Myslíš že mě znáš? díl 10

Myslíš že mě znáš? díl 10

Seina by jí měla utišit a poděkovat,tedy to si myslela,že by měla ,jenže místo toho se jen dívala před sebe a pořád měla před očima svojí matku!
" Mám umřela" Špitla a dál hleděla před sebe.Eliss se zarazila....
"Jak umřela?"
"K vuli mě....zabila se" . Pokračovala Seina a hlas jí selhal. Najednou ani jedna nevěděla co říct,ani jedna nechtěla nic říct.S nasazením se ,kterým se pouštěli do tohohle ukolu najednou nemohly počítat. Selhávalo všechno a oni už nemohly myslet an to,že by to kdy dokázaly.
Už smířená s tím,že tu bude navěky bloudit jako duše hledající klid kráčela domu,do toho bytu,kde umřela matka. A pohled na otce,který seděl v křesle s uslzenýma očima a s flaškami alkoholu kolem sebe jí moc nepomohl. Aspoň né zprvu. To už se stihl opít? Vždit matka umřela ani né před pár hodinami....Nechápala,ale pohled na sebe na to co tet dělá a na otce,který se utápí v alkoholu jí donutil k něčemu,čemu by dosud nevěřila.....Sbalila se a utíkala co jí nohy stačily směrem ,kde bydlela Eliss v padla do jejího pokoje a bez rozmyšlení na ní spustila to co si trénovala celou cestu. Nedívala se na to jakém stavu tam Eliss je..že je celá rozbolavěla a že leží na posteli přičemž v levé ruce svírala lahvičku desinfekce.
" Tak hele vím,že se to tet nepovedlo a vím,že si mi chtěla pomoci a jen díky mě si takhle skončila,jenže bez tebe to nezvládnu...bez tebe nedokážu usvědčit ty lidi o rozkrádají mrtvé a jejichž duše tu pak musí bloudit. Díky mému odchodu se všechno změnilo matka se zabila otec se začíná utápět v chlastu a tohle já nemohu zcela pochopím když do toho semnou nepůjdeš ,ale mám plán jen si ho v klidu vyslechni a potom udělej závěr jaký chceš!!" Seina udělal dramatickou pomlku a čekala na její reakci. Eliss jen zamžourala očima a dala pokyn aby tedy pokračovala "Jde jen o to,že se tam tet v krademe vezmeme naší kameru a připevníme jí někam tak aby byl celý záběr na to místo ,kde to rozkrádají ty potom můžeš klidně odejít a já jí tam budu hlídat ráno nebo až odejdou ti dám znamení ty pro ní zase přijdeš a půjdeš na policii. Vím ,že to pro mě nemusíš dělat a taky si umím představit to jak se tam nejspíš bojíš vrátit ,ale představ si že umřeš někdo ti ukradne tělo a ty potom musíš roky a roky bloudit po světě ve snaze svoje tělo najít"!
"Seino zadrž...jdu do toho nemusíš mě tolik přemlouvat,ale nečekej že tam přes noc budu"! Skočila Eliss Seině do řeči a dál se věnovala svým zraněním...
Autor Snilek.holka, 11.08.2008
Přečteno 331x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí