Rodiče

Rodiče

Anotace: Tento příběh je o jedné dívce která za dva dny prožije opravdu krušné chvíle.

Konečně konec vyučování a můžu jít domů,dnes bylo vyučování příliš dlouhé tak jsem ráda že už skončilo.Ach jo musím ještě na nákup-to se mi fakt nechce ale musím.
Jsem před obchodem a děje se tu něco divného,nějaký muž mi tu tvrdí že je můj otec. „Pane,prosím vás to jste si mě asi s někým spletl,počkejte mám fotky svých rodičů v peněžence,uvidíte že jste se spletl.“ Vytáhla jsem tedy peněženku z kapsy a ŠOK:uvnitř byla fotka toho muže a nějaké cizí ženy,raději jsem utekla.Doběhla jsem do parku a sedla si na nejbližší lavičku,v hlavě se mi honily myšlenky na téma mí rodiče,asi po hodině jsem se uklidnila a chtěla se zvednout,ale nešlo to,něco mě táhlo zpět na lavičku a já se prostě nemohla zvednout-nebyla to žádná věc ale nějaká divná síla která mě postupně zatáhla až někam pod zem.Pak jsem někam spadla-po pádu jsem asi omdlela protože jsem se právě probrala.Místo kde jsem byla bylo špinavé,strašidelné a cítit zatuchlinou a popelem,byli tam jedny dveře a jedno okno-napadlo mě že uteču oknem ale po otevření se mi zamotala hlava a musela jsem ho zavřít-byla jsem totiž asi v 50 patře nějakého obřího domu a dole byly kostry lidských těl-opravdu hrůza.
Koukal jsem na ty dveře a bála jsem se je otevřít nakonec jsem se překonala a otevřela je. Přede mnou byly sedmery dveře a každé vedly do nějakých dveří.Něco mě táhlo do těch nejhezčích ale říkala jsem si že tam bude určitě něco zlého a tak jsem vlezla do těch nejošklivějších-uvnitř byli kostry lidských těl a zavařovací sklenice plné částí lidských i zvířecích těl-bylo mi toho hrozně a tam jsem dveře zas otevřela a vylezla ven,když jsem se ale otočila stál přede mnou ohavný muž bez ruky a s nůžkami v druhé ruce se kterými cvakal a pak řekl: „No tak neboj se kočičko jenom zastřihneme vlásky a můžeš domů .“Velmi hlasitě jsem zaječela a utekla zpátky do té místnosti,pak už byl klid a já si v klidu sedla,naproti mně byli nějaké dveře a tak jsem je šla otevřít propadla se ale pode mnou zem a já někam padala,dopadla jsem překvapivě do svého pokoje a nevím proč prostě jsem si šla lehnout do postele a spala sem.Ráno jsem se probudila a běžela do kuchyně s tím že to bude vše v pohodě a budou tam mí rodiče,místo toho tam seděly ten muž stou ženou a volaly mě k jídlu.“Mami tati musím ven“zajíkla sem a odběhla do svého pokoje-do batohu jsem zbalila nejdůležitější věci a chtěla odejít hlavními dveřmi proti mně ale stál ten muž s nožem v ruce a řval:“Nikam nepůjdeš ty spratku-budeš doma a spát.“Utekla jsem do svého pokoje a protože bydlíme v přízemí vyskočila jsem oknem ven a utíkala co mi nohy stačili-doběhla jsem na smetiště a schovala se za hromadu železa.Najednou se ke mně přibližovaly kroky-schovala jsem se tedy do roury která čouhala z té hromady a nevím jak-usnula jsem v ní.Probudila jsem se v té místnosti se shody a zase mě něco táhlo do těch nejhezčích dveří-tentokrát jsem ale do nich vešla a ocitla jsem se ve svém pokoji-pomalu jsem z něho odešla do obýváku a tam seděli mí rodiče-s velkou radostí jsem je objala a i když ani jeden nechápal proč dala jsem každému velkou a sladkou pusu.Konečně,konečně je vše jak má být.
Autor bublinka150, 14.09.2008
Přečteno 360x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí