Blikající obrazovka

Blikající obrazovka

Anotace: První část příběhu Prvních.

Sbírka: Elements-První

Světla dvanácti obrazovek, od počítačů i starých televizí, osvětlovala osamělou osobu před notebookem. Jinak opuštěný sklad osvětlen nebyl. Obličej osoby byl skryt v kapuci s kočičíma ušima a ozývalo se vytrvalé cvakání klávesnice. Najednou jedna z obrazovek, jenž sloužila jako svítilna, zhasla. Osoba začala televizi pozorovat. Poté do ní strčila a elektrický přístroj se rozsvítil, ačkoliv nebyl připojen k rozvodné síti.
Tato osoba na internetu vystupovala pod přezdívkou 42. Znaly ji tak S.H.I.E.L.D, Pentagon, A.R.G.U.S. a další vládní i nevládní organizace. Občas se k nim nabourala pouze proto, že tak již dlouho neučinila. U několika z nich měla i dobré známé. Právě teď pracovala na grafice webové stránce, jenž měla za několik měsíců změnit život několika teenagerům z různých částí světa.
Všechny je spojovaly zvláštní schopnosti, kterými disponovali od narození. Všímat si jich začali až v pubertě a tehdy je začali i aktivně používat. Občas přitom někoho zranili, někdy to odnesli sami. Jejich schopnosti byli různé-někteří ovládali živly, jiní mysli a další vynikali v používání lidmi vynalezené techniky. Byli to mutanti, stejně jako člověk, co je chtěl sjednotit.
Každý z nich onu stránku našel jindy, nezávisle na ostatních členech skupiny. Jako jejich základnu záhadný admin vystupující pod jménem 42 vybral Gotham, místo s snad největší kriminalitou v Americe.
Poté, co se mutanti v městě, kterému vládne zločin sešli a pokusili stránku opět najít, zjistili, že po ní někdo vymazal všechny stopy.
Autor Kaori, 26.06.2015
Přečteno 467x
Tipy 2
Poslední tipující: Aiury, A42
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Začátek příběhu skvělý. Čtenáře to povzbudí ke čtení pokračování :) akorát, mohu-li být trošku kritická, trošilinkutrošku kolísá pravopis... Ale jinak pěkné :)

A.

06.08.2015 04:17:47 | Aiury

Tak tohle jsem musela tipnout. To bych svému nicku nemohla udělat, abych to přešla. :-))

26.06.2015 16:25:03 | A42

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí