Zlé kočky

Zlé kočky

Anotace: Na psaní příběhů nemám dost velkou výdrž, občas někdy něco začnu psát, ale pak to nedokončím. Ale tyhle krátký a navíc rýmovaný mám opavdu ráda. Tohle je trošku starší.

Po zádech mi běží mráz, na zem se snesla tmavá noc. Pod oknem mňoukání koček, co volají smutně o pomoc, mě vzbudí a donutí vstát. Okno, chladné sklo, zavřít se nenechá. Má hlava třeští, koček tlupa se na mě podívá. Ty hrůzné oči nevidí světlo slunce. Měsíc jím lásku nedává. Pět drápu dlouhých, ostrých mi z hlavy oko vyndává. Vysápe mi u druhé oko a v krví stáčí se v klubíčko. A druhá kočka, moje kočka mi mrtvou myšku podává. Po hmatu poznám mrtvé tělo. Malé, bezmocné chlupeté, to co s kočkou v míru žíti chtělo, to, co nemňouká a nesápé. Ach kočky. Černé kočky, oči zlé, kožich ježatý, povaha baby staré. Zlé a mrtvé v duši koček, sídlí, řádí, mňoukává. Ve dne se lísá k nohám naším, v noci nám spáti nedává. Rozdrápou ruce bledé kůže. Ve spaní dívce mladounké. Rozhryžou její rudá ústa, zabijí sny, dny toulavé..

Když druhé noci sešli se mňoukat, dívka už z okna nevykoukla. Chytrost koček, jejich oči, dnes vědí: noc bude řídit mrtvých kočí. Zlé kočky, všem kočkám drápou očka. Za dívku nikdo život nedá, nepomstí, jenom křičí: Běda! Utíkat kočkám zlým jen musíš, jinak chlad tmy a smrt okusíš. Však nelitostné ty černé chlupy, však ostré drápy, velké tlupy. Dnes další oběť musí přijít, dnes opět velí měsíc: Sejít!.. Sejít se k činu pro krev vzatým, sejít se k věcem tmou proklatým. Sejít a zabít slabé tělo, zabít, to co jen žíti chtělo.
Dnes kočky dlouhou cestu vedly, nejedny černé duše padly. Však koček dost a další se rodí. Pořád ta tlupa běží, jak ta největší z lodí. Velká a silná razí do boje. A v noci bouře strhne cizí zbroje.
Na místě! Dorazil chumel, černý jak mrak. Na místě! Velký kocour připravil prak. Na místě! Teď mňoukejte vy protivné kočky. Na místě! A proklatý zpěv vyvolal pomalé krůčky.. Na míístě! Byl slyšet supot starého pána. Na místě! Pod oknem se hemžila vrána. Na místě! Otevřel dědoušek malé okénko. Na místě! A jediným drápem mu podlomili kolénko. Na místě! Upadl dědoušek na zem. Na místě! Kočky se pustily na zuby obklopené kazem. Na místě! Dnes mrtvý dědku zůstaneš ty! Na místě! Zítra TAM čekej na pravnuky!!
Autor SWEET13, 18.10.2008
Přečteno 536x
Tipy 1
Poslední tipující: Oťas
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí