Anděl

Anděl

Anotace: no je to takový příběh o lásce a smutku.....omlouvám se když mitam budou chybět čárky nebo háčky ,za pravopisné chyby a taky za to když se vám to nebude líbit co byste taky chťely od skoro 15 tileté holky ??A taky tam nebudou uvozovky.

Tehdy když jsem ho poznala jsme seděly na zastávce s holkama a čekali na autobus.Sledovali jsme borce ,kteří chodili okolo nás.Moc zajímavých kluků nešlo ,ale ten který vycházel zpozarohu nás učaroval všechny.
Byl nádherný jeho světlé blond vlasy ,jeho světle modré ,velké oči ,jeho černé oblečení.Ale i to co mě zarazilo nejvíc a co jsem viděla jenom já,jeho křídla.Nikdy jsem neviděla žádného anděla ale tenhle kluk byl určitě jeden z nich.Věděla jsem nebo jsem aspoň myslela že tenhle kluk-anděl mi teď změní život.
Všechny jsme na něj zíraly s otevřenou pusou ,zvlášť když zamířil k nám.Myslely jsme nebo já aspoň myslela že okolo nás jenom projde ale to ne .On u nás zastavil podíval se na mě těma svýma modrýma očima a zeptal se jestli neruší.
Nevím jestli se ptal právě mně a nebo všech.Ale stejně jsme ani jedna nemohli odpovědět.
Naklonil se ke mně a dal mi tu nejhezčí pusu kterou jsem kdy dostala .Když se odpojil od mích rtů tak řekl:potřebuji od tebe pomoct.
Byl tak nádherný že bych mu pomohla i kdybych nechtěla .
Jistě odpoveděla jsem co potřebuješ .Vzala jsem ho za ruku a odešla jsem s ním kousek stranou.
Těžko jsme se mohli bavit o andělích a o takových věcech před holkama ,který byly obyčejný lidé.
Sedli jsme si na lavičku a on mi začal vyprávět svůj příběh.
Pomáhám lidem už hodně dlouho.Vždycky se mi to podařilo ale teď poslední dobou jsem se stal sobecký vyrážel na pomoc jen když jsem se fakt nudil.A teď včera zemřela kvůli mně dívka ,která ještě zemřít neměla.
Já jsem se na něho jen dívala jak mu padají černé slzy po tváři a jak je i přesto nádherný.
A teď jsem na půl padlý anděl ,potřebuji tvou pomoct jesli se chci vrátit a pomáhat lidem a to já chci.Vidíš má křídla ??
Až teď jsem si všimla ze jedno křídlo má bílé a druhé černé.
Až se mi obě křídla zbarví černí tak upadnou a já zemřu.A už nebudu moct nikdy nikomu zachránit život.
Utřel si slzy a podíval se těmi smutnými oči na mě.
Pomůžu ti vrátit se zase zpátky to neboj řekla jsem mu a políbila ho.... Konec (zatím) jc
Autor Jackbzuky, 04.05.2008
Přečteno 307x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí