zapojit i jiné teoretické možnosti. Stále jsme ani nevynechali možnost, že by se profesorovi Estelovi podařilo cestovat časem. My doufáme, že se nám podaří tuto záhadu objasnit.
Nové Milenium 22.5.2009









Den 1. 2.6.2009 v 22.54h
Rozhovor na ICQ


Ochrance (22:54:19 2/06/2009)
Ahoj



Mucha (22:54:28 2/06/2009)
Zdravím tě.

Ochrance (22:55:31 2/06/2009)
slysel jsi o poslednich zpravach?


Mucha (22:55:42 2/06/2009)
Které myslíš příteli?

Ochrance (22:56:28 2/06/2009)
no prece o nasem vedci...


Mucha (22:56:36 2/06/2009)
Těch novinek je tolik...

Mucha (22:56:43 2/06/2009)
Nevím, které myslíš..

Ochrance (22:57:47 2/06/2009)
hm.. myslim to jeho zmizeni a zmizeni jeho veci


Mucha (22:58:04 2/06/2009)
Ano, zajímavé..... otázkou je zda je to pravda

Ochrance (22:58:14 2/06/2009)
ty myslis ze ne?


Mucha (23:00:04 2/06/2009)
Po všech argumentech nevím. Spiš bych řekl, že je to hodně nepravděpodobné..

Ochrance (23:00:31 2/06/2009)
a co když nakonec je to pravda?


Mucha (23:00:54 2/06/2009)
Stale nejsou na to rozumné argumenty.

Ochrance (23:01:31 2/06/2009)
A co kdyz ... jak to rict..
nasel způsob jak cestovat casem?


Mucha (23:02:08 2/06/2009)
Mnohé teorie to jsou akceptovat,ale prakticky to je nemožné...

Ochrance (23:02:49 2/06/2009)
proc myslis? vzdyt jsme se nekolikrat driv resily, zda to jde nebo ne.


Mucha (23:04:03 2/06/2009)
Řešit je jedna věc příteli. Praxe a provedení je druhá. I když připouštím, že mě tento vědec velice překvapil tím, co vynalezl.

Ochrance (23:04:49 2/06/2009)
a co kdyz to je pravda? neni tu delsi dobu, nejsou tu zadne jine zpravy...


Ochrance (23:05:03 2/06/2009)
nikdo ho nenasel, nikdo se neozval...

Ochrance (23:05:40 2/06/2009)
a pritom par dnu pote nasli podobny obraz z 15 stoleti na kterem je podoba, ktera je mu opravdu dost podobna


Mucha (23:05:48 2/06/2009)
Ty jsi ji viděl?

Ochrance (23:07:08 2/06/2009)
Nezapomínej , ze ja tam ucim. mam pristup ke vsem materialu. takze i k tomu a musim uznat, ze opravdu to je on.
co kdyz je mozne, ze by se opravdu do minulosti dostal,ale pritom se neco stalo a on se nemohl vratit?


Mucha (23:08:06 2/06/2009)
Příteli, zní to hodně nepravděpodobně, i když možna by jsi mohl napsat na to zajímavý příběh...

Ochrance (23:09:01 2/06/2009)
nedelej si z toho srandu prosim! nezapominej ze on byl muj velice dobry znamy. hodne jsem se od nej dozvedel.


Mucha (23:10:04 2/06/2009)
Já vím, už jsi mi to dřív říkal... ty jeho teorie a podobně. Vlastně i tu teorii o velice výkonem zdroji. Nenapadlo mě, že se mu povede opravdu vyrobit něco takového.

Ochrance (23:10:42 2/06/2009)
ale stale me neveris ze by to mohlo tak byt ze?


Mucha (23:10:52 2/06/2009)
Ne nevěřím,

Ochrance (23:11:22 2/06/2009)
Oka. A co kdybych te nejak presvedcil? mas moznost pracovat na atroskopu ne?


Mucha (23:11:32 2/06/2009)
Jak víš o atroskopu?!

Ochrance (23:11:51 2/06/2009)
Ja ti rikal, ze vim hodne veci o kterych ty nevis


Ochrance (23:14:09 2/06/2009)
poslu ti neco co bylo nalezeno nedaleko te rytiny. je to nejaka kniha, ktera je hodne poskozena,ale pomoci atroskopu by se to dalo mozna nejak precist, popripade opravit.


Ochrance (23:15:09 2/06/2009)
co ty na to?


Mucha (23:16:11 2/06/2009)
Překvapuješ mě! Má to byt tajný projekt!

Ochrance (23:16:37 2/06/2009)
no ja a presto to vím.
co ty nato? mam ti to poslat?

Mucha (23:16:58 2/06/2009)
Dobře

Mucha (23:18:17 2/06/2009)
nevim co z toho zjistis,ale mozna vic nez si myslime. jeste ti k tomu prilozim jeden list- z teto doby. psal ho samotny estel.


Mucha (23:18:36 2/06/2009)
Proč?

Ochrance (23:19:39 2/06/2009)
proc ho prikladam? chci aby jsi nechal atroskopem porovnat pismo a urcit, zda neni uplne stejne.

Mucha (23:20:13 2/06/2009)
Nevěřím, že by to bylo od profesora. Ale každopádně to udělám.

Mucha (23:21:58 2/06/2009)
A dokážu ti, že to je to nemožné.

Ochrance (23:23:30 2/06/2009)
aby jsi se potom nedivil. pockam na tvoji zpravu.


Mucha (23:24:50 2/06/2009)
Dobrá. každopádně nevím, jak dlouho to bude trvat test a rearchiace textu z deníku. Může to být klidně na 24-48 hodin.

Ochrance (23:25:24 2/06/2009)
bezproblemu. az to budes mit, tak me dej vedet. budu cekat natu zpravu. rozumis?

Mucha (23:26:21 2/06/2009)
Ale příteli. Sám se těším na to, až ti řeknu, že to je jinak, než ty si myslíš.

Ochrance (23:26:58 2/06/2009)
a nezapomen, ze je to jen mezi nami dvema. nesmi se to nikdo jiny dozvedet!

Mucha (23:27:25 2/06/2009)
Hlavně ty mlč o atroskopu!

Ochrance (23:27:54 2/06/2009)
jako hrob! díky a ozvi se potom. Budu cekat!


Mucha (23:28:14 2/06/2009)
Dobrá! Na brzkou viděnou.






Ochrance (16:19:38 7/06/2009)
a konecne jsi tady. tak jak dopadly testy? mas neco?


580519755 (16:20:27 7/06/2009)
Zdravím tě příteli.

580519755 (16:21:21 7/06/2009)
Řekl bych, že mám něco co by tě mohlo skutečně zajímat. Musím se přiznat, že jsi měl asi pravdu.

Ochrance (16:22:04 7/06/2009)
Jo? měl jsem pravdu? v čem?! povidej. jsem hrozne napnutej... čekam tu už 3 dny a nevim nic noveho


580519755 (16:28:07 7/06/2009)
Moc se omlouvám za spoždění,ale test trva dlouho a ještě nyní není zcela hotov. Mám asi jen 5% z celého dokumentu. Nezapomínej, že atroskop není jen pro tvé učely! Můsím ho přes den používat pro naši prací! Každopádně již vím, je na 100% shodné písmo s písmem profesora Estela.

Ochrance (16:29:19 7/06/2009)
opravdu?! to je skvelé! odhadoval jsem to dobre


580519755 (16:35:40 7/06/2009)
S porovnaným listem je jasné, že se jedna o jednoho stejného autora a to o profesora Estela. Otázkou je, jak je možné, že byl v 15.stoleti? Doufám, že se víc dozvím z jeho deníku, jakmile Altroskop dokončí svoji práci.

Ochrance (16:36:35 7/06/2009)
to je jeho denik? neuveritelne! uz mas nejaky prvni informace?


580519755 (16:37:14 7/06/2009)
Ano. Prvních pár stran, díky nímž vím, že se jedná o jeho denník.

Ochrance (16:42:50 7/06/2009)
Můžes mě nějaké informace poslat?

580519755 (16:43:45 7/06/2009)
Můžu,ale jen to co se podařilo rekonfigurovat. Není to jednoducha prace.

580519755 (16:43:57 7/06/2009)
dasda

Ochrance (16:44:33 7/06/2009)
jo to ti rozumim. bude me staci jen to malo, co se zatim podarilo prelozit.


580519755 (16:45:38 7/06/2009)
Dobrá. Je přemyšlim, zda ti to mam poslat rovnou nebo raději nějak zašifrované.

Ochrance (16:46:36 7/06/2009)
no. pokud to není zatim nic moc duležíteho, tak staci tady. popripade pozdeji pres sifrovani.


580519755 (16:51:25 7/06/2009)
dobrá

580519755 (16:51:25 7/06/2009)
1 zápis ze dne 3.8.2008:

580519755 (16:53:10 7/06/2009)
dnes je to 2 den, co se otevřela první tovarna na Akukuličky. Do 14 dnů bych měl mít dostatek energie pro svůj vynález. Ted ho jen správně sestrojit.

580519755 (16:53:57 7/06/2009)
2 zápis ze dne 20.8.2008

580519755 (16:57:59 7/06/2009)
Podařilo se mě sestrojit stroj času. Ještě jsem ho nemohl odzkoušet. Podle mích vypočtu spotřebuje tím víc energie, čím dál v čase se pokusim cestovat. Proto musím počkat na dodaní Akukuliček. Zítra bych je měl konečně mít. Pokud se to podaří, měl bych byt první člověk, co dokáže cestovat časem. Otázka je, zda je to správné? Nenaruším časovou kontinuitu svoji přítomnosti?

580519755 (16:58:26 7/06/2009)
3 zápis ze dne 22.8.2008

Konečně! Dovezli mě přes 100 akukuliček, díky nimž mohu nabít stroj času. Toto množství by mě mělo stačit na více cest časem. Každopádně provedu první zkušební cestu pouze o pár let do minulosti. Každopádně, než mě dovezli akukuličky, tak jsem stihl vyřešit problém s porušením kontinuity. Bylo to lehčí než jsem si myslel. Do přístroje jsem zapojit ještě jeden obvod, který vytvoří takzvaný ochranný plášť. Tento plášť je velký tak asi kolem 50m v průměru a funguje jednoduše- vše co se přesune se mnou v čase- což je například nějaký dům i s věcmi se při přesunu časem vytvoří v takzvané 2 existenční dimenzi a tím, se nemůže fyzicky dotknout s věcmi ani lidmi, co jsou v první dimenzi. Já přes plášť mohu vidět co se děje venku v 1 dimenzi, ale nikdo mě z vnějšku neuvidí a ani se ke mně nebude moct dostat.
Otázkou teď je, zda vyjdu z pláště ven, tak zda zůstanu stále ve druhé dimenzi či nikoliv? Ano, tento plášť by měl fungovat jen v okruhu 50 metru. Pokud bych vyšel z pláště ven, tak by neměl na mě plášť již fungovat a tím pádem bych jsem se měl ocitnout v 1 dimenzi. Viděl bych potom kudy se vrátit do druhé dimenze, když by to nemohli lidé z té doby?

I tuto otázku jsem zvládl. Vyrobyl jsem dimenzionální modulátor. Tento dimenzionální modulátor umí danou osobu a věci převést z jedné dimenze do druhé a opačně. Stačí se dostat v blízkosti pláště. Potom začne vydávat zvláštní frekvenční tony, které nám zviditelní plášť. Poté stačí jen přes plášť projit a tím nás automaticky dimenzionální modulátor převede do druhé dimenze. Ještě jsem řešil jeho velikost. Kdyby byl moc velký, mohl by se někde rozbit, popřípadě bychom ho mohli někde ztratit. Nakonec jsem ho Integroval do velikosti tablety. Stačí ho zapít a budeme ho mít v těle. Myl by vydržet žaludeční šťávy a pomocí intersioacitivní látky se přichytit na část žaludku, kde se zapouzdři do ochranného pouzdra. Tak snad i tento problém mám vyřešeny. Teď vše musím jen přichystat.
580519755 (17:05:46 7/06/2009)
4 zápis ze dne 25.8.2008

Je to skoro všechno nachystané. Pokusil jsem se dneska udělat první pokus ohledně cestovaní časem, avšak pouze bez člověka. Rozhodl jsem se, že napřed zkusím přesunout moje vědecké věci. Všechny jsem je označil pomocí věcného demodulátoru. Jakmile se stroj času přesune do oné doby, tak vezme všechny moje věci, co jsou v tomto plášti. Lépe řečeno, všechny co jsou v tomto rozsahu pláště (přibližně velikosti celého mého byty). Aby stroj času věděl co musí přesunout, tak je napojený na druhý pomocný přístroj, který pouze vytváří tento plášť. Pokud toto vyjde, tak by to mohlo byt výhodné v tom, že by nakonec stroj času dokázal přesunout na dálku věci k sobě. Myslím tím například to, když by mě něco chybělo, tak bych nemusel podnikat cestu zpět do přítomnosti, ale věci z přítomnosti by se přesunuli za mnou, tam kde by byl stroj času.

Hotovo. Všechno je přichystáno. Druhý přístroj funguje. Akukuličky dobyli oba stroje a mělo by to na přesun stačit. Na stroji času jsem si zvolil čas přibližně o 9 měsicu dopředu a to jen na pár hodin. Zhruba na 21.5.2009. Nevim proč jsem si toto datum zvolil, ale prostě je to tak. V budoucnosti to sice neuvidím, ale teď by měli všechny věci zmizet.

Hotovo. Vše je nastaveno. Přesun by měl nastat v 25. 8. 2008 v 3.46 do doby 21. 5. 2009 v 3.46. Návrat by měl, proběhnout automaticky za několik hodin. Nevím kdy přesně, ale mělo by to byt po tom, co se ve vědeckém demodulátoru vybije energie. Teď jen počkat.
580519755 (17:07:17 7/06/2009)
5 zápis ze dne 26.8.2008
Někde se stala chyba. V paměti stroje času je přesně zadaný čas, do kdy se má provést přesun, ale nic se nestalo. Budu to muset vše znovu všechno projit.

Prošel jsem vše, ale nic mě nenapadá. Možné je to, že automatický přesun nelze z nějakých příčin prostě provést. Nevím. Poprvé v tomto si nevím rady. Snažil jsem se přednastavit stroj času na jiný čas, ale přes to všechno má v podprogramu naprogramovanou tuto cestu. Zkrátka, první pokus se nezdařil.
Nepodařilo se mě podprogramovou část vymazat. Stroj by měl fungovat v pořádku a tento údaj, který má v programu by neměl ničemu vadit.
Už jsem se rozhodl. Cestu podniknu sám. Když to budu sám ovládat, nic se nemůže snad stát. Je to vyrušující. Každopádně na svou první cestu nebudu moc věci potřebovat. Budu tam jen krátkou chvilku a hned se zase vrátím. Pokud vše proběhne bez problému, tak se nachystám na delší výpravu.


580519755 (17:10:17 7/06/2009)
A to je vše příteli co teď mám. Další stránky budou za nějaký ten další den. Jsi ochotny počkat?

Ochrance (17:11:33 7/06/2009)

Jasne ze jo! bylo to uzasne co tady psal! mame aspon dukaz o tom, ze skutecne cestoval casem! Kazdopadne by jsme meli mlcet o tom, co jsme se zde dozvedeli

580519755 (17:12:25 7/06/2009)
To s tebou souhlasím příteli! Dokud nebudeme vědět vše, tak nesmíme nic podnikat. Omlouvám se, ale již musím končit. Jakmile budu mít nové informace ozvu se. Zatím naschle.
Ochrance (17:11:33 7/06/2009)
Dobře, budu se moc tesit. doufam, ze se dozvíme vic dulezitych informaci. kazdopadne dneska nebudu mit klidne spani. Budu o tom asi hodne premyslet .hihi. diky a zatím cau.
Autor Widuvald, 30.07.2011
Přečteno 718x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí