Znamení osudu

Znamení osudu

Anotace: Myslím si, že tato povídka je k zamyšlení

Občas v životě nastanou chvíle, při nichž si nejste ani trochu jistí tím, že se opravdu něco takového může stát. Osud často navádí na znamení, která by vás měla přivést na tu správnou cestu. Někteří lidé si, ale těch to znamení nepovšimnou a proto také často přijdou o jedinečnou šanci, která se už nemusí opakovat.

Znamení Osudu, nemusí notně znamenat, jen to, co si člověk rád představuje či se snaží tak vidět.

Svět není černobílý, ale není ani růžový.

Každý z nás má v ruce karty, ale je jen na nás, zda-li se rozhodne podle nich hrát, nebo půjde po znameních.

Člověk, i když si toho nemusí ani všimnout, mnohokrát unikne nehodám, kterým by při jiných okolnostech mohl podlehnout. A to jest další věc. Život...co to vlastně znamená. Proč, vlastně žijeme ten to život? Proč jsme se nenarodili třeba o století dřív či později....možná narodili. Spousta lidí, čas od času zažije pocit deja-vu, jako by už něco takového zažil. Stojíte třeba před úplně cizím domem, ale uvnitř sebe cítíte, že už jste ho viděli, že už jste v něm byli, to se může odrážet z vaší minulosti, ať byla špatná či dobrá. Můžete žít nový život, třeba po sté, ale duše je pořád stejná.

Osud se může skrývat pod rouškou nenávisti, žalu bolesti i radosti. Je velice těžké odhadnout, co se může stát, někdy vám určitě přijde, že něco uvnitř vás, nějaký hlas, říká:" Nedělej to, špatně to dopadne". Či zase naopak. A to jest ten váš vlastní osud, který se vám snaží dát znamení.
Autor anděl s černou duší, 30.07.2008
Přečteno 684x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to podstate pravda skoro kazdyho popadne myslenka jastli uz nekdy zil nebo co tu vlastne dela ja to mekné

11.07.2009 15:48:00 | hinata

Velmi pěkné. Opravdu to donutí člověka zamyslet se nad sebou samým! :)

29.08.2008 11:14:00 | dvorkl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí