Metro: plán NSD

Metro: plán NSD

Anotace: Příběch postavený na pravdivých faktech, vyprávěný zpomínkami. Úryvek: Všichni jsme byli 23.12.2012 doma,dostaly mimořádný den volna a netrplěvě jsem očekávali příchod konce, který n.......

Zde je alespon jeho menší část. Budou však zde asi ještě nějaké úpravy a postupně budu dopisovat zbytek děje nižtak pište do komentů svůj názor, Děkuji za váš čas. :-)


Prolog:
Mé Jméno je Alex Novotný, narozen 16. Července 1991.
Pomocí svých vzpomínek, vám povím můj příběh, který se začal odehrávat na samotném konci našeho světa, kterého známe dnes.

Ohňostroje buráceli do tmy a na obloze všem tím tak vzkazovali, že je rok 2014. Ano přežily jsme všem známé datum 23. Prosince 2012. V ten den se nestalo vůbec nic, ani pitomá autonehoda na silnici nevznikla. Celá Česká republika totiž dostala mimořádný den volna.

Pamatuji si, jak jsem spolu s rodiči seděl blízko okna u nás doma v jídelně a netrpělivě hleděl k obloze s očekáváním, co se bude dít. Den se vyměnil s nocí a posléze noc s východem slunce. Druhý den se mi do ruky dostaly noviny Metro, kde hned na titulní stránce stálo „ MÁJOVÉ SE SPLETLI.“
Ale opravdový konec světa měl teprve přijít právě v tom to roce 2014. Naše vláda o tom věděla dávno, ale aby ukryla před občany svůj tajný plán, nechala udělat rozruch s rokem 2012 a udělila den volna.
Jejich plán nesl skrytý název: Metro NSD - (nová stanice D).

Kapitola první: 16. Ledna roku 2014. - Karanténa
Probudil jsem se jako každý pracovní den v osm hodin ráno. Z mé ložnice jsem vešel do malinké koupelny, kde jsem provedl svojí každodenní hygienu. Po té jsem se opět vrátil do své menší, přesto útulné ložnice, a vydal jsem se ke své skříni, vytáhl jsem z ní modré hřejivé kalhoty, modrou košili a černý teplý kabát sahající mi po kolena.

Oblečený jsem vyšel z ložnice a vydal se přes obývák ke vchodovým dveřím, kde jsem se obul do černých společenských bot.
Autor Darlock, 18.10.2011
Přečteno 685x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí