Něco se stalo...

Něco se stalo...

V kraji, kde slunce nezasvítí, v kraji, kde déšť se nezastaví, v kraji, kde stále fouká studený vítr se něco stalo.
Všichni lidé dříve veselí a usměvaví jsou dnes jako měsíc za mrakem. A já, já mám pocit, že čas jde kolem mě. Připadám si jako špatně vyluhovaný čaj.
Tento den je zvláštní. Všichni lidé jsou zvláštní. I já jsem zvláštní. Lidé jdou do práce, z práce, do škol, ze škol, nakupovat a jiné obvyklé povinnost a záliby. Jen vše dělají beze slov a bez úsměvu. Všichni jsme jako roboti. Každý robot je naprogramován na jinou funkci. Co se to dnes děje? To jsem jediná, která se nad tím pozastavila? A k čemu mi vlastně tato úvaha je, když s tím nedokážu nic udělat. Jen sedím a čárám nějaké blbosti do sešitu. Ale stejně tím nic nevyřeším.
Jeden robot přerušil své naprogramování kamenné tváře a usmál se. Konečně, že by se tento zvláštní den stal normálním běžným dnem?
V kraji, kde slunce nezasvítí, v kraji, kde déšť se nezastaví, v kraji, kde stále fouká studený vítr se něco stalo.
Zpoza hory se vynořilo slunce jako pomeranč, déšť zeslábl, až se úplně vytratil, studený vítr se proměnil na lehký teplý vánek.
Autor MalaMarkis, 26.10.2008
Přečteno 286x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí