Dan a Jakub osvoboditelé kapitola 4

Dan a Jakub osvoboditelé kapitola 4

Anotace: Tady je 4. kapitola naší povídky. Doufám, že se vám bude líbit.

Čekal 10 vteřin, potom 20, poté 30, ale stále nic. Pomalu otevřel oči. Před sebou uviděl běžící postavu. Postava něco vytáhla z kapsy. Dan neviděl co to je!
O pár vteřin později to postava hodila. Dan se na chvíli lekl. Ucítil, jak provaz kolem jeho krku povolil. Postava vyskočila vysoko do vzduchu a tvrdě přistála na Orkovy. Ork pod nárazem spadl na zem! Postava znovu vyskočila, udělala přemet a dopadla na zem. Sebrala to, co předtím po Danovi hodila. Dan si všiml, že to je nůž. Postava znova vyskočila a zabodla Orkovy nůž do hrudi.
Dan se podíval po Jakubovi. Jakub na postavu zíral, s vykulenýma, očima a otevřenou pusou. Dan si pomyslel „Kdyby tu byli mouchy, nalítali by Jakubovi do pusy!“ Otočil se a uviděl, jak se postava blíží k němu. Když došla, až k němu řekla „Pojď za mnou.“ „Kdo jste?“ zeptal se Dan.
Postava mu neodpověděla. Dan se už na nic neptal a šel za ní. Seběhli z podia a cestu jim zastoupili další Orkové. Postava schovala nůž do kapsy a vytáhla z pochvy u kalhot meč. Švihla s ním a namířila špičkou meče na nejbližšího Orka. Orkové se na ní vrhli. Postava uskočila dozadu, vyskočila a máchla mečem. Jednomu Orkovi v tu chvíli upadla hlava a skutálela se na zem. Poté vyřídila ostatní zbývající Orky. A pokynula Danovi špičkou meče, aby jí následoval. Chvíli běželi ulicí a nakonec zahnuli do jednoho stanu. Tam si Dan udýchaně sedl na zem a snažil uklidnit bijící srdce. Postava na něj pohlédla a sundala si masku, kterou měla na sobě. Byla to holka.
„Už jsme v bezpečí.“ řekla klidně. „Prosím, mohla by jsi sem přivést Jakuba?“ poprosil jí Dan. „Jakého Jakuba?“ zeptala se holka. „Mého kamaráda, má na sobě zelené tričko a modré kalhoty.“ Odpověděl jí Dan. „Dobře, pokusím se! Ty zůstaň tady.“ poručila mu. Vyběhla ze stanu. Dan pohlédl vzhůru a modlil se, aby holka Jakuba našla a aby byl Jakub v bezpečí!“ Teď mu nezbývalo nic jiného než čekat.
Autor Daniel Bohm CZE, 20.07.2015
Přečteno 421x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí