Metro

Metro

Anotace: Pokusová povídečka (jako, že je krátká, ne jako, že jsem dilinka) číslo jedna. Pište, prosím, co si o tom myslíte.

Stála na nástupišti a čekala, až jí přijede vlak. Nástupiště bylo potemnělé, jak mohlo být jen v nočních hodinách. Zářivky neochotně zablikaly a rozzářily se o něco jasněji. Zívla. Protančila celý večer. S ním. Princ na bílém koni? Těžko. Frajírek na motorce, který ji stejně nechal jet metrem, místo toho, aby ji svezl. Znovu pohlédla do tunelu, z kterého měla přijet souprava. Tdm...tdm...tdm...ozývalo se výhružně z temnoty. Pousmála se. Konečně. Konečně se objevil první vagón. Nevšimla si řidiče. Obvykle zvědavě zkoumala, kdo ji poveze tentokrát. Teď nezaznamenala tvář za desítkami páček a tlačítek, která ovládala celý vlak. Přičítala to únavě. Utančené nohy bolely a ona se už nemohla dočkat, až si sedne. Ve vlaku svítilo jen jakési nouzové osvětlení. Čekala, že začne brzdit, až zastaví docela a ona nastoupí a odjede domů. Jenže nic takového se nestalo. Metro nezpomalilo a už vůbec nezastavilo. Prosvištělo kolem nástupiště a zmizelo na druhém konci. Povzdychla si a usadila se na lavičku. Nádech, výdech, tohle metro určitě nebylo poslední. Světlo jen kousek od ní pochmurně zablikalo a pak zhaslo docela. Tdm...tdm...ozývalo se výhružně z tunelu. Vstala a nahlédla tam, odkud mělo přijet její metro. Stála na nástupišti a čekala, až jí přijede vlak.
Autor Kittie M. Comma, 11.01.2008
Přečteno 463x
Tipy 4
Poslední tipující: Darwin, Mecki, Bíša
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí